Autor Wątek: Multiversum.pl - opinie o sklepie  (Przeczytany 401090 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #2010 dnia: Pn, 04 Grudzień 2023, 17:57:35 »
Najlepiej zapytać w sklepie w jakim stanie jest dany egzemplarz jaki chce się kupić.
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline Bogumil

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #2011 dnia: Wt, 05 Grudzień 2023, 13:11:22 »
Wczoraj w mailu od Azylu o kolejnej dostawie dostałem takowe info:

"Ważne informacje dotyczące funkcjonowania systemu PPS będą wysyłane w następnej wiadomości mailowej dzisiejszego dnia."

Ten "dzisiejszy dzień" był wczoraj i do dziś nie dostałem żadnej następnej wiadomości. Czy może ktoś z Was wie, o co może chodzić z tą zmianą PPS?

Offline Bushiken

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #2012 dnia: Wt, 05 Grudzień 2023, 13:44:28 »
Identyczna sytuacja u mnie. Do dziś, żadnej informacji. Pozostaje czekać na informacje.

Offline WolfSazen

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #2013 dnia: Wt, 02 Styczeń 2024, 15:31:07 »
Tak właściwie to azyl znowu staje multiverusm i przechodzi do poprzedniego właściciela? Czy to zmiana to jakieś mambo jambo z innego powodu?

Offline xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #2014 dnia: Wt, 02 Styczeń 2024, 17:35:54 »
Chyba Multiversum ma tylko preordery ogarniać a resztę Azyl.
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline Kandor

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #2015 dnia: So, 06 Styczeń 2024, 03:05:46 »
Chyba Multiversum ma tylko preordery ogarniać a resztę Azyl.
Nawet nie zauważyłem, dopiero jak chciałem zamówić zeszyty z preorderu to nie widzę opcji pps (zapisany byłem w Azylu) i przeczytałem wasze komentarze, to dostrzegłem zmianę e-maila (z "azylowego" na "multiversowy"). No nic, napisałem e-mail, zobaczymy co z tego wyniknie. W ostateczności poczekam na na e-maile o dawnych zamówieniach pps, a komiksy kupię od razu płacąc przelewem.
Wie ktoś już może coś więcej?

Offline xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #2016 dnia: So, 06 Styczeń 2024, 11:57:53 »
Wysyłali mail w grudniu i tam trzeba było się zdeklarować czy chce się dalej używać ppsa i był jakiś termin ostateczny.
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline jotkwadrat

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #2017 dnia: So, 06 Styczeń 2024, 12:02:11 »
Ja nie dostałem.

Offline xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #2018 dnia: So, 06 Styczeń 2024, 12:13:37 »
Sprawdź ok. 5 grudnia.
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline Kandor

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #2019 dnia: So, 06 Styczeń 2024, 12:54:09 »
Sprawdź ok. 5 grudnia.
Xanar, nie obraź się ale jeśli piszemy że nie dostaliśmy, to nie dostaliśmy, nie wysłano nam takiego e-maila. To zresztą stała praktyka Azylu, takie olewanie korespondencji e-mailowej, w szczególności do wielu użytkowników. Ja niestety jak chcę coś Azylowi zakomunikować albo się czegoś dowiedzieć to DZWONIĘ do skutku. E-maile tylko dostaję z gotowymi zamówieniami pps do opłacenia. Ja również dostałem e-meila "szczególy w kolejnym e-mailu" i nic poza tym. Jeśli to tewrmin OSTATECZNY i jestem skreślony z ppsa, to ja zaraz zadzwonię i postawię - w kulturalny sposób - małe ultimatum: albo ten termin nie jest TAKI OSTATECZNY i mnie dopiszą do pps (mam trochę zeszytówek do opłacenia) albo ja rezygnuję z realizacji ppsów zamówionych. Bo z jednej strony "(...)brak przelewu na naszym koncie bankowym po wezwaniu do zapłaty będzie skutkował wyłączeniem u Klienta możliwości korzystania z PPS oraz anulowaniem wszystkich znajdujących się w realizacji produktów które były zamówione w PPS" więc anulujmy, czemu nie, a zdrugiej chodzi o zasady, że zamawiasz, płacisz, a ktoś ci nawet e-maila nie wyśle. Już do MvM napisałem ale chyba pogadam też z panem Robertem.
 Fajnie, że ciebie nie olewają Xanar, może jak zostawiam u nich w sklepie po tysiaku średnio na miesiąc (zdarzały się raz w miesiącu przelewy na 1800 zł) to takim zwykłym smrodem jestem, niegodnym ppsa ani e-maila z informacją, żaden tam ze mnie "VIP klient".
Cóż liczę, że się opamiętają i jak "kasa będzie się zgadzać" to mnie dopiszą znów.

Offline Bushiken

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #2020 dnia: So, 06 Styczeń 2024, 12:57:53 »
@Kandor dodatkową opcją kontaktu jest napisanie bezpośrednio PW na forum do Roberta z Azylu, jest tutaj jako użytkownik pod nickiem @Damballa.
Oby udało Ci się skontaktować :)

Jak wspominałem wcześniej ja także dla pewności zawsze dzwonię jak mam jakąś sprawę i jest to bardziej pewna forma kontaktu.
« Ostatnia zmiana: So, 06 Styczeń 2024, 13:02:50 wysłana przez Bushiken »

Offline Kandor

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #2021 dnia: So, 06 Styczeń 2024, 13:10:55 »
Dzięki serdeczne za radę, ale jednak zadzwonię (co też jest częścią twojej rady) bo muszę wiedzieć na czym stoję. Obecnie zależy mi na ppsi-e na zeszytówki bo jednak wolę płacić za to co "wleci" do sklepu, a mogę zapłacić np. 120 zł jednum przelewm za preorder, ale wrócimy do punktu wyjścia bo albo trzeba czekać ma całość np. do kwietnia, albo dorzucać do innych dostaw. W pps było wygodniej. Może miałem kilka drobnych sugestii co do wpłat/wysyłek ale koniec końców sporo im pieniążków zostawiałem (ale takie mam hobby - wiem że wielu z was mnie zrozumie :-)) więc po co psuć coś co działa (poza kwestią kontaktu, ale jak komiksy dochodzą na paczkomat to to w ostatecznym rozrachunku się liczy).

Offline Bushiken

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #2022 dnia: So, 06 Styczeń 2024, 13:44:52 »
Telefon podstawową metodą kontaktu oczywiście :) PM miało być dodatkową opcją jakby telefonicznie się nie udało.  ;) Ja zawsze jak dzwonię udaje mi się skontaktować lub Robert oddzwania, z odpowiedziami na maile jest gorzej ale mają zapewne ich tonę.
W pełni Cię też rozumiem w podejściu, że nie jest się 1 lepszym klientem przy takich zakupach jak Twoje. Sam zostawiam tam regularnie co miesiąc ponad 2000 za Omnibusy w PPS'ie.
Też nie zawsze było kolorowo jak okazywało się, że w preorderze ceny wychodzą o ponad 100 droższe na Omnibusie w stosunku do tego jak towar się pojawia w dostawie, o cenach z oferty ekspozycyjnej nie wspomnę które są jeszcze bardziej konkurencyjne.
Inna sprawa, że teraz PPS obsługuje już Rafał Pałacz z Multiversum wiec odnośnie PPS kontaktować należy się z nim :)

Offline xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #2023 dnia: So, 06 Styczeń 2024, 13:49:26 »
Xanar, nie obraź się ale jeśli piszemy że nie dostaliśmy, to nie dostaliśmy, nie wysłano nam takiego e-maila.
Ja się nie obrażam, po postu z doświadczenia wiem, że jak ktoś nie dostał maila, to wpadło do spamu, albo nie zauważyli, ale jak nie dostałeś to nie dostałeś, może faktycznie nie jesteś godny, nie wiem.
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline Kandor

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #2024 dnia: So, 06 Styczeń 2024, 14:02:13 »
Telefon podstawową metodą kontaktu oczywiście :) PM miało być dodatkową opcją jakby telefonicznie się nie udało.  ;) Ja zawsze jak dzwonię udaje mi się skontaktować lub Robert oddzwania, z odpowiedziami na maile jest gorzej ale mają zapewne ich tonę.
W pełni Cię też rozumiem w podejściu, że nie jest się 1 lepszym klientem przy takich zakupach jak Twoje. Sam zostawiam tam regularnie co miesiąc ponad 2000 za Omnibusy w PPS'ie.
Też nie zawsze było kolorowo jak okazywało się, że w preorderze ceny wychodzą o ponad 100 droższe na Omnibusie w stosunku do tego jak towar się pojawia w dostawie, o cenach z oferty ekspozycyjnej nie wspomnę które są jeszcze bardziej konkurencyjne.
Inna sprawa, że teraz PPS obsługuje już Rafał Pałacz z Multiversum wiec odnośnie PPS kontaktować należy się z nim :)
Tylko ciekawe jak to będzie jak mam wciąż z 7-10 zamówień u Roberta i jak to teraz będzie obsłużone? Chyba tylko telefon to rostrzygnie, więc najpierw do Roberta z Azylu chyba muszę dryndnąć.