Autor Wątek: Gildia.pl  (Przeczytany 307822 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Online stempel

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #390 dnia: Pt, 28 Styczeń 2022, 16:55:04 »
No to musisz im powiedzieć, że źle promocje robią :D

Promocję robią fajne, tylko nieco kiepsko je opisują. Sam się na to nadziałam, bo rano wrzuciłem kilka pozycji na szybko do koszyka, z myślą, że dodam coś jeszcze później, a wieczorem już jedna pozycja miała niższy rabat, więc szybko zamknąłem zamówienie, i uff zdążyłem, bo dziś już różnica na zamówieniu to prawie 70 dyszek. Oczywiście, że wszystko wyświetla się w podsumowaniu jednakże gdzieś w biegi składania zamówienia takie szczegóły uciekają :).

Offline parsom

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #391 dnia: Pt, 28 Styczeń 2022, 17:02:00 »
K..., może jeszcze do was dzwonić powinni, jak się stan magazynowy egzemplarzy promocyjnych wyczerpuje? Też mi się wyprzedało parę pozycji z koszyka. Trudno, zdarza się, da się z tym żyć.

Offline Pawelek

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #392 dnia: Pt, 28 Styczeń 2022, 17:56:43 »
Trudno, zdarza się, da się z tym żyć.
Tylko jak? Jak żyć?

Offline xanar

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #393 dnia: Pt, 28 Styczeń 2022, 18:21:19 »
Promocja powinna być robiona dla każdego indywidulanie, wszyscy dostaliby taki rabat jaki by sobie zażyczyli oraz termin na skorzystanie z niego, oczywiści nielimitowany :D
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline parsom

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #394 dnia: Pt, 28 Styczeń 2022, 18:41:36 »
I powinna być zsynchronizowana z datami wpływów na konto.

Offline jotkwadrat

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #395 dnia: Pt, 28 Styczeń 2022, 22:13:08 »
A ja się czuję robiony w wała. Dodałem komiksy do koszyka a po przejściu do zamówienia zmienił się rabat jednej pozycji z 40 na 30%. Czyli jakbym wziął w sklepie towar z półki do koszyka a przy kasie okazało się, że pani nabija inne ceny niż npodane na półkach. To niech mnie pocałują w nos. Zamówienie przerwane, kupię gdzie indziej. Nie lubię być naciągany.

sum41

  • Gość
Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #396 dnia: Pt, 28 Styczeń 2022, 22:17:02 »
Problemy pierwszego swiata...

Offline xanar

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #397 dnia: Pt, 28 Styczeń 2022, 22:40:47 »
A ja się czuję robiony w wała. Dodałem komiksy do koszyka a po przejściu do zamówienia zmienił się rabat jednej pozycji z 40 na 30%. Czyli jakbym wziął w sklepie towar z półki do koszyka a przy kasie okazało się, że pani nabija inne ceny niż npodane na półkach. To niech mnie pocałują w nos. Zamówienie przerwane, kupię gdzie indziej. Nie lubię być naciągany.
No, tak jakby a jednak zupełnie inaczej  :)

I widzisz LukCook, jotkwadrata oszukali na rabatach  :D

Ja wczoraj z rana wrzuciłem 10 pozycji do koszyka i dalej trzymają cenę, regularnie odświeżam po parę razy dziennie, żeby przyłapać ich na oszukiwaniu :D
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline Koalar

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #398 dnia: Pt, 28 Styczeń 2022, 22:55:30 »
Ta promocja mogłaby wyglądać lepiej. Wystarczyłoby przytrzymać ceny do końca każdego dnia (jeśli kończą się egzemplarze magazynowe, to cena i tak zostaje do końca dnia) i o tym napisać w info o promocji. Gildia by na tym wiele nie straciła (sprzedałaby trochę więcej komiksów z wyższym rabatem), a miałaby więcej zadowolonych klientów (może to jest istotniejsze w dłuższej perspektywie).
pehowo.blogspot.com - blog z moimi komiksami: Buzz, Fungi, PEH.

Offline xanar

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #399 dnia: Pt, 28 Styczeń 2022, 23:04:24 »
Powinna wyświetlać się ilość sztuk przy każdej pozycji w promocyjnej cenie, wtedy nie byłoby potencjalnych oszukanych i obrażonych klientów  :)
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline kenji

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #400 dnia: So, 29 Styczeń 2022, 10:40:08 »
A nawet napędziłoby to sprzedaż. Nic bardziej nie mobilizuje do kupna jak mała ilość produktu i poczucie ze zostanie się z niczym :)

Offline Castiglione

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #401 dnia: So, 29 Styczeń 2022, 11:43:19 »
Jeszcze trzeba rozumieć co się czyta. Jest tak jak pisze misiokles. Gdyby chcieli uwzględnić płynne rabaty to byłoby napisane coś w stylu "wyskość rabatów nie jest stała, może się zmieniać, zależy do stanów magazynowych" itd...
Jest napisane, że ilość tytułów w promocji będzie się zmieniać. Ze względu na niewielkie stany (w domyśle magazynowe). Skończył się zapas na miejscu jakiegoś komiksu, to wypadł z akcji, więc nie jest już tytułem w promocji (TEJ promocji, której dotyczył opis). Co nie znaczy, że magicznie zniknął z rynku i sklep nie może jej domówić, więc dalej jest dostępny, ale już np. z dłuższą dostępnością.


Zastanów się 2 razy zanim oskarżysz kogokolwiek o oszustwo.
Akurat tu to była raczej ironia...


A nawet napędziłoby to sprzedaż. Nic bardziej nie mobilizuje do kupna jak mała ilość produktu i poczucie ze zostanie się z niczym :)
Gorzej w drugą stronę, jeśli innych tytułów mają setki.

Offline xanar

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #402 dnia: So, 29 Styczeń 2022, 12:28:13 »
Dla tych co co czują się oszukani na rabatach to sytuacja wygląda tak, przykładowo Gildia ma na stanie Astonishing X-Men 1 szt. i jak ta jedna sztuka się sprzeda to już więcej nie będzie promocji, no niestety to nie są bułki w sklepie.
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline kv

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #403 dnia: So, 29 Styczeń 2022, 12:31:47 »
Nie wiecie może czemu nie można zamawiać do paczkomatu za pobraniem? Czy to może inpost miesza bo na taniaksiazka.pl to samo... >:(

Offline Koalar

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #404 dnia: So, 29 Styczeń 2022, 12:55:47 »
Pokazywanie liczby sztuk do końca promocji nie rozwiązuje sprawy. Ktoś się będzie śpieszył, a na końcu się okaże, że coś tam wypadło z promocji, bo inni byli szybsi. To tym bardziej ktoś się może wkurzyć, że mimo pośpiechu mu się nie udało. I wtedy może zrezygnować z zamówienia. A chyba jednak lepiej, żeby był zadowolony i kupił np. 8 komiksów (z czego np. dwóch nie ma już w magazynie; to i tak jest dla Gildii OK, bo pozbywa się 6 komiksów z magazynu).
pehowo.blogspot.com - blog z moimi komiksami: Buzz, Fungi, PEH.