Autor Wątek: Multiversum.pl - opinie o sklepie  (Przeczytany 316279 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Tymon Nadany

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #90 dnia: Pt, 22 Marzec 2019, 17:55:59 »
'to najlepszy fragment "konkurencja to tak naprawdę jakiś malutki pseudobiznesik który ledwo się kula."

Online Murazor

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #91 dnia: Pt, 22 Marzec 2019, 18:17:43 »
Jak przeczytalem o konkurencji, ktora nazywa pseudobiznesikiem to mialem juz dosc. Chyba jakis gruby omnibus mu spadl na glowe, zeby zachowywac sie jak buc i jeszcze uwazac sie za jakiegos cudotworce. I teksty o starych psach, ktore maja nauczyc sie nowych sztuczek... bo go krytykuja.

Offline perek82

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #92 dnia: Pt, 22 Marzec 2019, 18:19:32 »
Normalnie jakbym czytał polityka / klasyka - konkurencja ma drogie komiksy i przez lata was omotała, żebyście u nich kupowali.
Skoro mają takie drogie, to w czym problem? Przecież tutaj jest tanio. A komiksiarze są głupi i kupują tam gdzie drogo. No litości.
I marzenie, żeby się dogadać i zrobić 1 sklep. Ograniczenie konkurencji jest oczywiście dobre dla konsumenta.
O matko.
Trwa zabawa w wybieranie komiksów, które koniecznie trzeba przeczytać. Jeśli lubisz takie akcje, to zajrzyj tutaj:
https://forum.komikspec.pl/komiksowe-top-listy/100-komiksow-ktore-musisz-przeczytac-(przed-smiercia)/

Offline eyesore

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #93 dnia: Pt, 22 Marzec 2019, 19:01:07 »
Dziwny jest ten człowiek  :o
Myślałem że po tym wstępie (trzeba przyznać ze zbudował napięcie) walnie jakimś niesamowity tekstem, typu "kończę bo umieram" albo coś takiego a po prostu ma ból zada o to że ktoś krytykuje jego sklep i jest dla niego konkurencją. Odleciał chłopak.

"sami wiecie jakie wulgarne wypociny na temat mój i MULTIVERSUM są produkowane w różnych miejscach."
ciekawe czy gdzieś jeszcze po za tym forum na niego ktoś jeszcze psioczy  8)
« Ostatnia zmiana: Pt, 22 Marzec 2019, 19:48:53 wysłana przez eyesore »

Itachi

  • Gość
Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #94 dnia: Pt, 22 Marzec 2019, 19:02:10 »
Murowany kandydat do komiksowych malin 2019 roku. Specjalnie doczytałem do końca. Jednak wspomnę o jednym punkcie, który mnie po prostu rozbawił. Marża. Pisze że zarabia mało na sztuce, że jest Robin Hoodem itd itp a za chwilę wspomina, że jak przetrwamy ten miesiąc to przez kolejne milion lat nadal będzie tak tanio... No dżisas... To zdecyduj się Pan na jedno albo drugie. I o jakiej konkurencji mowa? Atom i MTV właśnie trzymają cały rynek praktycznie...

Offline freshmaker

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #95 dnia: Pt, 22 Marzec 2019, 19:35:14 »
potwierdzam. ciężko bronić tego manifestu. gość łatwo daje się trollowac i odbiera to personalnie.

Online xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #96 dnia: Pt, 22 Marzec 2019, 20:06:16 »
Przeczytałem to na raty, na raz nie dałem rady. Mam dziwne wrażenie, że stosując takie ceny to on chce wykończyć tą konkurencje  :) a i użył słowa konkurencja 33 razy  ;D
Twój komiks jest lepszy niż mój

Itachi

  • Gość
Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #97 dnia: Pt, 22 Marzec 2019, 20:10:39 »
Maestro! Policzyłeś!

Słowo konkurencja pojawia się tak często i regularnie jak ten jegomość wykonujący kultowy już ruch.


sum41

  • Gość
Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #98 dnia: Pt, 22 Marzec 2019, 20:22:21 »
Wolnosc slowa niech sobie pisze mnie interesuja jego niskie ceny ☺

Offline niuklik

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #99 dnia: Pt, 22 Marzec 2019, 21:35:19 »
Ciekawe kiedy p. Palacz zrozumie, że dzisiaj oprócz ceny istnieje szereg innych czynników, mających wpływ na decyzję o zakupie? Miałem nosa, że grubo ponad 2 lata temu podziękowałem MVM po tym jak pojawiło się odczucie, że nie jestem w tym sklepie mile widziany. Ten "pseudobiznesik z Wieliczki" to obecnie moje jedyne źródło zakupów komiksów z zagranicy, bo cena to nie wszystko - ja cenę widzę przed dokonaniem zakupu i akceptuję, świadomie kupuję u nich bo szanują i słuchają klienta, zawsze służą pomocą, są elastyczni i ze zrozumiem podchodzą nawet do najbardziej odjechanych wymagań w kwestii jakości towaru  :D Dwie sprawy do podkreślenia: współpraca z MVM do pewnego momentu jak najbardziej udana, później się popsuło, m. in. dlatego że nie spodobała mi się polityka "zapewniania stanu produktu: dostateczny". A druga sprawa: jestem przyzwyczajony do pewnej jakości usług i jak te się pogorszą, to pewnie będę mniej kupował lub wcale, jakikolwiek sklep to będzie. P. Palaczowi życzę powodzenia, bo więcej niż jeden sklep to lepsza sytuacja dla klienta, ale życzę też więcej samorefleksji, mniej buty i nieeleganckiego zachowania w stosunku do konkurencji. Rozumiem, biznes to biznes, konkurencja i te sprawy i że niejeden zostawił tam swoje serce, ale w moim odczuciu trochę niesmak pozostaje po takim tekście. Milczeniem pomijam ostatnie zdanie z tego "manifestu"...Kto chce, niech głosuje portfelem, ja w tym miesiącu zagłosowałem naprawdę pokaźną kwotą na "pseudobiznesik z Wieliczki", ale zrobiłbym to niezależnie od tego co się dzieje z MVM. Wiecie coś może o tym aby chłopaki z ATOMu robili takie podjazdy w stosunku do MVM?

Online xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #100 dnia: Pt, 22 Marzec 2019, 22:15:20 »
Mam wrażenie, że każdy kto napisze coś złego na temat Multiversum jest traktowany jak niedobra i teraz słowo klucz - konkurencja  :)  Z tego całego tekstu, który wyprodukował wychodzi na to, że on jest dobry bo ma tanio, inni są źli bo mają drożej.
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline SawiK

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #101 dnia: Pt, 22 Marzec 2019, 22:26:15 »
 :o :o :o Wow co tu sie dzieje, a właściwie co się dzieje w Poznaniu w głowie Rafała  :o :o :o
MvM to mój wstęp w regularne kupowanie komiksów zagranicznych. Startowałem u nich z New 52, zawsze świetnie się spisywali. Odpadłem wraz z inicjatywa rodzimych wydawców. Nie przez konkurencje z Wieliczki.

Zresztą u konkurencji zrobiłem tylko 2x zakupy, a ostatni to był niesmaczny. AC#1000 nie był nowy jak pisali, ale kij zostawiłem takim jaki jest i tu jestem po stronie M.  Dziś po 4latach kupiłem kilka DC#1000 czekam i liczę, ze będzie lepiej niż u konkurencji, która mnie zraziła, ale zaglądam od czasu do czasu tak jak do M.

Cała sytuacja jest dziwna aż tyle hejtu i nienawiści sączy Wieliczka do Poznania chcąc go wykończyć? I ze to niby działa? MvM sie zwinie? Maja świetne ceny to nie ma bata by nie grało!

Przeczytawszy jego tekst, polecił bym Rafałowi odbyć szkolenie wojskowe by wzmocnić psychikę oraz odporność na stres :D
« Ostatnia zmiana: Pt, 22 Marzec 2019, 22:29:30 wysłana przez SawiK »

Online xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #102 dnia: Pt, 22 Marzec 2019, 22:45:37 »
Taki komentarz dzisiaj przeczytałem, spodobał mi się "Szkolenie z używania mózgu trzeba zrobić a nie wojskowe."
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline komiksowe_warianty

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #103 dnia: Pt, 22 Marzec 2019, 22:59:10 »
Przecież to wygląda jak brednie jakiegoś wariata. Oni mnie niszczo, majo naganiaczy, kupujcie dużo i tanio, niszczo mnie oni, kupujcie u mnie, hejt się wylewa, kupujcie dużo u mnie.
@SaWik
A wiesz, że mogłeś do sklepu napisać i komiks wymienić/jakoś sprawę dogadać? Działa, polecam.

Offline stachel

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #104 dnia: So, 23 Marzec 2019, 00:48:18 »
W Mvm robiłem pojedyncze zakupy jakoś z rok temu. Ze stanu byłem zadowolony, z cen też. Ale niestety obecne zmiany (w szczególności zapewniany stan dostateczny, dodatkowa kasa za informację o uszkodzeniach) to po prostu kpina z klienta. Czasy PRLu minęły, a w XXI nie tak robi się biznes. I to nie konkurencja zabija ten sklep, a on sam.

I uważam, że taki sklep jak Mvm jest nam potrzebny. Tylko jeśli kupuję produkt używany, to chcę świadomie podjąć decyzję, czy godzę się na uszkodzenia danego egzemplarza, a nie kupować kota w worku.

A co do wypocin właściciela w social mediach to jest to po prostu żałosne i osobiście obecnie wolę dołożyć w innym sklepie niż ryzykować i liczyć, że być może właściciel nie zamknie sklepu przed wysyłką mojego zamówienia.