Autor Wątek: Multiversum.pl - opinie o sklepie  (Przeczytany 316472 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #165 dnia: Śr, 27 Marzec 2019, 22:02:42 »
Niemożliwe żeby przycinał na wysyłce, przecież sam napisał, że uczciwy jest  ;)
Na BD tam ten rabaty to ruchome są, także czasami warto poczekać.
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline starcek

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #166 dnia: Śr, 27 Marzec 2019, 22:26:20 »
Mam na celowniku wciąż ze 3 tytuły, ale po takich tekstach kupię popcorn i będę obserwował rozwój wypadków.
Za każdym razem, gdy ktoś napisze: 80-ych, 70-tych, 60.tych, '50tych - pies sra na chodniku w Tychach.

Offline Antari

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #167 dnia: Cz, 28 Marzec 2019, 00:52:15 »
A co robił przy zmianie szaty graficznej strony? Też były teksty, że się zwija. "To już koniec" itd. Jemu chodzi o to aby wydoić jeszcze w marcu z ludzi ile się da. Testuje maksymalny próg w miesiącu i tyle.

Offline LordDisneyland

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #168 dnia: Cz, 28 Marzec 2019, 01:11:26 »
Jeśli to wszystko traktować jako akcję promocyjną, to jest ze wszech miar udana. Mówi/pisze się o MVRSM, czasem lecą zamówienia, hałas jest i ruch tyż.
,, - Eeeeech.''

Online carnivale

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #169 dnia: Cz, 28 Marzec 2019, 06:41:48 »
Mam na celowniku wciąż ze 3 tytuły, ale po takich tekstach kupię popcorn i będę obserwował rozwój wypadków.

Jeżeli ktoś to własnie własciciel MvM siedzi teraz z popcornem uśmiechając się do siebie licząc przy tym kase za zamówienia :)

Offline xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #170 dnia: Cz, 28 Marzec 2019, 07:58:55 »
Tylko co z tego jak to jest po prostu żałosne, nawet facebook'u tych pozytywnych komentarzy jest jak na lekarstwo. Gdzieś słyszałem, że pieniądze to nie wszystko. 
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline Gazza

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #171 dnia: Cz, 28 Marzec 2019, 08:18:16 »
Dostałem odpowiedź, że w skrócie nie da się i link do PPS, także jest tak ja piszecie brak elastyczności.
Wczoraj otrzymałem taką samą odpowiedź. Nie mam już wątpliwości, że cała ta "medialna" otoczka to tylko żałosna akcja mająca zachęcić do zakupów, a nie żadne "decydujące starcie". Gdyby było faktycznie źle - nie odrzucałby takich deklaracji z strony potencjalnych klientów.

"Ostatnia marcowa - i być może ostatnia w ogóle - dostawa z USA" - to jak on sobie wyobraża po takim wpisie preorderowe, opłacane z góry zamówienia na np czerwiec? Mnie to skutecznie blokuje przed czymkolwiek.

Offline xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #172 dnia: Cz, 28 Marzec 2019, 08:26:50 »
Są trzy opcje, będziemy mieli taki cyrk co miesiąc (ciekawe jak długo), zawinie ten biznes, chociaż nie chce mi się w to wierzyć albo będzie tak jak było wcześniej. Jeszce może pociągnąć trochę tą "rewolucję cenową"  żeby wykończyć tą niedobrą konkurencję.
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline R~Q

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #173 dnia: Cz, 28 Marzec 2019, 09:14:25 »
Należy nie czytać tych bzdur i kupować jak się chce i wtedy jest dobrze. Dziwię się waszemu bólowi dupy. Jak dla mnie Rafał Palacz może być nawet nekropedofilem, dopóki sprzedaje tanio i dobrze, będę u niego kupował. Natomiast ciekawostką są "defekty", które czasami mają tomy, które sprowadza on z outletów. Np. ostatnio przyszło do mnie SC Trillium z... za krótką okładką. Boczny wymiar jest o ok. 2 mm za krótki z obu stron i strony wystają z okładki. Do tego nadruk grzbietu nachodzi jakieś 2 mm na tylną stronę okładki. Więc defekty są. Ale nie przeszkadzają w czytaniu ani wyglądaniu dobrze na półce. Oczywiście wielu komiksiarzy by takie coś odsyłało z reklamacją gdyby kupowali nowe. :)

Offline xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #174 dnia: Cz, 28 Marzec 2019, 09:22:08 »
Ja to się bardziej dziwie, że on w ten sposób prowadzi biznes, ale to jego sprawa. Bólu dupy nie mam, bardziej darmową rozrywkę.
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline Gazza

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #175 dnia: Cz, 28 Marzec 2019, 09:24:31 »
@ R~Q - Nie wiem co rozumiesz pod pojęciem "ból dupy" ale tu zwyczajnie dyskutuje się o zaistniałej sytuacji. Wyluzuj :)

Tymczasem mały "przełom" - otrzymałem możliwość przystąpienia do PPS bez "okresu próbnego" i możliwość dodawania produktów w ramach miesięcznej wysyłki płatnej po skompletowaniu zamówień - odbieram to jako zapewnienie ciągłości istnienia działalności jednak.

Offline Pawelek

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #176 dnia: Cz, 28 Marzec 2019, 09:31:03 »
Po nielicznych rodzynkach w tej kupie słów na fb i na stronie sklepu widać, że właściciel MVM czyta to forum. ;)

Offline xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #177 dnia: Cz, 28 Marzec 2019, 10:15:48 »
@ R~Q - Nie wiem co rozumiesz pod pojęciem "ból dupy" ale tu zwyczajnie dyskutuje się o zaistniałej sytuacji. Wyluzuj :)

Tymczasem mały "przełom" - otrzymałem możliwość przystąpienia do PPS bez "okresu próbnego" i możliwość dodawania produktów w ramach miesięcznej wysyłki płatnej po skompletowaniu zamówień - odbieram to jako zapewnienie ciągłości istnienia działalności jednak.

Mi napisał, że mogę sobie kupić u niego taniej na przedpłatę, albo u konkurencji drożej i zapłacić za pół roku.
Możesz się czuć wyróżniony  ;)
Twój komiks jest lepszy niż mój

Małpisyn

  • Gość
Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #178 dnia: Cz, 28 Marzec 2019, 10:20:45 »
Jak dla mnie Rafał Palacz może być nawet nekropedofilem, dopóki sprzedaje tanio i dobrze, będę u niego kupował.

O jezu... Za daleko, za daleko...

Obserwuję temat MvM cały miesiąc i przyznam się, że z każdym postem właściciela, krzyczę "jeszcze, jeszcze" - to taki wspaniały sport. Nie mogę uwierzyć, jak wiele można narobić shitu do własnego gniazda - z każdą wiadomością właściciela, okazuje się, że można jeszcze więcej. Niemniej jednak, myślę, że wszyscy zgadzają się co do następujących kwestii:

1) Egzemplarze przychodzą z MvM w większości przypadków w bardzo dobrym stanie, a opis "Nowy/używany - dostateczny, z defektami" stanowi wyłącznie głupotę właściciela - to tylko odstrasza od zakupów, a nie chroni go w żaden sposób, skoro od każdej umowy zawartej na odległość można odstąpić.

2) Sposób prowadzenia narracji właściciela MvM jest żenujący. Naczytał się pewnie książek coachingowych i teraz szasta słowami "wy decydujecie", "los jest w waszych rękach", etc. Nie zauważa przy tym, że to żebractwo i do tego niesmaczne. Dziwne, że nie zauważa tego, że skoro grono klientów pisze mu: "daj już spokój, kupujemy u ciebie, zniechęcasz nas tylko", to jest to sygnał, że zaczyna odnosić odwrotny skutek niż zamierzony.

3) Kwestia słynnej "konkurencji" - no cóż, tu można powiedzieć, że to jakieś bzdurne teorie spiskowe właściciela: "grono naganiaczy konkurencji pisze na mojej stronie i za to mają zniżki u konkurencji" - nie ma na to właściwego komentarza. Ciekawe, kto, w ocenie właściciela MvM, zabił JFK?

4) Akcja pt. "Kupujcie w marcu ile się da, bo wówczas będę wiedział, że akcja ma sens" - jest zupełnie bez sensu. Oczywistym jest, że wielka akcja promocyjna i marketingowa da w marcu dużo więcej zamówień, niż w następnych miesiącach. Nie będzie zatem wyznacznikiem tego, czy jego "rewolucja" opłaca się, gdyż dane nie będą właściwie oddawały planowanej strategii rozwoju. Z tego też powodu, ta marcowa akcja nie jest nakierowana na podjęcie decyzji o dalszej kontynuacji działalności, a wyłącznie na maksymalne zwiększenie sprzedaży w tym miesiącu (pewnie kolejny rozdział z książki coachingowej).

Podsumowując: MvM ma rewelacyjne ceny, właściciel mógłby prowadzić spokojny biznes, ale walczy sam ze sobą. Obecnie jego największym wrogiem jest on sam, a nie ta "konkurencja".

Offline isteklistek

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #179 dnia: Cz, 28 Marzec 2019, 10:32:28 »
Dobra decyzja. Pytanie tylko, czy jest limit 250 zł., czy bez ograniczeń? Rozumiem, że niektórzy uważają, że nie ma sensu bić się z koniem i lepiej brać po rewelacyjnych cenach póki są. Nie mam pojęcia jak długo MVM jest w stanie ciągnąć sytuację z zaniżonym przelicznikiem, fakt jest tak, że sporo osób rzuciło się na tanie pozycję rezygnując z innych zamówień, a wiadomo konkurencja też musi zarabiać. Jeżeli sytuacja potrwa miesiąc, to raczej szkód nie będzie, ale gdyby właściciel się zawziął i tak, jak obiecał tę sytuację utrzymał do końca 2019 (moim zdaniem to nierealne), to może odnieść sukces. Mam zamiar u niego kupować, ale nie będą to jakieś szaleńcze zakupy, bo to, co mi oferuję konkurencja chcę utrzymać, a nie później być uzależnionym od widzi mi się właściciela, który jest nieobliczalny w swoich decyzjach.