Autor Wątek: Gildia.pl  (Przeczytany 308849 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline komiks

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1455 dnia: Wt, 29 Kwiecień 2025, 14:14:32 »
Mam nadzieję, że nadal będzie można łączyć zamówienia w jakiś sposób. Jeśli nie, to przechodzę na SmakLiter, bo w większości mają niższe ceny.
Xenozoic, Death Dealer, The Maxx, Thrud The Barbarian, Army of Darkness

Offline volker

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1456 dnia: Wt, 29 Kwiecień 2025, 14:24:18 »
Może jest tak, że obsługa chce połączyć, ale ten nowy system nie pozwala.... Trzeba poczekać na doświadczenia innych w tej sprawie.

Offline deFranco

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1457 dnia: Wt, 29 Kwiecień 2025, 14:25:03 »
Ale niektórzy mają problemy, szczęśliwcy  ::)
Ja jestem jeszcze na etapie "nie mogę się zalogować"

Jak nie przywrócą starego logowania albo trzeba będzie zmienić hasło to leżę jak pies Pluto,
bo nie mam dostępu do poczty. Trza będzie założyć nowe konto. Schowka z pamięci nie odtworzę, a w dodatku
nie wiem co z moim zamówieniem z 15.04. Teoretycznie od piątku powinno być w drodze i nic.
Na razie nie panikuję, bo ja tu widzę niezły burdel * ale jak do końca tygodnia nie wyślą to zacznę się martwić, bo nawet nie znam
nr zamówienia  :(




* seksmisja  :D
Czekam na: Bob Morane, Ric Hochet, Vampirella, Tomb of Dracula, Den, Indiana Jones, Xenozoic, Barb Wire, Alpha, Estelle

Offline Dalthon

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1458 dnia: Wt, 29 Kwiecień 2025, 15:19:31 »
Chyba elastyczność BOK się zmniejszyła przy nowym systemie. Chciałem zmodyfikować opłacone zamówienie czekające na premierę - dorzucić i dopłacić - niestety nie można.

Ja poprosiłem o połączenie dwóch zamówień i dodanie jeszcze jednej pozycji (a potem kolejnej jak już nie raz i nie dwa robiłem) i otrzymywałem odpowiedź że spoko, zrobione (połączenie i dodanie nowych pozycji).
Tyle tylko że w sklepie dalej mam dwa stare bez nowych pozycji :D

Online OokamiG

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1459 dnia: Wt, 29 Kwiecień 2025, 15:31:17 »
U mnie zamówienie poszło, jutro pewnie będzie, ale co zauważyłem, to nie ma już bardzo informującego statusu" w trakcie kompletacji" w zamówieniach. Szkoda. ciekawe jak paczka będzie zapakowana.

Online Wintermute

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1460 dnia: Wt, 29 Kwiecień 2025, 15:33:04 »
Probuję znaleść coś Kellego Jonesa używając wyszukiwarki (wpisuję Kelley Jones). No dupa zbita. U was coś pokazuje? U mnie 0 pozycji na telefonie. Nawet nie mogę użyć filtrów bo nic nie znajduje.

Offline Dalthon

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1461 dnia: Wt, 29 Kwiecień 2025, 16:04:26 »
Ja poprosiłem o połączenie dwóch zamówień i dodanie jeszcze jednej pozycji (a potem kolejnej jak już nie raz i nie dwa robiłem) i otrzymywałem odpowiedź że spoko, zrobione (połączenie i dodanie nowych pozycji).
Tyle tylko że w sklepie dalej mam dwa stare bez nowych pozycji :D

Muszę uczciwie przyznać że zadzwoniła do mnie PRZEMIŁA Pani z Gildii w sprawie moich zamówień. Wyjaśniła że zmiany jakie wprowadzają z zamówieniami... nie są widoczne w sklepie ;)

Niemniej zmiany można wprowadzać, przekazała mi jakie pozycje mam w zamówieniu, ile jeszcze dopłacić i jaki nr zamówienia wpisać na przelewie. Profeska w pełnej krasie (zero sarkazmu!).
Podejrzewam (a właściwie wiem z doświadczenia) że mają tam megastres związany z przejściem na nowy system/sklep w dodatku tak kompletnie zj*bany na całej linii.

Szkoda że ktoś podjął błędne decyzje (sklep z półki i to niekoniecznie z tej wysokiej), zatrudnił do migracji amatorów po lobotomii a cierpią na tym klienci (część już byłych) i pracownicy. Szkoda że za błędne decyzje nigdy nie leci głowa z góry :/

Offline kenji

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1462 dnia: Wt, 29 Kwiecień 2025, 17:16:15 »
no dobra , pytanie laika - bo się w temacie nie znam...

ale czy nie możemy "wrócić" do starej wersji sklepu na tą chwile bo??
- czy to nie byłby najlepszy ruch z ich strony?

wtedy na spokojnie można popracować nad nową wersją strony. nawet zrobić testową wersję , z której z chęcią skorzystamy i wychwycimy błędy.

czy ten temat jest całkowicie niemożliwy.?
po przeniesieniu wszystkiego naciska się DELETE i koniec tematu??

dlaczego tak nie można zrobić?

( strona jest do dupy na maxa )

Offline radioblackmetal

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1463 dnia: Wt, 29 Kwiecień 2025, 17:19:06 »
Kolejne novum to sekcja komentarz/uwagi przy składaniu zamówienia została ograniczona do 200 znaków. Moja standardowa formułka z prośbą by zwrócić uwagę na stan komiksów oraz na dobre pakowanie komiksów okazała się obecnie za długa   :-\
Tolerancja nie oznacza akceptacji.


The darkness will swallow everything

Offline Popiel

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1464 dnia: Wt, 29 Kwiecień 2025, 17:37:41 »
Tak szczerze to nie wiem, o co te walki. Zamówiłem dziś w gildii parę komiksów i kilka książek. Ceny dobre, jak zawsze. Zamówienie przekazane do wysyłki. Zakładam, że pakowanie będzie solidne jak zwykle. Dla mnie spoko, czego tu jeszcze oczekiwać?

Online stab

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1465 dnia: Wt, 29 Kwiecień 2025, 17:41:16 »
Trzeba po prostu głosować portfelem :), u mnie odpocznie.

Offline Leyek

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1466 dnia: Wt, 29 Kwiecień 2025, 18:21:31 »
Tak szczerze to nie wiem, o co te walki. Zamówiłem dziś w gildii parę komiksów i kilka książek. Ceny dobre, jak zawsze.

Ceny dobre to są na kilku wydawców na krzyż - Lost in Time, Scream i w sumie tyle. A zobaczymy czy nadal tak będzie bo rabaty na preordery nowe z LiT są tragiczne. Nowości Muchy widziałem, że już są przez pierwsze dni z dobrym rabatem w Multiszopie (SmakLiter to ta sama firma, więc tam pewnie też).
W weekend robiąc zamówienie w Multiszopie cały katalog KG z rabatem 47%. Na Gildii 30%. Gdzie te dobre ceny?

PS. A pakowanie w Mutliszopie/SmakuLiter jest wg mnie równie dobre, jak nie lepsze niż w gildii.

Offline komiks

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1467 dnia: Wt, 29 Kwiecień 2025, 18:41:43 »
dlaczego tak nie można zrobić?

Bo zrobili migrację, czyli przenieśli wszystkie dane z jednego systemu do drugiego i najwidoczniej wystąpiły problemy, dlatego przez jakiś czas nie było historii zamówień, koszyka, danych adresowych i chyba nadal nie ma przechowalni, itd. Powrót do poprzedniej wersji jest praktycznie niemożliwy, bo nowa wersja już działa i zapisuje, więc żeby wrócić do tego co było, trzeba by wykonać ponowną migrację z nowego systemu na stary, co znowu wiąże się z ryzykiem utraty danych. Można było zrobić rollback, czyli wycofać wdrożenie, ale na to był czas gdy mieliśmy ten ekran, że Gildia jest niedostępna, teraz to już jest za późno i trzeba po prostu naprawiać. Jestem przekonany, że wszystko naprawią, to jest tylko kwestia czasu.
Widziałem takie fakapy, gdzie użytkownicy wysyłali groźby śmierci, a potem wszystko wracało do normy, także wyluzujcie.
« Ostatnia zmiana: Wt, 29 Kwiecień 2025, 18:44:02 wysłana przez komiks »
Xenozoic, Death Dealer, The Maxx, Thrud The Barbarian, Army of Darkness

Offline Leyek

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1468 dnia: Wt, 29 Kwiecień 2025, 19:08:43 »
Jestem przekonany, że wszystko naprawią, to jest tylko kwestia czasu.
Widziałem takie fakapy, gdzie użytkownicy wysyłali groźby śmierci, a potem wszystko wracało do normy, także wyluzujcie.

Wszystkiego nie naprawią. W niedzielę trochę poklikałem i niektóre funkcje są w swojej podstawie dupne/niefunkcjonalne, a tego już nie przeskoczą, szczególnie jak to jakiś gotowy szablon. Coś tam mogą jedynie jeszcze przypudrować, ale do pełnej funkcjonalności sprzed 2 tygodni nie ma powrotu.
Dziś robiąc zamówienie na tego Urma działało to słabo, bardzo słabo. Jakby to był sklep online sprzed 20 lat, gdzie się niektóre rozwiązania i funkcjonalności dopiero "wykluwały".

Offline Ty_draniu

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1469 dnia: Wt, 29 Kwiecień 2025, 19:41:55 »
A zobaczymy czy nadal tak będzie bo rabaty na preordery nowe z LiT są tragiczne.

A co jest nie tak z rabatami na preordery LiT? Ja tam widzę 25% na dwie pozycje i 10% na kolejne dwie nisko rabatowane przez wydawcę. Czyli w sumie standard.