Autor Wątek: Gildia.pl  (Przeczytany 307824 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Offline starcek

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1410 dnia: Pn, 28 Kwiecień 2025, 14:14:59 »
Chyba coś poprawili bo można bez problemu złożyłem zamówienie. A drugie z soboty już jedzie.
Za każdym razem, gdy ktoś napisze: 80-ych, 70-tych, 60.tych, '50tych - pies sra na chodniku w Tychach.

Offline amsterdream

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1411 dnia: Pn, 28 Kwiecień 2025, 15:04:06 »
Czas nas zmienił, chłopaki...

Offline Dalthon

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1412 dnia: Pn, 28 Kwiecień 2025, 15:40:52 »
Przez to że się teraz wszyscy rzucili na Smak Liter opóźniają mi się z wysyłką. Zamówienie w piątek rano i nadal nie wysłane. Normalnie na drugi dzień już wysyłali 🙂

A dziwisz się im? Od kilku dni chodzą naj*bani szampanem ;) Nikt im tylu klientów nie nagaił w tak krótkim czasie :D

Offline mappy

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1413 dnia: Pn, 28 Kwiecień 2025, 15:50:39 »
Przewinęło się lub ktoś studiował nowy regulamin w temacie opóźnienia opłacenia zamówienia? Nadal dwa miesiące?

Offline Dalthon

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1414 dnia: Pn, 28 Kwiecień 2025, 15:53:39 »
Przewinęło się lub ktoś studiował nowy regulamin w temacie opóźnienia opłacenia zamówienia? Nadal dwa miesiące?

Niby (podkreślam NIBY) nowy regulamin dotyczyć ma zamówień od 24.03.25 ale bym sugerował opłacić co jeszcze nie opłacone, co by płaczu nie było.

Offline Adolf

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1415 dnia: Pn, 28 Kwiecień 2025, 18:47:25 »
Jestem w szoku, że dziś jeszcze sklep nie działa. I będę bardzo zaskoczony jeśli jutro zacznie. Majówka przed nami, programiści zaraz wyjadą sobie na weekend, więc może w połowie przyszłego tygodnia pojawią się znaki życia na sklepie.

Nie zazdroszczę właścicielowi kimkolwiek on jest. Mam nadzieję, że nie pójdzie w myśli samobójcze, a będzie walczył o każdego straconego klienta. No i o spore odszkodowanie. Ten wątek stał się obecnie najlepszym materiałem dowodowym. Ułatwiajmy robotę prawnikom Gildii i piszmy ile stracili, bo nie mogliśmy zrobić zakupów. Jeśli sobie policzą userów co wydali swoje złotówki w Smaku Liter lub gdzie indziej i pododają kwoty, to może wyjść z tego niezła sumka, opierająca się na dziesiątki tysięcy złotych.

Do tego jeszcze pracownicy i zmarnowane roboczogodziny. Ich magazyn to musi być już mega czysty, bo co innego tam mają do roboty? A przedsprzedaż Studia Lain? Wielu klientów zamówi gdzie indziej. A często przy okazji jednego komiksu dobiera się inne żeby mieć darmową wysyłkę i znowu dziesiątki tysięcy złotych strat...

Zamówiłem Spawna miesiąc temu w KiKu, nie dlatego że Gildia zła, tylko dlatego żeby mieć komfort otrzymanego egzemplarza, bez siedzenia w toalecie w pracy i stresowania się, że mi nakład zejdzie. Gdybym wiedział, że sklep będzie w takie sytuacji, to bym jednak zamówił to w Gildii. Nasze wsparcie będzie bardzo ważne gdy Gildia wróci na nogi. Nie odwracajmy się od nich po wpadkach nie z ich winy. Przecież Centrum Komiksu i ich ostatnie nieetyczne działania przez niektórych były mocno usprawiedliwiane i nikt ich nie zamierzał bojkotować. Dlaczego Gildia by miała dostawać za cudze wtopy?

Mam nadzieję, że Gildia ocaleje, a firma informatyczna padnie pod naporem odszkodowań. Żaden inny sklep nie powinien cierpieć przez tych partaczy. Ciekawe ile biznesów już powalili?

Offline Wintermute

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1416 dnia: Pn, 28 Kwiecień 2025, 19:43:23 »
Jestem w szoku, że dziś jeszcze sklep nie działa. I będę bardzo zaskoczony jeśli jutro zacznie. Majówka przed nami, programiści zaraz wyjadą sobie na weekend, więc może w połowie przyszłego tygodnia pojawią się znaki życia na sklepie.

Nie zazdroszczę właścicielowi kimkolwiek on jest. Mam nadzieję, że nie pójdzie w myśli samobójcze, a będzie walczył o każdego straconego klienta. No i o spore odszkodowanie. Ten wątek stał się obecnie najlepszym materiałem dowodowym. Ułatwiajmy robotę prawnikom Gildii i piszmy ile stracili, bo nie mogliśmy zrobić zakupów. Jeśli sobie policzą userów co wydali swoje złotówki w Smaku Liter lub gdzie indziej i pododają kwoty, to może wyjść z tego niezła sumka, opierająca się na dziesiątki tysięcy złotych.

Do tego jeszcze pracownicy i zmarnowane roboczogodziny. Ich magazyn to musi być już mega czysty, bo co innego tam mają do roboty? A przedsprzedaż Studia Lain? Wielu klientów zamówi gdzie indziej. A często przy okazji jednego komiksu dobiera się inne żeby mieć darmową wysyłkę i znowu dziesiątki tysięcy złotych strat...

Zamówiłem Spawna miesiąc temu w KiKu, nie dlatego że Gildia zła, tylko dlatego żeby mieć komfort otrzymanego egzemplarza, bez siedzenia w toalecie w pracy i stresowania się, że mi nakład zejdzie. Gdybym wiedział, że sklep będzie w takie sytuacji, to bym jednak zamówił to w Gildii. Nasze wsparcie będzie bardzo ważne gdy Gildia wróci na nogi. Nie odwracajmy się od nich po wpadkach nie z ich winy. Przecież Centrum Komiksu i ich ostatnie nieetyczne działania przez niektórych były mocno usprawiedliwiane i nikt ich nie zamierzał bojkotować. Dlaczego Gildia by miała dostawać za cudze wtopy?

Mam nadzieję, że Gildia ocaleje, a firma informatyczna padnie pod naporem odszkodowań. Żaden inny sklep nie powinien cierpieć przez tych partaczy. Ciekawe ile biznesów już powalili?
Ciekawe podejście do tematu

Offline Koalar

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1417 dnia: Pn, 28 Kwiecień 2025, 20:51:18 »
Gildia to Prószyński Media, a to nie są leszcze, Stefan. Kto jest winny, to jednak nie wiadomo, przecież możliwe, że sklep dostał dokładnie to, co zamawiał. Liczba wtop przy tej zmianie powoduje u mnie opad rąk, ale mnie nie narobili tyłu szkód, żebym ich skreślał. Wielkim klientem ostatnio też nie byłem, bo cebula we mnie silna i kupuję tam, gdzie najtaniej. Będzie okazja czy potrzeba, to kupię w starej, dobrej Gildii.
pehowo.blogspot.com - blog z moimi komiksami: Buzz, Fungi, PEH.

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1418 dnia: Pn, 28 Kwiecień 2025, 21:24:24 »
To mi dziś w jeden z paczek dziś jeden z Epiców w takim stanie:


Inne paczki na szczęście całe. Nie będę się chyba bawił w zwrot, bo i tak tam panuje na razie taki burdel, że kto się ile bym czekał, a teraz majówka to już w ogóle. Ale ogólnie widać w Gildii hunorki słabe, bo dziś przy odbiorze osobistym odebrałem 4 z 6 paczek i powiedziałem, że odbiorę reszte po majówce, to dostałem tylko zimne: To niech Pan odbierze, bo to my płacimy za anulowane zamówienia i odesłanie ich.
Chyba pora przerzucić się na Smak Liter.
Sociale:
https://www.instagram.com/wayne_collector
https://malopowaznyblog.blogspot.com/
Co jakiś czas, jako gość:
https://youtube.com/@comixxy?si=bq1ChjvybdESO-vD

Ten który nie załapał się na WKKM, bo był za mały 😉

Offline Rzepcio

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1419 dnia: Pn, 28 Kwiecień 2025, 21:30:14 »
Historię zamówień mam do końca 2024 (na pewno do listopada - nie pamiętam, czy w grudniu coś zamawiałem). Schowek pusty (szkoda - ale nic, co nie byłbym w stanie odtworzyć).

Nie mniej najbardziej mi brakuje sortowania po serii - w sensie w dodatkowych informacjach powinny być odnośniki do serii, wydawnictwa, autora itp. Szkoda, że nie wyświetla się też rabat (to było super w Gildii, ale od biedy przeżyję, a przy okazji pewnie Gildia na tym zyska, bo nie każdemu się będzie chciało każdy rabat przeliczać...).

Na układ/szatę nie będę narzekał, bo podejrzewam, że to kwestia przyzwyczajenia i za rok nikt nie będzie pamiętał o starej Gildii.

Natomiast cały proces wprowadzania zmian uważam za totalną porażkę - przede wszystkim, że trwa to tyle czasu. Jak z nowymi grami - za mało testów, za szybko wypuszczone na rynek i są buble. Ja puki co się nie obrażam, a cierpliwie czekam, aż wszystko zacznie działać jak należy (chociaż za przywrócony schowek bym się nie obraził)

Schowek MUSI wrócić! Próbowałem coś cokolwiek odtworzyć i po 20x „pokaż więcej” (bo ładuje się 12 pozycji) odpadłem. Przedrzeć się przez sam Egmont będzie strasznie mozolne, a przecież jest tyle innych wydawców, nie ma szans bym wszystko znalazł…

Offline starcek

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1420 dnia: Pn, 28 Kwiecień 2025, 22:34:19 »
Najdłuższy weekend tysiącletniej Polski trwa w najlepsze - strona gildii znowu nie działa. Co za blamaż.
Za każdym razem, gdy ktoś napisze: 80-ych, 70-tych, 60.tych, '50tych - pies sra na chodniku w Tychach.

Offline Szekak

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1421 dnia: Pn, 28 Kwiecień 2025, 22:35:52 »
Nie marudź.  :-*
Piękno jest w oczach patrzącego.

Offline rrudy102

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1422 dnia: Pn, 28 Kwiecień 2025, 22:38:01 »
Narzekamy i narzekamy, ale to naprawdę nie jest śmieszne...

Chciałem wyszukać jutrzejszą przedsprzedaż Studia Lain...

I co?... .....
Będę kulturalny, choć nie powinienem.
I nic. Nie działa :D

Serdeczne gratulacje dla stada specjalistów odpowiedzialnych za całą tę sytuację.

Offline starcek

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1423 dnia: Pn, 28 Kwiecień 2025, 22:39:07 »
Ups, pardon. Jest cudownie - zdążyłem w ciągu dnia zamówić Zeszyty Komiksowe o Polchu. Milknę.
Za każdym razem, gdy ktoś napisze: 80-ych, 70-tych, 60.tych, '50tych - pies sra na chodniku w Tychach.

Offline Wintermute

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1424 dnia: Pn, 28 Kwiecień 2025, 22:52:14 »
Wprost bajecznie zapowiada się jutrzejszy dzień  :)