dlaczego tak nie można zrobić?
Bo zrobili migrację, czyli przenieśli wszystkie dane z jednego systemu do drugiego i najwidoczniej wystąpiły problemy, dlatego przez jakiś czas nie było historii zamówień, koszyka, danych adresowych i chyba nadal nie ma przechowalni, itd. Powrót do poprzedniej wersji jest praktycznie niemożliwy, bo nowa wersja już działa i zapisuje, więc żeby wrócić do tego co było, trzeba by wykonać ponowną migrację z nowego systemu na stary, co znowu wiąże się z ryzykiem utraty danych. Można było zrobić rollback, czyli wycofać wdrożenie, ale na to był czas gdy mieliśmy ten ekran, że Gildia jest niedostępna, teraz to już jest za późno i trzeba po prostu naprawiać. Jestem przekonany, że wszystko naprawią, to jest tylko kwestia czasu.
Widziałem takie fakapy, gdzie użytkownicy wysyłali groźby śmierci, a potem wszystko wracało do normy, także wyluzujcie.