Autor Wątek: Multiversum.pl - opinie o sklepie  (Przeczytany 400116 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #135 dnia: Wt, 26 Marzec 2019, 11:14:19 »
Można odesłać, jak masz ostatni plik z ayzlu, to tam sprawdź czy jest, jak nie będzie to dostaniesz nówkę sztukę.
« Ostatnia zmiana: Wt, 26 Marzec 2019, 11:17:24 wysłana przez xanar »
Twój komiks jest lepszy niż mój

KamilM

  • Gość
Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #136 dnia: Wt, 26 Marzec 2019, 11:27:33 »
Można odesłać, jak masz ostatni plik z ayzlu, to tam sprawdź czy jest, jak nie będzie to dostaniesz nówkę sztukę.
A co ma jakiś plik od Azylu Komiksu do Multiversum? Nie kupuję tam tylko w MVM.
« Ostatnia zmiana: Wt, 26 Marzec 2019, 11:36:19 wysłana przez KamilM »

Offline xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #137 dnia: Wt, 26 Marzec 2019, 11:37:22 »
Teraz masz wszystko w jednym (to co było w Azylu i Multiversum), w pliku z Azylu miałeś ofertę ekspozycyjną, jeżeli tam czegoś nie było, a jest teraz na stronie to miałeś bardzo duże prawdopodobieństwo, ze dostaniesz nowe.
Twój komiks jest lepszy niż mój

KamilM

  • Gość
Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #138 dnia: Wt, 26 Marzec 2019, 11:38:58 »
Teraz masz wszystko w jednym (to co było w Azylu i Multiversum), w pliku z Azylu miałeś ofertę ekspozycyjną, jeżeli tam czegoś nie było, a jest teraz na stronie to miałeś bardzo duże prawdopodobieństwo, ze dostaniesz nowe.
Aha, czyli to jest używany, bo pamiętam, że się na to czaiłem kiedyś w Azylu. Dzięki.

Offline xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #139 dnia: Wt, 26 Marzec 2019, 11:54:59 »
nie wiem jak to jest bo z Azylu nigdy nic nie kupowałem, możesz kupić jak ci nie będzie stan pasował to odeślesz.
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline Kalander

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #140 dnia: Wt, 26 Marzec 2019, 12:54:40 »
Jak kupowałem z Azylu/oferty ekspozycyjnej to do mnie też zawsze nówki przychodziły, tylko z folii wyjęte. Czasem jakieś ryski czy drobne obtarcia. Na pewno nie nazwałbym tych komiksów "używanymi".

Offline Tymon Nadany

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #141 dnia: Wt, 26 Marzec 2019, 13:43:02 »
Ja jak kupiłem ostatnio 2 tomy sagi klonów to tom 1  był wymielony a tom 2  stan ideał, co ciekawe  to tom 2 zniknął z ofert po moim zakupie a tom 1 nadal jest  dostępny.

Offline Pawelek

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #142 dnia: Wt, 26 Marzec 2019, 13:59:27 »
Ja jak kupiłem ostatnio 2 tomy sagi klonów to tom 1  był wymielony a tom 2  stan ideał, co ciekawe  to tom 2 zniknął z ofert po moim zakupie a tom 1 nadal jest  dostępny.
Bo dostałeś wylosowany, co moim zdaniem jest największym błędem właściciela sklepu. Powinno być na zasadzie kto pierwszy ten lepszy. Rozumiem, że konsultację stanu można uznać jako usługę dodatkową (jak kupowałem z Azylu to byłem naprawdę miło zaskoczony, że ktoś wysłał mi maila ze zdjęciem i zadzwonił zapytał czy mi pasuje stan komiksu ale absolutnie takiego czegoś nie wymagam). Głupotą jest natomiast wysyłanie na chybił trafił egzemplarza bo wtedy trzeba takie cyrki robić z ograniczaniem dostępności towaru do jednej sztuki, bawić się w zwroty i ponowne pakowanie kolejnego egzemplarza lub pakowanie i wysyłanie kilku do jednego odbiorcy kiedy z tyłu głowy ma się świadomość, że ten ktoś wybierze sobie najlepszy i resztę zwróci. Nie dość, że dodatkowa robota to jeszcze koszty wysyłki. Wystarczyłoby wybrać najlepszy egzemplarz i wysłać. Wtedy druga strona też ma pewność, że dostała najlepszy jaki był i jeżeli stan będzie akceptowalny to nie będzie odsyłać z myślą "a zamówię jeszcze raz może lepszy stan się trafi".

Offline Murazor

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #143 dnia: Wt, 26 Marzec 2019, 14:07:44 »
No i na końcu zostaną mu same używane i uszkodzone. A tak wysyła wadliwe i ileś osób nie odeśle, a on pozbędzie się szrotu.

Z drugiej strony gdyby wysyłał wadliwe pierwsze to po kilku zamówieniach straciłby klientów, bo każdy by dostawał uszkodzone.

Czyli jego "pseudolosowe" wysyłanie jest najlepszą opcją (dla niego oczywiście).

Offline R~Q

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #144 dnia: Wt, 26 Marzec 2019, 14:47:46 »
Najlepsze jest, że komiksiarze wcale nie czepiają się rzeczywistego stanu komiksów z MVM (bo jest dobry) ale tego, że na stronie napisane jest "używany - stan dostateczny"

Offline xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #145 dnia: Wt, 26 Marzec 2019, 14:52:21 »
No przecież jest usługa THE BEST  :)
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline Pawelek

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #146 dnia: Wt, 26 Marzec 2019, 15:01:28 »
No i na końcu zostaną mu same używane i uszkodzone. A tak wysyła wadliwe i ileś osób nie odeśle, a on pozbędzie się szrotu.

Z drugiej strony gdyby wysyłał wadliwe pierwsze to po kilku zamówieniach straciłby klientów, bo każdy by dostawał uszkodzone.

Czyli jego "pseudolosowe" wysyłanie jest najlepszą opcją (dla niego oczywiście).
Magazyn już ma raczej poczyszczony ze szrotów. Przelicznik osiągnął docelową wartość, co znaczy że najprawdopodobniej odsetek szrotu do pozostałych jest minimalny. Na stan tego co kupiłem raczej nie narzekam bo ceny bardzo przystępne ale strasznie mętna jest polityka sklepu. Bardzo nie lubię takiego zasłaniania się stanem (bo ha! przecież na stronie jest, że dostateczny), brakiem paczkomatów bo zwrot za darmo można zrobić (ale w związku z licznymi pytaniami o paczkomaty możesz przecież kuriera InPost przekierować do paczkomatu - tyle, że zwrotu za free nie zrobisz). Przez takie coś przypominają mi się uciskani przez prawo sprzedawcy z allegro jak to biadolili, że Państwo znów zagina na nich parol jak weszło prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

Offline LordDisneyland

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #147 dnia: Wt, 26 Marzec 2019, 15:54:45 »
Korci mnie to wydanie z ich ostatniej dostawy
https://multiversum.pl/p/1752/34014/sandman-vol-01-10-set-sc-box-old-edition--dostawa-z-usa-nr-2019-12.html
...no ale na kolejną edycję S-mana to ja już naprawdę nie mam miejsca...
,, - Eeeeech.''

Offline Gazza

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #148 dnia: Śr, 27 Marzec 2019, 09:58:11 »
Na apel właściciela MVM odpowiedziałem przesyłając listę zeszytów z najnowszego preordera z chęcią przeniesienia się z comiesięcznymi zakupami ale z warunkiem możliwości domawiania kolejnych tytułów przed skompletowaniem miesięcznej przesyłki i możliwością płatności przy odbiorze - zobaczymy co odpowie. :)

Offline xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #149 dnia: Śr, 27 Marzec 2019, 11:17:45 »
Też mu napisze, że chciałbym zamówić omnibusa w preorderze za pobraniem, tak jak jest u konkurencji   ;)

Już dostałem odpowiedź, że mają złe doświadczania z paczkami za pobraniem i na pewno taka opcja nie powróci.
« Ostatnia zmiana: Śr, 27 Marzec 2019, 12:44:53 wysłana przez xanar »
Twój komiks jest lepszy niż mój