Autor Wątek: Asteriks i Obeliks  (Przeczytany 94912 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kadet

Odp: Asteriks i Obeliks
« Odpowiedź #300 dnia: Śr, 11 Wrzesień 2024, 09:00:17 »
Nie znam się na papierze. Jest śliski i błyszczący, to mogę powiedzieć :) Faktycznie trochę taki, jak w "Lucky Luke'u".

Na FB Egmontu z kolei jakiś użytkownik ma właśnie nadzieję na "kredę z soczystymi kolorami", bo jego zdaniem taki lepiej się czyta. Nie dogodzisz każdemu  ;)
Bardzo Was proszę o wsparcie i/albo udostępnienie zbiórki dla dziewczynki walczącej z rakiem: https://www.siepomaga.pl/walka-agatki.

Dziękuję z całego serca!

Offline radef

« Odpowiedź #301 dnia: Śr, 11 Wrzesień 2024, 09:17:48 »
No niestety Egmontowska kreda jest... kredą i to jest w sumie jej jedyna zaleta.
Bardzo to było widać chociażby w "Naszym wielkim Donaldzie", gdzie nasycenie kolorów na porządnym papierze offsetowym było dużo, dużo lepsze.
Z drugiej strony Egmont mógł dać papier, który jest w zwykłych wydaniach "Asteriksa" (albo co gorsza, ten z premierowych wydań drukowanych poza Polską), więc mogło być gorzej.
Kacza Agencja Informacyjna - newsy, recenzje, artykuły nie tylko o komiksach Disneya

Offline Crono

« Odpowiedź #302 dnia: Śr, 11 Wrzesień 2024, 09:41:14 »
Tak, to oczywiste że każdemu się nie dogodzi. I pewnie to też w części kwestia przyzwyczajenia - ot, z komiksów czytam ostatnio praktycznie tylko Thorgale od Hachette plus raz w miesiącu jakiś super hero (które też mają śliski papier, ale jednak inny) i tak dziwnie mi się czytało tego Asteriksa. Coś było nie tak. Dla mnie ten papier to wada, ale rozumiem że komuś innemu może pasować.
Edit:
No i zapomniałem napisać: napisy na grzbiecie są na odwrót, tj. trzeba je czytać od dołu do góry.
« Ostatnia zmiana: Śr, 11 Wrzesień 2024, 09:53:03 wysłana przez Crono »

Offline oligator1975

« Odpowiedź #303 dnia: Śr, 11 Wrzesień 2024, 15:54:02 »
W kolekcji R.GOSCINNY & A.UDERZO napisy też tak są, czyli OK.