Autor Wątek: Restart Marvel (Marvel Fresh Start) - Egmont 2021  (Przeczytany 90878 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline eridraven

Odp: Restart Marvel (Marvel Fresh Start) - Egmont 2021
« Odpowiedź #255 dnia: Pn, 27 Grudzień 2021, 10:06:03 »
Komiks to tylko hobby

Piszę sobie na blogu: Comixxy

Offline psychoszoku

« Odpowiedź #256 dnia: Pn, 31 Styczeń 2022, 16:36:28 »
Spider Man Tom 1 Powrót do korzeni
Venom Tom 1

Witam, jestem nowy w świecie komiksów i chciałbym się dowiedzieć czy Egmont robi dodruki swoich pozycji?
Szczególnie, że Marvel Fresh wyruszył w połowie 2021 więc jest to wciąż aktualna seria wydawnicza.
Czy w przypadku dwóch powyższych pozycji pozostaje już tylko rynek wtórny?
Czy jednak jest szansa, że posiadając cierpliwość można czekać na dodruk i zakupić je w cenie sklepowej?
Czy jeśli są dodruki to są one ogłaszane?

Offline michał81

« Odpowiedź #257 dnia: Pn, 31 Styczeń 2022, 16:38:22 »
Spider Man Tom 1 Powrót do korzeni
Venom Tom 1

Witam, jestem nowy w świecie komiksów i chciałbym się dowiedzieć czy Egmont robi dodruki swoich pozycji?
Szczególnie, że Marvel Fresh wyruszył w połowie 2021 więc jest to wciąż aktualna seria wydawnicza.
Czy w przypadku dwóch powyższych pozycji pozostaje już tylko rynek wtórny?
Czy jednak jest szansa, że posiadając cierpliwość można czekać na dodruk i zakupić je w cenie sklepowej?
Pytaj na tym profilu https://www.facebook.com/swiatkomiksu
Obstawiam, że dostaną dodruki tak jak dostał pierwszy tom Avengers.

Offline Castiglione

« Odpowiedź #258 dnia: Pn, 31 Styczeń 2022, 17:22:18 »
Raczej pewne jest, że dodrukują.

A z tym jest różnie.

Offline Marvelek

« Odpowiedź #259 dnia: Pn, 31 Styczeń 2022, 17:36:44 »
Skoro wątek Marvel Fresh ożył mam do Was pytanie odnośnie Kate Bishop. Słyszałem, że to dobra i przyjemna seria w street levelowym klimacie. Zastanawiam się, czy kupić. To co mnie odstrasza to dwie rzeczy:

1. Chwalony Hawkeye Fractiona z Marvel Now kompletnie mi nie podszedł.