Autor Wątek: Gildia.pl  (Przeczytany 309321 razy)

zedic i 6 Gości przegląda ten wątek.

Offline Dalthon

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1950 dnia: Pn, 21 Lipiec 2025, 14:27:38 »
Czyli już nie tylko procenty trzeba samemu obliczać, ale kwotę za całe zamówienie. Co tam sie odjaniepawla to ja serio nie wiem. Płace za zamówienie, które jest inne, kwotą która nie zgadza się z tą w panelu klienta.

Już to przerabiałem nie raz i nie dwa. Najlepsze jest że wystawiają fakturę na pozycję i kwoty jakie widnieją w sklepie a nie jakie dostajesz/opłacasz przy zmianie. Jak oni dochodzą do porządku w takim burdelu, to nie mam pojęcia ;)

Online Castiglione

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1951 dnia: Pn, 21 Lipiec 2025, 14:38:16 »
Dzisiaj skrobnę maila do UOKiK bo to już przestaje być zabawne.
Tylko sądzę, że jedyne, co wywalczysz, to skończenie zabaw we wszelakie zmiany w zamówieniach.

Pomijając już, że mimo wszystko księgarnia idzie ci na rękę, robiąc jakieś korekty w już złożonych zamówieniach (jakby to był problem zastanowić się, co się chce, zanim się je złoży), czego zasadniczo nie ma liście usług, ty a w zamian straszysz ich urzędem ::)
« Ostatnia zmiana: Pn, 21 Lipiec 2025, 14:43:44 wysłana przez Castiglione »

Offline stab

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1952 dnia: Pn, 21 Lipiec 2025, 14:50:44 »
Tylko sądzę, że jedyne, co wywalczysz, to skończenie zabaw we wszelakie zmiany w zamówieniach.

Pomijając już, że mimo wszystko księgarnia idzie ci na rękę, robiąc jakieś korekty w już złożonych zamówieniach (jakby to był problem zastanowić się, co się chce, zanim się je złoży), czego zasadniczo nie ma liście usług, ty a w zamian straszysz ich urzędem ::)
🤦‍♂️🤦‍♂️

Wymieniam bo nie chce płacić za wybrakowany produkt. Mało mnie interesuje czy mają to na liście usług. Skoro cały czas są obrońcy i gildii i Muchy to nic dziwnego że jakość usług i produktów leci na łeb na szyję.

Online Castiglione

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1953 dnia: Pn, 21 Lipiec 2025, 15:26:03 »
Jak nie widzisz różnicy pomiędzy wybrakowanym produktem, a zakresem usług oferowanych przez przedsiębiorcę, to brawo ty ;D Ale no skoro mało cię obchodzi, co oferuje dana firma, bo ma robić to, co ty chcesz, no to co ja tu mogę dodać xD

Offline tomsawyer

  • Wiadomości: 414
  • Polubień: 414
  • Żywych zwołuję, zmarłych opłakuję, gromy kruszę.
    • Zobacz profil
    • Rush Hemispheres
Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1954 dnia: Wt, 22 Lipiec 2025, 22:18:13 »
Egmont obraził się na Gildię czy odwrotnie? Pytam w kwestii wrześniowych zapowiedzi.
"Nie od razu Rzym zbudowano, oczywiście, z tamtą robotą nie miałem nic wspólnego."

Online radioblackmetal

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1955 dnia: Śr, 23 Lipiec 2025, 10:25:56 »
Mały plus dla gildii: obecnie przeglądając tytuły np. z przedsprzedaży czy innej listy, od razu można zauważyć, które tytuły mamy już w schowku. Drobna rzecz a cieszy.

Oferta książkowa wydaje się bardziej okrojona, np. nadal nie ma nowości z wydawnictwa Vesper.
Tolerancja nie oznacza akceptacji.


The darkness will swallow everything

Offline Pocztar

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1956 dnia: Śr, 23 Lipiec 2025, 13:23:30 »
Mały plus dla gildii: obecnie przeglądając tytuły np. z przedsprzedaży czy innej listy, od razu można zauważyć, które tytuły mamy już w schowku. Drobna rzecz a cieszy.

Gdzie to widzisz? U mnie nadal jest opcja "Dodaj do schowka" i nie widać, że produkt już w nim jest. 



https://ibb.co/HLfKhN28

Offline Dalthon

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1957 dnia: Śr, 23 Lipiec 2025, 13:25:15 »
Mały plus dla gildii: obecnie przeglądając tytuły np. z przedsprzedaży czy innej listy, od razu można zauważyć, które tytuły mamy już w schowku. Drobna rzecz a cieszy.

Niby gdzie? Nic się nie zmieniło - nawet jak się najedzie na pozycję to "serce" jest białe.

Online radioblackmetal

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1958 dnia: Śr, 23 Lipiec 2025, 21:53:52 »
Działało. Teraz tylko dwie pozycje widzę, że mam w schowku.

Przykład by jednak nie chwalić  :-\
Tolerancja nie oznacza akceptacji.


The darkness will swallow everything

Online radioblackmetal

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1959 dnia: Cz, 24 Lipiec 2025, 09:35:53 »
@ up

Działa ponownie, oby na stałe .
Tolerancja nie oznacza akceptacji.


The darkness will swallow everything

Offline srogin

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1960 dnia: Cz, 24 Lipiec 2025, 10:15:10 »
Coś tam kombinują, bo drugi dzień ich strona nie chce mi się wczytać.

Offline Wintermute

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1961 dnia: Cz, 24 Lipiec 2025, 11:36:56 »
Mi też nie wchodzi. Wczoraj działało.

Offline Teli

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1962 dnia: Cz, 24 Lipiec 2025, 11:42:34 »
Mi też się drugi dzień z rzędu nie ładuje..., ale ciekawa rzecz, bo nie ładuje się tylko na kompie w Chromie i Firefox tymczasem na komórce po wyłączeniu wifi śmiga aż miło. Czyszczenie logów, ciastek itp. nic nie pomogło. Nie chciało mi się tego analizować, bo reszta Internetu działa bez zarzutu. Przecież dla jednego sklepu nie będę całego kompa, rutera itp. przestawiał. W przypływie inwencji włączyłem Operę w trybie VPN i Gildia otworzyła się w sekundę i śmiga aż miło.

Chyba nie lubią mojego IP - dziwy się tam dzieją.
« Ostatnia zmiana: Cz, 24 Lipiec 2025, 11:45:36 wysłana przez Teli »

Online Castiglione

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1963 dnia: Cz, 24 Lipiec 2025, 12:23:49 »
U mnie już chyba 3 dzień nie działa.

Online bocik

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1964 dnia: Cz, 24 Lipiec 2025, 12:54:57 »
u mnie też dinozaur biega na gildii