Autor Wątek: Gildia.pl  (Przeczytany 307742 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline OokamiG

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1305 dnia: So, 26 Kwiecień 2025, 10:07:25 »
Mi anulowali jedno zamówienie, które wg. ich wpisów nie miało być anulowane. ja jebie, co za absolutny śmietnik i chaos. Wysyłka, która teoretycznie powinno być już u mnie, nie wiadomo czy dotrze do końca kwietnia. Gildia poczuje na pewno na finansach przejście na nową wersję strony.

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1306 dnia: So, 26 Kwiecień 2025, 10:27:17 »
Ja w ogóle nie mogę się zalogować na nowej stronie. Cały czas piszę, że reCAPTCHA nieprawidłowa, a tymczasem nie mam nawet ja tego potwierdzić, bo zwyczajnie nic się nie wyświetla i nie wyskakuje. Ani na Chrome, ani na Edge :/
Zapraszam wszystkich do odwiedzania bloga "Czytamy Komiksy", a także do obserwowania profilu na Facebooku i Instagramie.

https://czytamykomiksy.blogspot.com/
https://www.facebook.com/czytamykomiksy
https://www.instagram.com/czytamykomiksy/

Offline Pocztar

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1307 dnia: So, 26 Kwiecień 2025, 10:49:20 »
Historia zamówień mi wróciła (ale nie cała, do końca 2023 roku, nie ma zamówień z 2024), ale schowek pusty póki co :(

« Ostatnia zmiana: So, 26 Kwiecień 2025, 10:58:59 wysłana przez Pocztar »

Online Midar

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1308 dnia: So, 26 Kwiecień 2025, 10:52:37 »
Wróciła, ale u mnie tylko do 2023 roku.

Offline eyesore

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1309 dnia: So, 26 Kwiecień 2025, 10:58:47 »
Ja w ogóle nie mogę się zalogować na nowej stronie. Cały czas piszę, że reCAPTCHA nieprawidłowa, a tymczasem nie mam nawet ja tego potwierdzić, bo zwyczajnie nic się nie wyświetla i nie wyskakuje. Ani na Chrome, ani na Edge :/
miałem to samo ale gdzieś tutaj ktoś wrzucił link do prawidłowego logowania, wtedy u mnie zadziałało, prześledź ostatnie kilka stron

Offline Kandor

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1310 dnia: So, 26 Kwiecień 2025, 11:00:24 »
Stań na lewej nodze i ustaw telefon w poziomie. Pomaga
Lubię żarty, ale to już nie jest zabawne. Trzy ostatnie zamówienia składałem za pośrednictwem telefonu a teraz mam szukać innego komputera bo na tej stronie działa tylko wyszukiwarka?Edit: Dzięki dobrej radzie Wayne'a zadziałało. Na razie, prócz aktualnego zamówienia, wróciła mi jedna pozycja do historii zamówień (wczoraj przed północą tego nie było).
« Ostatnia zmiana: So, 26 Kwiecień 2025, 11:09:18 wysłana przez Kandor »

Offline zombie001

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1311 dnia: So, 26 Kwiecień 2025, 11:02:07 »


Boże, a tu nadal gorzkie żale, bo przez NIECAŁY TYDZIEŃ nie można się zalogować do sklepu internetowego ;D

Ależ oczywiście, że wylewanie takich gorzkich żali jest wskazane.

Przynajmniej ktoś tam czyta i widzi, że są problemy, które NALEŻY rozwiązać.

Jakby nikt nie płakał, tylko przyjęto by to co jest, to nie jestem przekonany, czy tak staraliby się przywrócić tą historię zamówień, czy próbowali odratować schowek :D
KEEP CALM AND HATE EVERYONE

Offline Kandor

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1312 dnia: So, 26 Kwiecień 2025, 11:06:17 »
Dla osób które nie mogą się zalogować na telefonie - jeśli macie w przeglądarce opcję włączenia wersji strony komputerowej (ja mam to w przeglądarce Samsunga) to wtedy działa opcja zalogowania się.
Dzięki Wayne, zadziałało😀

Offline Kandor

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1313 dnia: So, 26 Kwiecień 2025, 11:15:52 »
Zombie001, z pewnością budzi irytację że ktoś umieszcza informację "przerwa techniczna do 09:00 rano" a potem $$&##i się z tym 3 dni i wciąż naprawia problem/y tylko połowicznie. Preordery na konkretną godzinę od Laina nauczyły wielu z nas "jesz szybko albo nie jesz wcale"* a do tego niezbędny jest bezbłędnie i przejrzyście działający system😉[*lub coś w tym rodzaju]

Offline kostuch

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1314 dnia: So, 26 Kwiecień 2025, 11:38:27 »
U mnie tez wrocila historia zamowien do 2023
Co ciekawe polowa z nich to pozycje anulowane :)
Generalnie jakby sie gdzies pojawil jakis statement odnosnie anulowania biezacych niezrealizowanych zamowien to prosze wklejcie tutaj ta informacje

Offline radioblackmetal

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1315 dnia: So, 26 Kwiecień 2025, 11:46:14 »
Ja mam ostatnie zamówienie opłacone, dostawa do paczkomatu ale nie ma danych adresowych gdzie ten paczkomat się znajduje  8) ciekawe czy to zauważa?

W zamówieniu mam komiks "Stone" w wersji podstawowej. W zamówieniu widnieje tylko nazwa produktu i numer katalogowy, bez ikonki okładki i linku do komiksu. Jak znam życie może to prowadzić do częstszych pomyłek, szczególnie przy wariantach lub limitkach okładkowych.

Pakiet inferno i wolverine w etui niedostępne w przedsprzedaży. Kolejny błąd?  Czy już się skończyło?

KsiążkaTolkiena "Pan Gawen i Zielony Rycerz" jest w przedsprzedaży, nie można zamówić a ma już etykietkę bestseller  8)

A takich błędów jeszcze pewnie sporo znajdziecie.

Moje zamówienia wróciły ale bez roku 2024.

Schowek już sobie uporządkowałem po swojemu. Jeśli go przywrócą znowu będę miał bałagan  :P
Tolerancja nie oznacza akceptacji.


The darkness will swallow everything

Offline studio_lain

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1316 dnia: So, 26 Kwiecień 2025, 11:55:58 »
u mnie też wróciła historia zamówień
Plany Studia Lain - orientacyjne

Zabójcza kołysanka - akcept
ABC Warriors - przedsprzedaż 3 grudnia, godz 12 gildia
Vae Victis - druk
Spawn Dark Ages - styczeń
Magdalena - zakończone tłumaczenie
Barbara - zakończone tłumaczenie
Oko Odyna - zakończone tłumacze

Offline komiks

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1317 dnia: So, 26 Kwiecień 2025, 12:04:51 »
Ale on ma rację.  To zapewne są proste wpisy w bazie powiązane z adresem email, starczy prosty konwerter, skrypt i gotowe, dwie godziny roboty, z testami.
Nie miał racji, bo nie ma pojęcia na czym to stoi i na co migrują. Więc pisanie konkretnych instrukcji co trzeba zrobić  i ile to zajmie w godzinach, to są zwykłe przechwałki.

Za to Ty masz rację, to co napisałeś to mniej więcej się zgadza. Najbezpieczniejszym rozwiązaniem jest postawienie nowej wersji sklepu obok i testowanie, a potem kiedy wszystko działa w nocy przechodzimy na nową wersję. Najwidoczniej tak nie zrobiono, a dlaczego to nie wiemy. Takich kozaków jak Dalthon w sieci jest całe mnóstwo, a rzeczywistość często jest o wiele bardziej skomplikowana, np nikt nie rozumie jak działa kod na którym stoi usługa, bo osoba która to pisała 15 lat temu, od dawna nie pracuje i nie ma z nią kontaktu, ale działało, więc nikt przez te 15 lat nic nie ruszał.

I żeby nie było, nie bronię Gildii, zjebali, a raczej ci co to im migrowali, ale sama Gildia również dała ciała, bo komunikacja do klientów jest żadna. Pomijam FB bo nie każdy ich śledzi, na mejla nic nie dostałem oprócz dwóch nowych fakturek do zamówień, które mam w trakcie. Tak więc kompletnie się nie przygotowali, nawet nie ostrzegli klientów, że będą coś zmieniali.
Xenozoic, Death Dealer, The Maxx, Thrud The Barbarian, Army of Darkness

Offline wojtast

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1318 dnia: So, 26 Kwiecień 2025, 12:10:09 »
Tylko szkoda, że jak już wcześniej było wypunktowane historia bez miniaturek ani linkowania do pozycji.
Naprawdę ktoś uznał, że to jest niepotrzebne?

Za to wepchnęli niepotrzebnie miniaturki gdzie indziej.
'Powiadom o dostępności'm co do tej pory polegało na zwykłym kliknięciu i zmieniał się napis na tej same stronie z danym produktem, na info że zostaniesz powiadomiony czy coś, teraz zrobiono z tego ogromne wyskakujące nowe okno z powielonym zdjęciem (nie wiadomo po co) przez co trzeba to scrollować o kilka pixeli bo się nie mieści. Na dodatek trzeba wypełniać za każdym razem niepotrzebnie imię i e-mail, jakby nie wystarczyło to, że jestem zalogowany.


Bardziej nie dało się tego utrudnić?
E-maile jakie są rozsyłane też są jak dla mnie mniej czytelne (za mała czcionka)

Wiem, że zaraz ktoś powie, że to czepianie się detali, ale naprawdę nawet jak już ktoś podjął tę fatalną decyzję o migracji, to nie można było tego przynajmniej przetestować i dopracować przed puszczeniem na live?
Była to tak niecierpiąca zwłoki sprawa, że trzeba było jak najszybciej puścić na produkcję i tam testować i poprawiać?

Offline Mertusor

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1319 dnia: So, 26 Kwiecień 2025, 12:13:14 »
By oszczędzić kolegom dodatkowych stresów, proszę Studio Lain, by nie wrzucało na Gildię przez chwile nowych preorderów, przynajmniej póki nie znikną problemy z zalogowaniem, by wszyscy mieli równe szanse zrobić zamówienie.

Popieram zdanie któregoś kolegi, że powinni byli zrobić równoległą wersję testową.
Wtedy dostaliby większość informacji o usterkach, ale bez uwag w stylu "będę kupować gdzie indziej".
Ja na Gildii kupuję mało.
Może tak z jedno zamówienie na rok z darmową przesyłką.
Ale dla mnie to przede wszystkim nieformalna "encyklopedia komiksu" i zaglądam tam bardzo często.
I przez to czuję się troszkę zobowiązany, by coś tam czasem zamówić, choć taniej jest gdzie indziej i śledzę okazje u nich.
Teraz nie będę miał motywacji, jak wyszukiwanie jest zepsute i nie wyświetla serii.
W dodatku wcześniej wchodziłem na stronę raz, mówiłem, że nie chcę coookies i przeglądałem co chciałem.
Teraz przy wejściu w każdy komiks wyskakuje znowu nachalna winietka i czuję się jak w gościach u nawiedzonej, psychopatycznej cioci z fiksacją na wypieki, która nie przyjmuję jednej odmowy.

A lawina żali i uwag świadczy nie o zakupoholizmie, tylko o tym, dla ilu ludzi Gildia jest ważna.
Gdy nikt się nie przejmuje, czy u Ciebie jest dobrze, czy źle, to znaczy że nikomu na Tobie nie zależy i dopiero wtedy trzeba się martwić.
« Ostatnia zmiana: So, 26 Kwiecień 2025, 12:16:14 wysłana przez Mertusor »