"W 2021 rok system PPS wchodzi ze zmianami.
Bardzo proszę o zapoznanie się z zawartymi poniżej informacjami -
zostały one wysłane do każdego kto posiada na ten moment aktywne konto w
systemie PPS.
PPS wraca do swoich korzeni - będzie opcją dedykowaną dla osób
korzystających regularnie (w każdym miesiącu) z zakupów w ramach nowego
katalogu PREORDER.
Próby rozszerzania charakteru systemu PPS - zwłaszcza w 2020 roku -
przyniosły negatywny efekt i kończą etap eksperymentowania z formułą
systemu PPS.
W 2021 nastąpi faza elitaryzacji systemu PPS. Co to oznacza? Nie będą
przyjmowane do tego systemu żadne nowe osoby natomiast wśród aktualnych
uczestników będzie miała miejsce weryfikacja pod kątem spełniania
opisanych poniżej wymogów.
Z systemu PPS będzie można zrezygnować samemu albo utracić do niego
dostęp nie spełniając opisanych poniżej wymogów ale nie będzie już po
takim zdarzeniu możliwości powrotu do PPS-a.
Jakie wymogi trzeba będzie od początku 2021 roku spełniać (zarówno nowe
jak i stare)?
1. Zamawiać co miesiąc minimum jeden produkt z nowego katalogu PREORDER.
Brak zamówienia jakiegokolwiek produktu z danego katalogu PREORDER do
momentu zakończenia fazy jego dostępności na stronie sklepu
internetowego multiversum.pl będzie skutkował wyłączeniem dostępu do
systemu PPS. Ten wymóg to opisany powyżej powrót do korzeni, w taki
sposób przez wiele lat działał wcześniej system PPS.Zasada ta zaczyna
obowiązywać od katalogu PREORDER 2021-01, który pojawi się na stronie
sklepu internetowego multiversum.pl na początku stycznia 2021.
2. Terminowe opłacanie PPS-a po dostawach. Termin rozliczenia podany w
mail`u dostawowym to termin do którego przelew musi znaleźć się na
naszym rachunku bankowym a żeby znalazł się on na naszym rachunku
bankowym należy go odpowiednio wcześnie zlecić o ile nie korzysta się z
przelewów ekspresowych lub przelewu z konta w mbanku. Jeżeli raz na
ruski rok komuś zdarzy się w tym zakresie potknięcie to proszę nie mieć
niepotrzebnego stresu. W takich sytuacjach należy jak najszybciej
skontaktować się z nami i poinformować że dzieje się coś
niestandardowego (np. opóźnienie wypłaty, itd.). Od lat w takich
sytuacjach nikomu nie robiliśmy problemu i to nie ulegnie zmianie.
Natomiast w przypadku gdy do kogoś regularnie będzie trzeba wysyłać
wezwania do zapłaty (robimy to przeważnie po ostatnim księgowaniu
międzybankowym w dniu na który przypada termin rozliczenia dostawy)
będzie od teraz skutkowało utratą dostępu do systemu PPS. Żeby nie było
wątpliwości co do tego co znaczy w tym przypadku regularnie - jeżeli w
okresie 3 miesięcy ktoś będzie miał 3 lub więcej wezwań do zapłaty to
znajdzie się w grupie regularnie wzywanej do zapłaty.
3. Pamiętać o tym że po pierwszej dostawie w danym miesiącu wysyłka
skompletowanych produktów (niezależnie od tego czy jest to jeden czy
wiele produktów) jest obowiązkowa. Nie ma wyjątków od tej reguły. Próby
omijania wysyłki po dostawie kiedy jest to obowiązkowe będzie skutkowało
wyłączeniem dostępu do systemu PPS.
4. Składać zamówienia z rozwagą. Wszystko co zamawiacie w ramach systemu
PPS my zamawiamy dla Was u dystrybutora. Nie mamy możliwości anulowania
zamówień u dystrybutora - tak działa dystrybucja komiksów w USA. Prośby
o usunięcie jakiegoś produktu zamówionego w ramach systemu PPS będą
oczywiście respektowane, ale od teraz zrealizowanie takiej prośby będzie
jednocześnie skutkowało wyłączeniem dostępu do systemu PPS.
To tyle - cztery proste wymogi uczestnictwa w systemie PPS.
Proszę pamiętać że ta wiadomość nie jest personalizowana - każdy
otrzymuje taki sam zestaw uwag.
W przypadku wyłączenia dostępu do systemu PPS standardowo następować
będzie usunięcie całej listy kompletowanych produktów.
Możliwe będzie także utworzenie z wybranych produktów "standardowego"
zamówienia wymagającego opłacenia w terminie 3 dni kalendarzowych od
momentu utracenia dostępu do systemu PPS. W takim przypadku produkty
możliwe są do kupienia w takich cenach w jakich były zamawiane w
systemie PPS."
Elyta.
