Autor Wątek: Multiversum.pl - opinie o sklepie  (Przeczytany 400411 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Online xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1665 dnia: Pn, 31 Maj 2021, 13:00:22 »
Niestety zrobiliśmy tylko 99% planu, więc zwijamy interes.

Spoiler: PokażUkryj
żart
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline Global

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1666 dnia: Śr, 02 Czerwiec 2021, 12:10:07 »
Cytuj
Dziękujemy za Wasze wsparcie w kwietniu 2021 i maju 2021. Rzutem na taśmę ale się udało - 31.05.2021 udało się przekroczyć kamień milowy 100% w ramach operacji OSTATNI BASTION i lecimy dalej.
Plan przełączenia się wyłącznie na wyprzedaż produktów zgromadzonych w naszym magazynie z całkowitym wyłączeniem produktów importowanych nie musi być realizowany.
To jednak nie jest ostatnie wyzwanie w najbliższym czasie - na horyzoncie są kolejne wielkie i bardzo złe zmiany w dystrybucji które mogą drastycznie wpłynąć na zakres naszej oferty.
Wiem, wiem - macie dosyć tego biegania od kryzysu do kryzysu. Wyobraźcie sobie że my też, ale cyrk który rozpoczął się w marcu 2020 na razie nie ma końca - tylko kolejne odsłony na które trzeba szybko reagować żeby nie obudzić się z ręką w nocniku.
Dlatego w tym tygodniu rozpocznie się nowa operacja która potrwa do końca września 2021, jej celem będzie utrzymanie w naszej ofercie komiksów ze starej dystrybucji.
Na liście zagrożonych usunięciem z oferty na stronie naszego sklepu są wszystkie małe wydawnictwa oraz część z tzw. premier publisherów - IMAGE (zagrożony w całości), BOOM (zagrożony w całości), DYNAMITE (zagrożony w całości), DARK HORSE (zagrożony częściowo) oraz IDW (zagrożony częściowo).
Tylko intensywne składanie zamówień na produkty z wydawnictw innych niż DC i MARVEL - niezależnie od tego czy są dostępne w naszym magazynie, sprowadzane z USA lub oferowane przedpremierowo - zdoła uratować tą część oferty w naszym sklepie.
Uff, udalo sie. Rzutem na tasme, ale dalismy rade.

Offline Gazza

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1667 dnia: Śr, 02 Czerwiec 2021, 12:15:32 »
Uff, udalo sie. Rzutem na tasme, ale dalismy rade.
Jak udało się, jak już nakręca kolejną nagonkę klientów podszytą nutą szantażu. Żałosne.

Online xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1668 dnia: Śr, 02 Czerwiec 2021, 12:23:11 »
Ktoś sądził, że tym razem się nie uda, jakie ładne komentarze ludzie zostawili pod tym wpisem  :)
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline Global

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1669 dnia: Śr, 02 Czerwiec 2021, 12:29:42 »
Szkoda, ze juz filmow nie nagrywa. Zawsze ogladalem w pierwszej kolejnosci.

sum41

  • Gość
Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1670 dnia: Śr, 02 Czerwiec 2021, 13:24:22 »
Jesli sa zagrozone male wydawnictwa to powinnien zrobic wyprzedaz/promocje bym se nakupowaal pulpowych bohaterow

Online xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1671 dnia: Śr, 02 Czerwiec 2021, 13:36:11 »
Podejrzewam, że to kwestia czasu i te wszystkie wydawnictwa włącznie z DC przejdą do tego Pingwina.
Twój komiks jest lepszy niż mój

sum41

  • Gość
Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1672 dnia: Śr, 02 Czerwiec 2021, 14:02:53 »
Zagrozone w calosci lub czesciowo bo?

Offline Frank_C

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1673 dnia: Śr, 02 Czerwiec 2021, 14:21:26 »
I tak się robi hajs na pandemii czy tam innym kryzysie. Corona to świetny pretekst do kręcenia lodów i robienia wałków: szczepionki, maseczki... a teraz i komiksy.

Offline Lafar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1674 dnia: Śr, 02 Czerwiec 2021, 20:01:25 »
No i jest nareszcie powrócił, nasz dobroczyńca, człowiek z pasją, walczący z dystrybutorami o lepsze ceny i przetrwanie sklepu!

Specjalna niespodzianka o której mówił to darmowa wysyłka dla zamówień od 199zł.

Ceny wszystkie poszły o 15-20zł w górę.

Jest! Sukces!

Trzeba zadać sobie jednak pytanie, po co przedpremierowo zamawiać tomy skoro mają taką samą cenę jak te co właśnie dotarły?

Online xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1675 dnia: Śr, 02 Czerwiec 2021, 20:24:50 »
Już ci odpowiadam, bo sklep upadnie  :)

Drożej już nie będzie, już jest pawie tak samo jak u drogiej konkurencji, przynajmniej w preorderze.

U złej konkurencji też jest wysyłka od 199 za free, przypadek  :)
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline komiksowe_warianty

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1676 dnia: Śr, 02 Czerwiec 2021, 20:27:26 »
przypadeg? nie sondze

Offline Antari

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1677 dnia: So, 05 Czerwiec 2021, 10:50:26 »
Trzeba zadać sobie jednak pytanie, po co przedpremierowo zamawiać tomy skoro mają taką samą cenę jak te co właśnie dotarły?

Akurat ja tylko i wyłącznie w ten sposób zamawiam, bo nie mam czasu śledzić kiedy i co dotrze w jakiej dostawie. A następnie liczyć na to że ktoś nie wykupi tego co jest na stanie. Zamawiam to co zapowiedziano i co chcę mieć na 100%.

Ale jeżeli ktoś ma czas się w to bawić to jak najbardziej ma sens to co mówisz. Zazdroszczę wolnego czasu.

Offline Lafar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1678 dnia: So, 05 Czerwiec 2021, 16:39:37 »
Nie wiem dlaczego taka pasywnie agresywna, chyba bardzo zabolała cię moja odpowiedź. Ja też nie będę rezygnował z preorderu bo wolę zamówić wcześniej ale nie oszukujmy się, brak jakiegokolwiek bonusu dla preorderujących to trochę policzek w stronę klienta.

Preorder powinien być w cenie mniejszej niż cena standardowa (tak jak jest to na Atomie np) - ja kupuję coś zanim zostanie wyprodukowane i za to dostaję coś w zamian. Na atomie są niższe ceny względem oferty regularnej, na amazonie masz price guarantee - wszędzie jest 'coś', jakaś zachęta do korzystania. Do tej pory na multi było to -10%, teraz jak widać nie ma nic, nawet darmowej wysyłki (która jest teraz tylko jako specjalna akcja).

Offline Antari

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1679 dnia: So, 05 Czerwiec 2021, 21:04:29 »
@Lafar: Nie odbieraj tego w ten sposób. Nie to było moja intencją. Nie ma w mojej wypowiedzi żadnych przytyków ani sarkazmu. W taki sposób takie działanie odbieram co wynika głównie z braku czasu. Co z kolei wynika z sytuacji życiowej. Uważam za normalne, że gdy jesteś w szkole albo studentem i nie wiele masz na głowie masz więcej czasu niż gdy sam zarządzasz domem, pracujesz itd. Szukanie najlepszych cen, przeglądanie dziesiątek stron, czekanie na dostawy, lawirowanie między promocjami aby dostać tom 10 zł taniej. Kiedyś w taki sposób działałem i dziś postrzegam to w kategoriach zabawy, podobnie jak jazdę na trójkołowym rowerku gdy miałem kilka lat. Nie jest to absolutnie powód do wstydu, ot zwykłe stwierdzenie faktu, a fakty nie powinny być odbierane jako przytyk ani być powodem do wstydu.

Rozwiązanie które sugerujesz nie ma moim zdaniem sensu, gdyż oznaczałoby, że albo:

A) Pan Rafał podniesie ceny na produkty na stanie, co przełoży się na mniejszą elastyczność wyboru przez kupujących. Czyli zrobienie tak, jak wygląda to na Atomie. Jeżeli dla kogoś ceny maja duże znaczenie, oznacza to, że nie kupi produktu który jest na stanie, gdyż posiada on wyższa cenę, czasami sporo. Zysk dla sklepu niewielki. Moim zdaniem podwyższenie cen na produkty na stanie niewiele by pomogło w obecnej sytuacji.

B) Tutaj rozwiązanie, które pewnie sugerujesz: Pan Rafał obniży ceny produktów w preorderze jeszcze o 10% jako zachęta w stosunku do tego co jest na stanie. Niestety nie zrobi tego, bo musiałby zrobić coś czego jeszcze nie było. Czyli faktycznie obniżyć ceny.

Mimo to uważam za zrównanie cen preordera i pozycji na stanie za zmianę na plus. Jeżeli faktycznie tak będzie.
« Ostatnia zmiana: So, 05 Czerwiec 2021, 21:09:48 wysłana przez Antari »