Autor Wątek: Multiversum.pl - opinie o sklepie  (Przeczytany 400414 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Online xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1425 dnia: Śr, 30 Grudzień 2020, 08:36:20 »
Dostaliśmy, prowadzę sobie dyskusje mailową w tej sprawie  :) Kontakt z klientem jak zawsze najwyższej jakości  :)

Rozumiem, że z tych nowych ludzi co dołączyli ktoś pewnie zamówił i nie zapłacił no i dlatego trzeba cały program zmienić zamiast eliminować takich delikwentów. No bo to ile takich ludzi może być, parę procent, lepiej wyeliminować 90+% potencjalnych klientów, którzy korzystali i nie robili problemów sprzedawcy.

Dostałem też radę, że mogę sobie "zamówić jakiś najtańszy zeszyt" w danym miesiącu jak nie chce wylecieć z programu a nie będzie np. nic ciekawego do zamówienia dla mnie.
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline komiksowe_warianty

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1426 dnia: Śr, 30 Grudzień 2020, 09:44:07 »
dawaj tutaj, to się pośmiejemy razem (albo popłaczemy)

Offline Lafar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1427 dnia: Śr, 30 Grudzień 2020, 11:34:53 »
Gazza dawaj tego maila - zobaczymy co tam piszą. Sam się zastanawiałem nad tym ale do tej pory to było zagmatwane tak, że zrezygnowałem. Ciekawe czy teraz będzie łatwiej czy trudniej (chociaż po wcześniejszych wiadomościach raczej to drugie).

Edit --

btw, regularnie zamawiam z preordera i pierwszy raz chciałem coś anulować (wrzucili na następny miesiąc ten sam album ale z podpisem). Wysłałem zapytanie, dostałem odpowiedź, że mogę odstąpić od umowy. Poszedł mail z wypełnionym formularzem i... cisza. Zobaczymy co będzie dalej  ;D
« Ostatnia zmiana: Śr, 30 Grudzień 2020, 11:36:29 wysłana przez Lafar »

Online xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1428 dnia: Śr, 30 Grudzień 2020, 11:38:41 »
Teraz będzie tak, że jak nie będziesz zamawiał co miesiąc to zostaniesz usunięty z ppsa - to tak w skrócie.
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline Gazza

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1429 dnia: Śr, 30 Grudzień 2020, 11:40:54 »
"W 2021 rok system PPS wchodzi ze zmianami.

Bardzo proszę o zapoznanie się z zawartymi poniżej informacjami -
zostały one wysłane do każdego kto posiada na ten moment aktywne konto w
systemie PPS.

PPS wraca do swoich korzeni - będzie opcją dedykowaną dla osób
korzystających regularnie (w każdym miesiącu) z zakupów w ramach nowego
katalogu PREORDER.

Próby rozszerzania charakteru systemu PPS - zwłaszcza w 2020 roku -
przyniosły negatywny efekt i kończą etap eksperymentowania z formułą
systemu PPS.

W 2021 nastąpi faza elitaryzacji systemu PPS. Co to oznacza? Nie będą
przyjmowane do tego systemu żadne nowe osoby natomiast wśród aktualnych
uczestników będzie miała miejsce weryfikacja pod kątem spełniania
opisanych poniżej wymogów.

Z systemu PPS będzie można zrezygnować samemu albo utracić do niego
dostęp nie spełniając opisanych poniżej wymogów ale nie będzie już po
takim zdarzeniu możliwości powrotu do PPS-a.


Jakie wymogi trzeba będzie od początku 2021 roku spełniać (zarówno nowe
jak i stare)?

1. Zamawiać co miesiąc minimum jeden produkt z nowego katalogu PREORDER.
Brak zamówienia jakiegokolwiek produktu z danego katalogu PREORDER do
momentu zakończenia fazy jego dostępności na stronie sklepu
internetowego multiversum.pl będzie skutkował wyłączeniem dostępu do
systemu PPS. Ten wymóg to opisany powyżej powrót do korzeni, w taki
sposób przez wiele lat działał wcześniej system PPS.Zasada ta zaczyna
obowiązywać od katalogu PREORDER 2021-01, który pojawi się na stronie
sklepu internetowego multiversum.pl na początku stycznia 2021.

2. Terminowe opłacanie PPS-a po dostawach. Termin rozliczenia podany w
mail`u dostawowym to termin do którego przelew musi znaleźć się na
naszym rachunku bankowym a żeby znalazł się on na naszym rachunku
bankowym należy go odpowiednio wcześnie zlecić o ile nie korzysta się z
przelewów ekspresowych lub przelewu z konta w mbanku. Jeżeli raz na
ruski rok komuś zdarzy się w tym zakresie potknięcie to proszę nie mieć
niepotrzebnego stresu. W takich sytuacjach należy jak najszybciej
skontaktować się z nami i poinformować że dzieje się coś
niestandardowego (np. opóźnienie wypłaty, itd.). Od lat w takich
sytuacjach nikomu nie robiliśmy problemu i to nie ulegnie zmianie.
Natomiast w przypadku gdy do kogoś regularnie będzie trzeba wysyłać
wezwania do zapłaty (robimy to przeważnie po ostatnim księgowaniu
międzybankowym w dniu na który przypada termin rozliczenia dostawy)
będzie od teraz skutkowało utratą dostępu do systemu PPS. Żeby nie było
wątpliwości co do tego co znaczy w tym przypadku regularnie - jeżeli w
okresie 3 miesięcy ktoś będzie miał 3 lub więcej wezwań do zapłaty to
znajdzie się w grupie regularnie wzywanej do zapłaty.

3. Pamiętać o tym że po pierwszej dostawie w danym miesiącu wysyłka
skompletowanych produktów (niezależnie od tego czy jest to jeden czy
wiele produktów) jest obowiązkowa. Nie ma wyjątków od tej reguły. Próby
omijania wysyłki po dostawie kiedy jest to obowiązkowe będzie skutkowało
wyłączeniem dostępu do systemu PPS.

4. Składać zamówienia z rozwagą. Wszystko co zamawiacie w ramach systemu
PPS my zamawiamy dla Was u dystrybutora. Nie mamy możliwości anulowania
zamówień u dystrybutora - tak działa dystrybucja komiksów w USA. Prośby
o usunięcie jakiegoś produktu zamówionego w ramach systemu PPS będą
oczywiście respektowane, ale od teraz zrealizowanie takiej prośby będzie
jednocześnie skutkowało wyłączeniem dostępu do systemu PPS.


To tyle - cztery proste wymogi uczestnictwa w systemie PPS.

Proszę pamiętać że ta wiadomość nie jest personalizowana - każdy
otrzymuje taki sam zestaw uwag.


W przypadku wyłączenia dostępu do systemu PPS standardowo następować
będzie usunięcie całej listy kompletowanych produktów.

Możliwe będzie także utworzenie z wybranych produktów "standardowego"
zamówienia wymagającego opłacenia w terminie 3 dni kalendarzowych od
momentu utracenia dostępu do systemu PPS. W takim przypadku produkty
możliwe są do kupienia w takich cenach w jakich były zamawiane w
systemie PPS."

Elyta.  :o

sum41

  • Gość
Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1430 dnia: Śr, 30 Grudzień 2020, 12:21:51 »
Chyba ma za duzo kupujacych albo juz sie dorobił :)

Offline komiksowe_warianty

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1431 dnia: Śr, 30 Grudzień 2020, 12:46:06 »
Idealnym rozwiązaniem byłaby sytuacja, w której wszyscy członkowie tego elitarnego systemu odeszliby od MVM. Nie ogarniam tego człowieka, naprawdę.

Offline Lafar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1432 dnia: Śr, 30 Grudzień 2020, 12:57:55 »
uuu, czyli każdy kto nie znajdzie sobie nic w nowym preorderze to tough shit - wypada z PPSa. Czyli za rok nie będzie pewnie nikogo, bo jeden nie puści przelewu, drugi z 12 preorderów w jednym nie znajdzie nic dla siebie i kiszka. Jest też teraz info, że już nikogo nie przyjmują do PPS. Pytanie się nasuwa takie: to po co w ogóle robić coś takiego jak nie chcą do tego ludzi dopuszczać?

Online xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1433 dnia: Śr, 30 Grudzień 2020, 13:07:05 »
To przez ciebie, coś tam wcześniej napisałeś, że chciałeś anulować  ;D
Twój komiks jest lepszy niż mój

Online Bushiken

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1434 dnia: Śr, 30 Grudzień 2020, 14:02:42 »
Być może jest tak, że PPS nie jest już dla niego opłacalny. I zamiast po prostu z niego zrezygnować stara się uszczuplić ilość osób do tych korzystających regularnie.
Jak duży miał ten odsetek rezygnujących?? jakieś pojedyncze sztuki nadprogramowe jak będzie miał na stanie to chyba nie koniec świata. Zawsze mógł Azylowi opchnąć.
Teraz strzela sobie sam w stopę.

W połowie roku wróciłem do regularnych zakupów wielu Omnibusów w każdym Pre-orderze po przerwie od 2017 roku.
Gdyby ta sytuacja miała miejsce teraz straciłby dobrego klienta który wydaje co miesiąc ponad 1000 zł.
Przy starych cenach w preorderze jeszcze różnił się od "złej konkurencji" a teraz jest minimalna.
Mam porównanie bo to co wychodziło do końca roku brałem w cenach nie preorderowych.
Od styczniowych publikacji preorderem.
I ten ostatni preorder ceny są większe niż do niedawna jak brałem bez preordera.
« Ostatnia zmiana: Śr, 30 Grudzień 2020, 14:08:59 wysłana przez Bushiken »

Offline Lavender Blue

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1435 dnia: Śr, 30 Grudzień 2020, 16:48:59 »
Ja maila nie dostałam, bo nie jestem w programie, także dzięki za informacje. Faktycznie niefajnie.

Tak czy siak, odebrałam dziś ostatnie zamówienie w tym roku. Jak zwykle z paczkomatu i jak zwykle zapakowane z taką troską, jakby to było jajko. ;D Był tam i zeszyt, a pisaliście, że MVM w pakowanie zeszytów średnio umie, więc się troszkę zastanawiałam, co to będzie (tym bardziej, że zeszycik nie był dla mnie). Ale wszystko jest cacy, stan idealny.

« Ostatnia zmiana: Śr, 30 Grudzień 2020, 16:52:47 wysłana przez Lavender Blue »

Online xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1436 dnia: Śr, 30 Grudzień 2020, 17:03:02 »
Mi napisał, że większość korzystająca z ppsa robi zakupu co miesiąc a problemy mu robili ci co nie korzystają regularnie z ppsa.
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline Antari

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1437 dnia: Śr, 30 Grudzień 2020, 18:23:59 »
Ale o co chodzi z tym PPSem w ogóle, bo ja nie ogarniam. Co to daje dokładnie? Nigdy z tego nie korzystałem, zamawiam i płacę od razu oraz za wysyłkę. Chodzi o to, że nie trzeba płacić te kilkanaście zł za wysyłkę? I dlatego mam być jakimś niewolnikiem tego sklepu? Dajcie spokój. Za stary na to jestem. Udźwignę koszt przesyłki :)
« Ostatnia zmiana: Śr, 30 Grudzień 2020, 18:26:14 wysłana przez Antari »

Online Bushiken

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1438 dnia: Śr, 30 Grudzień 2020, 18:46:45 »
W PPS chodzi o to, że ,możesz łaskawie płacić jak towar będzie fizycznie na magazynie, czyli to co zła konkurencja oferuje wszystkim a nie tylko elicie.
W MV zwykły klient zamawiając z preordera musi opłacić go z góry na pól roku przed premierą np. Omnibusów.

Offline Lafar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1439 dnia: Śr, 30 Grudzień 2020, 21:34:57 »
To przez ciebie, coś tam wcześniej napisałeś, że chciałeś anulować  ;D

w tej samej wiadomości napisałem, że nie korzystam z PPS  8)