Autor Wątek: Gildia.pl  (Przeczytany 9551 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gazza

Gildia.pl
« dnia: Cz, 03 Październik 2019, 08:59:36 »
Uważam, że sklepowi należy się odrębny wątek.

Nie wiem jak koleżeństwo, ale ja mam praktycznie same pozytywne doświadczenia z sklepem Gildii.

Na eMeFKowej promocji urwałem 13 pozycji. Zamówiłem 14, ale "Krwawe gody" okazały się niedostępne jednak o czym sklep mnie oczywiście poinformował. W zestawieniu z dyskontami ceny nie były powalające, ale rabat rzędu 30-35% to dla mnie wystarczający motywator by uzupełnić zaległości, a mam dość stresów i szarpania się z dyskontami o te 5% w kieszeni.
Wszystkie hardcovery zatem paczka ważyła swoje. Oczywiście jak zawsze w przypadku moich zakupów prosiłem i tym razem o pancerne opakowanie i egzemplarze bez widocznych wad fabrycznych.
Sklep również - jak zawsze - wziął sugestie do siebie i albumy dotarły bez najmniejszych uszkodzeń. Pogrupowane rozmiarami, owinięte stretchem, folią bąbelkową i zapakowane w kartony z strefami zgniotu w jeszcze większym pudle! Tak się to robi!
Kwota grubo ponad 299 zł, a zatem bez kosztu dostawy. Kurier w pełnym kontakcie (InPost) i paczuszka po 24 godzinach na biurku w pracy.

Gildia zna się na komiksach i swojej robocie.
Polecam gorąco. Szkoda nerwów na dyskonty i zaoszczędzone drobne. ;)
Hitman t.1 - 7/10

Online Martin Eden

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1 dnia: Cz, 03 Październik 2019, 11:22:58 »
Zgadzam się. Mam same pozytywne odczucia. Pakowanie, dostępność, stan towaru. No i kontakt z klientem wzorowy: trzeba połączyć albo rozdzielić zamówienia? Proszę bardzo. Trzeba z opłaconego zamówienia wycofać jakąś pozycję, wstawić inną i dopłacić? Proszę bardzo. Wysłać później, bo Mości Klyent na wakacjach? Żaden problem. Towar obity (raz się zdarzyło i to raczej inpost)? Jasne, zaraz przychodzi paczka z listem zwrotnym dla kuriera.

To wystarczy, by mnie u siebie zatrzymali. Nie ma co szukać tańszych ofert dla 3 zł zysku na komiksie i modłów o stan paczki.

Offline Lipa

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #2 dnia: Cz, 03 Październik 2019, 12:38:13 »
Również ostatnio u nich zamawiam, zawiodłem się tylko raz, gdy nie odpowiedzieli na moje dwa emaile w sprawie reklamacji. To było jakieś dwa lata temu, od tego czasu bez zastrzeżeń i tak jak koledzy piszą - pakowanie solidne, dodawanie i usuwanie pozycji jest możliwe (nie to co w livro), darmowa wysyłka przy 299 zł

Kiedyś podobnie było w fantastycznych światach, ale ceny przestały być konkurencyjne, a i pakowanie zdarzało się nie takie jak powinno.

Offline gashu

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #3 dnia: Cz, 03 Październik 2019, 12:47:44 »
Komiksy wydawane w Polsce kupuje w 99% przypadków właśnie na Gildii. Nie przypominam sobie, żebym kiedyś otrzymał coś zniszczonego lub źle zapakowanego. Kontakt ze obsługą sklepu oceniam bardzo pozytywnie.

Offline bogi1

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #4 dnia: Cz, 03 Październik 2019, 12:48:10 »
Od zawsze zamawiam u nich i nigdy najmniejszego problemu nie miałem. Polecam  8)

Najbardziej cenie, że szybko aktualizują moje zamówienie jak chcę coś do niego dodać lub usunąć. Mail do BOKu i czasami po paru minutach zrobione  8)

Offline KubciO

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #5 dnia: Cz, 03 Październik 2019, 13:20:59 »
Ja też się podpisuję pod pozytywnymi opiniami. Pakowanie i kontakt to złoto, a do tego duży wybór wszelakiego dobra. Zdarza mi się zamawiać w dyskontach, nie ukrywam (czasami ten rabat powyżej 40% z kodem na większej liczbie pozycji potrafi zrobić sumę), ale o wiele spokojniejszy jestem, kiedy zostawiam swoje złotówki w sklepie Gildii. ;)

Tysonek

  • Gość
Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #6 dnia: Cz, 03 Październik 2019, 13:24:41 »
Sporo przesyłek miałem z Gildii i zawsze wszystko w jak najlepszym porządku, jak potrzebowałem coś zmienić to wystarczył krótki telefon i zrobione. Taką rzetelność i podejście do klienta pozostaje tylko chwalić.

Offline jotkwadrat

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #7 dnia: Cz, 03 Październik 2019, 13:31:10 »
Jeśli chodzi o poziom obsługi, pakowanie, czas wysyłki itd. nie powiem złego słowa. Ekstraklasa.

Niestety, nie jest to sklep konkurencyjny pod względem cen. Przy zamówieniach rzędu 300-400 złotych różnica potrafi dojść do kilkudziesięciu złotych. W dodatku - rabaty na rzeczy nie będące nowościami szybko spadają do naprawdę niskich poziomów, rzędu 10%.

Za to mają chyba najszerszy wybór. Stąd czasami kupuję u nich niektóre pozycje, których nie dostanę gdzie indziej - głównie z Muchy i bardziej egzotycznych wydawnictw.

Podsumowując - lubię i szanuję ten sklep. Żałuję, że cenowo są tak niekonkurencyjni. Gdyby oferowali rabaty rzędu 40% pewnie kupowałbym tylko u nich.

Offline Pawelek

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #8 dnia: Cz, 03 Październik 2019, 13:42:19 »
Dołączam się do pochwał. Oprócz:
- miłej i fachowej obsługi,
- solidnego pakowania,
- możliwości opłacenia zamówienia po dołożeniu w czasie różnych pozycji (nawet po miesiącu),
- ogromnej i zróżnicowanej oferty,
mają najczęściej jako pierwsi (czasem jako jedyni) dostęp do wszelkiej maści wydań limitowanych, kolekcjonerskich lub z autografami ( tak jak niedawno komiksy od Studia Lain lub aktualnie od Scream Comics https://www.gildia.pl/komiksy/411111-misty-mission-wydanie-limitowane-z-autografem-autora ) .

Offline Koalar

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #9 dnia: Cz, 03 Październik 2019, 13:43:37 »
Podpisuję się pod większością pozytywnych opinii. Raz tylko miałem sytuację, że w paczce zabrakło zamówionego komiksu (wziąłem 2 takie same), ale został dosłany w którymś kolejnym zamówieniu. Też kupuję rzadko ze względu na ceny. Coś tam mogliby poprawić w systemie, np. sortuję po cenie malejąco, potem wybieram "wszystkie dostępne", a tam się zmienia sortowanie na "według daty wydania".

A pamiętacie jeszcze stary design sklepu i narzekania na nowy? Ktoś jeszcze tęskni za starym? :)
pehowo.blogspot.com - blog z moimi komiksami: Buzz, PEH, Fungi.

Offline Lou

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #10 dnia: Cz, 03 Październik 2019, 13:44:16 »
jotkwadrat, Gildia to nie dyskont. Na rabaty rzędu 40-45 proc. pozwolić mogą sobie księgarnie należące do hurtowni, nie "zwykłe" sklepy internetowe. Byłaby to działalność na granicy opłacalności.
Transmission jammed, proximity coverage only. Backup activated, system rebooted.
Comix Grrrlz

Offline Bender

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #11 dnia: Cz, 03 Październik 2019, 14:47:45 »
W Gildii zazwyczaj wszystko git. Raz na wiele paczek zapakowali niechlujnie ale poza tym spoko. Jedyne co mi się nie podoba, że używają ze 4 razy więcej taśmy klejącej niż rzeczywiście potrzeba.
Prison Pit - Bez znieczulenia xD 8/10

Offline Darth_Simon

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #12 dnia: Cz, 03 Październik 2019, 22:39:42 »
Kupowałem sporo na Gildii i nigdy się nie zawiodłem.
Ale jakiś rok temu Bonito otworzyło w moim mieście punkt odbioru i jako że oferta jest podobna a zniżki są na zbliżonym poziomie to przerzuciłem się na nich.
Jeśliby Bonito zamknęło punkt albo Gildia otworzyła swój to prawdopodobnie bym do nich wrócił.
Dark side of the Force is the pathway to many abilities some consider to be unnatural - Chancelor Palpatine to Anakin Skywalker

Offline roble

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #13 dnia: Pt, 04 Październik 2019, 01:18:25 »
No dobra Gazza, wyrażę swoje zdanie.
Sklep internetowy www.gildia.pl to w Polsce nr1 jeśli chodzi o komiksy, praktycznie wszyscy wydawcy, nie tylko nowości. Ten sklep załatwi wam każda pozycję od kazdego z wydawnictw dopóki będą mieli egz na stanie. Ziny, mangi, katologi, wydania limitowanne, maja wszystko.
Osoba która tam rządzi robi świetna robotę dla naszego małego środowiska.
Kiedyś tylko fs mogły konkurować z nimi.
Do tego pakują paczki najlepiej że wszystkich sklepów.
Bok też dwie długości przed innymi.
I żeby było jasne, pisze tu o komiksach, nie o cenach..

Offline Lou

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #14 dnia: Pt, 04 Październik 2019, 10:03:42 »
Jeśliby Bonito zamknęło punkt albo Gildia otworzyła swój to prawdopodobnie bym do nich wrócił.

Gildia ma punkt odbioru w Warszawie na Rzymowskiego. Za mały zasięg, by otwierać punkty w innych miastach.

A w temacie komiksowego zatowarowania i cyt. roble "świetnej roboty dla środowiska" to w Gildii zawsze wszyscy lub prawie wszyscy pracownicy to fani komiksu, a to robi swoje ;)
Transmission jammed, proximity coverage only. Backup activated, system rebooted.
Comix Grrrlz