Autor Wątek: Gildia.pl  (Przeczytany 309481 razy)

FDH, Bouncer, wojtast i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline perek82

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1980 dnia: Cz, 07 Sierpień 2025, 09:21:10 »
Teraz i mnie dopadła klątwa Gildii i nie mogę wejść na żadnym sprzęcie. Captcha strzeże dostępu jak do Fortu Knox.
Departament prawdy (5) ***
Świat mitów: Apollo **
Święta Barbora ***
Sandman. Teatr tajemnic (3) **
Kajtek i Koko: Chybiony strzał ****

Offline komiks

« Odpowiedź #1981 dnia: Cz, 07 Sierpień 2025, 09:37:00 »
Żeby captcha działała, musisz mieć odblokowaną domenę gstatic.com
Xenozoic, Death Dealer, The Maxx, Thrud The Barbarian, Army of Darkness

Offline perek82

« Odpowiedź #1982 dnia: Cz, 07 Sierpień 2025, 09:43:18 »
Nie znam się na tym. Wczoraj działało, dziś nie. Nic nie blokowałem ani nie odblokowywałem. No trudno. Nie będę się kształcił na informatyka, żeby wejść do sklepu z komiksami.
Departament prawdy (5) ***
Świat mitów: Apollo **
Święta Barbora ***
Sandman. Teatr tajemnic (3) **
Kajtek i Koko: Chybiony strzał ****

Offline Alienus66

« Odpowiedź #1983 dnia: Cz, 07 Sierpień 2025, 10:02:25 »
Usuwałeś ciasteczka albo wchodziłeś incognito? Mi kiedyś pomogło

Online amsterdream

« Odpowiedź #1984 dnia: Cz, 07 Sierpień 2025, 10:09:10 »
Tak z ciekawości sprawdziłem i u mnie tez nie da się wejść, wygląda jakby zablokowali moje IP.

Weźcie to już ubijcie nim złoży jaja.
Czas nas zmienił, chłopaki...

Offline Castiglione

« Odpowiedź #1985 dnia: Cz, 07 Sierpień 2025, 10:42:05 »
U mnie działa, ale wczoraj faktycznie wyskoczyła captcha, po przejściu której pojawił się przycisk "usuń moje IP" xD Jakby faktycznie mój adres był jakoś zablokowany.

Cóż, nie chciałem od początku się gorączkować, ale minęło tyle czasu, że nie sposób napisać cokolwiek innego niż to, że zrąbali ten sklep. Korzystać się da i dalej to robię, bo niektórych rzeczy gdzie indziej nie kupię, ale spadek jakości ogromny. Wyszukiwarka teraz to jest totalne dno.

Offline Juby