A i nie zapomniałem o Gacku, ale nie mam kompletu Knightfall-Epidemia-Dziedzictwo-Ziemia niczyja. Nie mam miejsca, nie mam kiedy przeczytać, ale komplet kusi. Może kiedyś... 
Biorę na siebie

Musicie mi wybaczyć - nie mam tak ładnego niebieskiego tła, jak kolega
@nori, choć starałem się, aby było podobne. Nie mam też doświadczenia w robieniu tak dobrych zdjęć, ale starałem się jak mogłem (mimo zmiennych warunków atmosferycznych za oknem - raz pochmurnie, raz słonecznie).
Na starcie cofnę się w czasie.
The Dark Knight Rises Christophera Nolana był dla mnie jednym z najbardziej oczekiwanych filmów ever. Specjalnie dla niego z kinowym seansem czekałem dzień dłużej, aby 28 lipca 2012 (sobota) po raz pierwszy wybrać się do najbliższego - czyli oddalonego od mojego domu rodzinnego ponad 120km - kina IMAX. Z seansu wychodziłem rozczarowany, ale widząc ilość inspiracji sagą
Knightfall, z którą zapoznałem się rok wcześniej, oświadczyłem moim braciom, że czekam aż Egmont opublikuje u nas nowe wydanie zbiorcze tej historii. Przez kilka lat czekałem na tę zapowiedź, ale co roku kończyło się to złudną nadzieją na następny rok. Oczekiwanie na ponowne wydanie
Upadku Mrocznego Rycerza w naszym kraju stało się dla mnie fatamorganą do tego stopnia, że nie mogłem uwierzyć, gdy w końcu zapowiedziano je podczas MFKiG w Łodzi w 2021 roku (do dziś pamiętam jak wstałem z krzesła oglądając transmisję z panelu na youtube

) Wiosną 2022 roku Egmont ruszył z najkompletniejszym wydaniem
Knightfall jakie istnieje, a 27 lipca 2022 - dokładnie 10 lat po polskiej premierze filmu
Mroczny Rycerz powstaje - w rękach trzymałem tom drugi z tytułowym crossoverem.

Pięciotomowa saga od Egmont robi wrażenie. Szczególnie tom trzeci szokuje swoją grubością (744 strony to najobszerniejsze polskie wydanie komiksowego Batmana).