Początkowo chciałem coś tam pokupować i planowałem robić to regularnie, ale po tym wszystkim na razie podejście właściciela nie nastraja mnie do zakupów. Przemyślę jeszcze temat.
Sam ze sklepem miałem kontakt raptem kilka razy toteż podzielę się wrażeniami względem Twoich wątpliwości, które też mnie na początku gryzły:
Gdy pierwszy raz zobaczyłem informację o defektach stwierdziłem, że mowy nie ma, w życiu tam nic nie kupię, bo nie chcę wydawać pieniędzy na egzemplarze "powypadkowe" (a tak rozumiałem to sformułowanie).
Następnie na forum dowiedziałem się, że te defekty mogą jednak nie wystąpić i jest to swoiste zabezpieczenie wobec czego zacząłem się łamać zważywszy, że interesowały mnie tomy, których nie było w Atomie.
Na pierwsze zamówienie czekałem z duszą na ramieniu, ale wszystko było ok. Komiksy, które mogły przyjść z defektami (bo najnowsze nie były) dotarły w stanie "igła".
Także faktycznie to sformułowanie jest jakimś tam zabezpieczeniem sklepu a nie opisem stanu faktycznego wszystkich wysyłanych komiksów.
Natomiast co do kontaktu i reklamacji - raz przyszło mi reklamować pomylony komiks (wysłali nie to co zamówiłem): pod względem komunikacji nie było problemu, po odesłaniu niewłaściwego przysłali zamówiony tom, pieniądze za wysyłkę zwrócili.
Także pomijając "montypythonowski" marketing problemów (jak na te kilka zamówień) nie miałem.