Autor Wątek: Studio Lain  (Przeczytany 3225627 razy)

Wintermute, bfg, bababatman, MonsterGirl i 12 Gości przegląda ten wątek.

Offline dante

Odp: Studio Lain
« Odpowiedź #22605 dnia: Pt, 01 Sierpień 2025, 14:04:39 »
Mi osobiście akurat Crossed +100 od Moore'a średnio się podobało, za to podstawowa seria od Ennisa kozak. Byłoby super gdyby udało się wydać całość  ;D

Online studio_lain

« Odpowiedź #22606 dnia: Pt, 01 Sierpień 2025, 14:06:46 »
Zaciekawiłem sie tym uniwersum spawna. Czy to co wydacie to bedzie można czytać po koleji jak Wasze premiery? Ma na myśli hellspawn, spawn  king oraz spawn dark ages. Czy kolejność nie ma znaczenia? Czy będzie jeszcze coś z tego uniwersum w przyszłości. Bo jestem zielony z tym uniwersum...

to sa tzw serie poboczne - King i Gunslinger przenikaja sie z glownym uniwersum, ale mozna je czytac tak jak ci wygodnie

natomiast hellspawn, dark ages, curse of spawn, haunt to sa wlasciwie samodzielne opowiesci

a z innej beczki
swiat komiksu codziennie czyms zaskoczy :)

« Ostatnia zmiana: Pt, 01 Sierpień 2025, 14:10:36 wysłana przez studio_lain »
Plany Studia Lain - orientacyjne

Zabójcza kołysanka - końcówka prac
ABC Warriors - przedsprzedaż 3 grudnia, godz 12 gildia
Vae Victis - !druk
Haunt - !druk 
Solo - luty
Spawn Dark Ages - styczeń
Magdalena - zakończone tłumaczenie
Barbara - zakończone tłumaczenie
Oko Odyna - zakończone tłumaczenie

Offline Takesh

« Odpowiedź #22607 dnia: Pt, 01 Sierpień 2025, 14:56:32 »
Froga?? Serio? Nawet bym się nie odważył spytać.... Dawaj!!

Jak przy tym, to może wreszcie Major Bummer? Arcudi pisze i Mahnke rysuje. Ci od Lobo/Mask. Najpierw wydali to w DC, jakiś czas temu było wydane przez Dark Horse. Prawa mają autorzy.
Sam komiks to świetna komedia, akcja i trochę rozkminy. Obcy dają moc ziemianinowi, aby był wspaniałym obrońcą. On jednak to wielki obibok (major bummer)...