Autor Wątek: Multiversum.pl - opinie o sklepie  (Przeczytany 316269 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Online Gazza

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #150 dnia: Śr, 27 Marzec 2019, 13:03:06 »
Ja napisałem wczoraj (lista 31 zeszytów, więc kwota nie jest jakaś wygórowana) ale odpowiedzi nadal nie otrzymałem.
Jeśli będzie odmowna - cóż, życie. Widocznie MVM nie zależy na walce o klienta. Atom od dawna tak mnie obsługuje i wszystko działa jak należy. Ale niech nie preparują później tekstów jak ostatni z prośbami o wsparcie. O żałosnych teoriach o omamianiu przez konkurencję nie wspominam. Właściciel MVM najwyraźniej nie rozumie, że nie ceną tylko zdobywa się klienta. Ja wybieram rzetelność, elastyczność i możliwości, a nie taniość zakupu. Finansowo może tracę, ale liczą się również pozostałe kwestie.

Offline xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #151 dnia: Śr, 27 Marzec 2019, 13:18:16 »
Ja napisałem jeszcze, ze mogę zrobić przedpłatę przed wysyłką, jak towar dotrze, gdyż nie widzę potrzeby zamrażania pieniędzy na pół roku, na razie odpowiedzi brak.
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline isteklistek

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #152 dnia: Śr, 27 Marzec 2019, 13:23:54 »
I zaraz będzie meil na MVM o trollach z konkurencji, które chcą zniszczyć biznes, bo mają wygórowane oczekiwania 8)  A tak na poważnie, to MVM nie buduje żadnej bazy klientów, ani nie stara się ich czymś utrzymać np. lojalnościowymi dodatkowymi rabatami, co raczej już w większości sklepach jest. Żadnej elastyczności odnośnie preorderów, bo zdarza się, że coś może wypaść, albo się przesunąć i co wtedy będzie?

Offline carnivale

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #153 dnia: Śr, 27 Marzec 2019, 13:33:22 »
Ja natomiast ze 3 razy pisałem do MvM pytania o sprowadzenie tytułów których nie mieli na stronie to za każdym razem dostawałem odpowiedź, że nie sprowadza. Poszedłem do Atomu z pytaniami i nie było problemu ze sprowadzeniem. Teraz już nawet nie pisze do MvM tylko od razu wale do Atomu.

Online Gazza

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #154 dnia: Śr, 27 Marzec 2019, 13:45:11 »
Ja ogólnie nie rozumiem całego tego manifestu - kilkukrotnie autor sam zauważa, że AC poszło ostro w zeszytówki zatem o co ta drama - MVM ma tanie trejdy, AC ma droższą, ale bogatszą i elastyczną ofertę zeszytową. Moim zdaniem nikt nikomu w paradę nie wchodzi.
MVM chyba odpływa bo zapomina, że coraz więcej tytułów ukazuje się w rodzimym języku, odpuścili pola w temacie zeszytów na zamówienie, zrezygnowali z wydań polskich (wyczuwam lekką drwinę "to już prehistoria"), nie są elastyczni i nie wychodzą na przeciw oczekiwaniom klienta. Taki jest wolny rynek. Kupujemy tam gdzie nam się podoba, a nie gdzie powinniśmy zdaniem autora manifestu (bo najtaniej).

Offline xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #155 dnia: Śr, 27 Marzec 2019, 13:58:50 »
Dostałem odpowiedź, że w skrócie nie da się i link do PPS, także jest tak ja piszecie brak elastyczności.
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline vision2001

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #156 dnia: Śr, 27 Marzec 2019, 15:58:07 »
Myslalem, ze w mvm dal juz sobie spokoj z dziwnymi wpisami, a tu jednak znow straszy, ze:
Cytuj
Ostatnia marcowa - i być może ostatnia w ogóle - dostawa z USA została wprowadzona na stronie sklepu: https://multiversum.pl/c/1754/dostawa-z-usa-nr-2019-13.html
Jesteście na ostatniej prostej decydowania o tym czy interesuje Was absurdalnie tania oferta w ramach której możecie trafić losowo na stan od dostatecznego do idealnego za śmieszne pieniądze czy też wolicie teoretyczny stan nowy w abstrakcyjnie wysokich cenach. Przykładowo nowość - trzeci omnibus serii SANDMAN - u nas za 375 PLN a za kilka dni możecie obudzić się już wyłącznie z dostępnymi w Polsce alternatywami na poziomie 584,99 PLN, czyli o ponad 55% więcej niż u nas - tak się ceni konkurencja.
To już ostatnia prośba z mojej strony kierowana do wszystkich którzy nie dadzą się omamić wymysłami produkowanymi w różnych miejscach (sprzedaż prowadzona jest na zasadach opisanych na stronach informacyjnych w naszym sklepie, nie w sposób wymyślany przez ludzi którzy w wielu przypadkach nawet nic w naszym sklepie nie kupili.
Pamiętajcie - jeżeli macie jakiekolwiek pytania związane z nasza ofertą na które odpowiedzi nie znajdziecie na stronach informacyjnych - jesteśmy do Waszej dyspozycji na kilka różnych sposobów opisanych w sekcji KONTAKT na stronie naszego sklepu internetowego: https://multiversum.pl/_cms/view/-1/kontakt.html
Na zamawianie produktów w tym miesiącu macie czas do niedzieli do godziny 22:00 - następnie sprzedaż produktów zostanie zablokowana a potem po prostu zobaczymy co będzie dalej.
Liczę na to że dacie czadu na ostatniej prostej!
No coz... nigdy u konkurencji nie kupilem, a w mvm dawno, ale jednak robilem zakupy. Nawet zastanawialem sie czy nie zrobic zakupow przy przeliczniki 2.20 (nie patrzac nawet na stan: dostateczny), ale przez irytujace i placzliwe komentarze wlasciciela mvm dalem sobie spokoj, bo i tak mam kupki wstydu z pl i eng wersjami... Poza tym na rynku jest tyle alternatyw w zakupach amerykanskich komiksow, ze jak mvm zniknie to chyba nic wielkiego sie nie stanie.
« Ostatnia zmiana: Śr, 27 Marzec 2019, 16:05:39 wysłana przez vision2001 »

Offline Teli

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #157 dnia: Śr, 27 Marzec 2019, 17:14:10 »
Cóż obserwowanie tego co wyprawia właściciel MVM sprawia mi coraz większą radochę i czekam na wpisy z FB jak na kolejne odcinki Gry o Tron - nigdy nie wiadomo kto następny umrze. Z niecierpliwością czekam na finał sezonu z poniedziałku na wtorek.
Zastanawiam się co będzie większym komiksowym wydarzeniem kwietnia katalog Egmontu czy to co odczyni MVM w przyszłym tygodniu? Zakładam że nic się nie stanie i właściciel ogłosi że wraca do starych cen bo za mało kupowaliśmy. Ale spektrum tego co się może wydarzyć jest szerokie i sięga nawet do ucieczki biznesmena roku do Bananowej Republiki Konga :P

*W sobotę koniecznie muszę kupić popcorn...dużo popcornu*

Edit: Po analizie postu naprawdę sugeruję by wstrzymać się z zakupami aż sprawa się wyjaśni. Może i będziecie stratni o te kilkanaście złotych jak już akcja się skończy, ale niech mi ktoś wytłumaczy po co blokować możliwość zakupów na stronie internetowej o 22.00 przed planowanym jednodniowym urlopem? Przecież serwer 24h odpoczynku nie potrzebuje, system sklepowy zbiera zamówienia świątek, piątek i niedziela a taki przestój to dla sklepu tylko straty. Zwłaszcza że, nie czarujmy się, kapitan okrętu zwanego MVM zna już kurs i to jak to się skończy. Niech nie ściemnia że ostatnie godziny coś wyjaśnią bo nie tak się prowadzi biznes. O ile wcześniej coś mi tu tylko śmierdziało to teraz już capi... choć może to tylko moja paranoja. Także jak powiedziałem możecie teraz zaryzykować  klika/kilkadziesiąt złotych zysku na tej "rewolucji", ale jeśli to wszystko jest tak chwiejne jak wygląda może się okazać że będziecie stratni na kilkaset.
« Ostatnia zmiana: Śr, 27 Marzec 2019, 17:43:28 wysłana przez Teli »

Offline xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #158 dnia: Śr, 27 Marzec 2019, 19:17:15 »
Może już mu się nie chce prowadzić tego biznesu i go sabotuje  :)
Twój komiks jest lepszy niż mój

Itachi

  • Gość
Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #159 dnia: Śr, 27 Marzec 2019, 19:20:47 »
Zachowanie właściciela jest niesamowite w negatywnym tego słowa znaczeniu. Kupujcie składajcie zamówienia, ale jak zrobicie za mało to więcej dostaw nie będzie! Aha, to najnowsza motywacja klienta bierzesz albo wypad? <konsternacja>

Offline Deg

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #160 dnia: Śr, 27 Marzec 2019, 20:02:18 »
Kupiłem kiedyś kilka pozycji w MVM, zastrzeżeń nie miałem... ale po tych tekstach mogę powiedzieć tylko jedno: zamykaj pan ten kramik jak najszybciej, ja już tam na pewno nie zajrzę  ::)
This is my truth, tell me yours.

Offline Hood

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #161 dnia: Śr, 27 Marzec 2019, 21:21:30 »
Ja to widzę tak: właściciel zamawia większą ilość komiksów (by uzyskać większy rabat od dostawcy) i by mu się to kalkulowało z niską marżą - musi też sprzedać większą partię towaru. Gdyby postawił sprawę jasno i rzekł wprost: jest tak i tak, zagłosujcie portfelami - wszystko byłoby ok, natomiast obecnie stosowany szantaż emocjonalny i niezrozumiały atak na konkurencję może i zapewne będzie przeciwstawny do celu apelu pana Palacza.
Niestety, bo sam jestem klientem MV i cenię sobie ich usługi.

Itachi

  • Gość
Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #162 dnia: Śr, 27 Marzec 2019, 21:26:56 »
Tylko do pewnego stopnia to normalna sprawa, jednak zamawianie w brud towaru, do którego nie ma się przekonania że zejdzie jest szaleństwem... Właściciel chyba decyduje emocjami, a nie chłodną kalkulacją. I te posty wyrządzają jeszcze więcej szkód...

Offline xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #163 dnia: Śr, 27 Marzec 2019, 21:33:57 »
Jak to jest, że taka potężna firma jak Multiwersum ma wysyłkę Inpost za 18 a ten "malutki pseudobiznesik który ledwo się kula" ma za 11.
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline Murazor

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #164 dnia: Śr, 27 Marzec 2019, 21:49:42 »
Tak to jest jak się chcę dorobić na wszystkim. Zamiast dołożyć te 10 zł do ceny produktu i walczyć kosztami wysyłki, aby były konkurencyjne. Nawet ja jak coś sprzedaję mam tańszą wysyłkę (a kupuję sobie folię, karton - z odzysku czasem się uda - jakiś papier na wypełnienie, taśma :) ), a chłop pewnie kupuje kartony/folię itp w hurtowych ilościach, więc i taniej.

Chciałem zamówić deluxe z Image ostatnio, bo na BD podskoczyła cena. Dodałem do koszyka, idę dalej, a tu bum 20 zł wysyłka prawie i BD jednak tańsze :D Może przy X omniakach te 20 zł się gubi, ale przy 1 OHC za ~150 zł to jest spora część ceny.