Autor Wątek: Gildia.pl  (Przeczytany 307475 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1320 dnia: So, 26 Kwiecień 2025, 12:34:22 »
miałem to samo ale gdzieś tutaj ktoś wrzucił link do prawidłowego logowania, wtedy u mnie zadziałało, prześledź ostatnie kilka stron

Dzięki, ale też niestety nie działa :/ Nic, trzeba czekać.
Zapraszam wszystkich do odwiedzania bloga "Czytamy Komiksy", a także do obserwowania profilu na Facebooku i Instagramie.

https://czytamykomiksy.blogspot.com/
https://www.facebook.com/czytamykomiksy
https://www.instagram.com/czytamykomiksy/

Offline Takesh

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1321 dnia: So, 26 Kwiecień 2025, 12:47:26 »

Offline tomsawyer

  • Wiadomości: 413
  • Polubień: 414
  • Żywych zwołuję, zmarłych opłakuję, gromy kruszę.
    • Zobacz profil
    • Rush Hemispheres
Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1322 dnia: So, 26 Kwiecień 2025, 13:10:24 »
U mnie w obecnych zamówieniach wrócił błąd z 12 tomem Asteriksa (na igrzyskach olimpijskich). Ponieważ komiks nie jest wcale podlinkowany to wciąż mam info że to tom 11.
"Nie od razu Rzym zbudowano, oczywiście, z tamtą robotą nie miałem nic wspólnego."

Offline tomsawyer

  • Wiadomości: 413
  • Polubień: 414
  • Żywych zwołuję, zmarłych opłakuję, gromy kruszę.
    • Zobacz profil
    • Rush Hemispheres
Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1323 dnia: So, 26 Kwiecień 2025, 13:16:54 »
A lawina żali i uwag świadczy nie o zakupoholizmie, tylko o tym, dla ilu ludzi Gildia jest ważna.
Gdy nikt się nie przejmuje, czy u Ciebie jest dobrze, czy źle, to znaczy że nikomu na Tobie nie zależy i dopiero wtedy trzeba się martwić.

Zawsze się znajdzie ekspert od szybkich diagnoz, który wyznaczy, z politowaniem, pasjonatom (czytaj ciemnoście) gdzie są prawdziwe problemy ;). Przynajmniej jest wesoło.
"Nie od razu Rzym zbudowano, oczywiście, z tamtą robotą nie miałem nic wspólnego."

Offline pawlis

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1324 dnia: So, 26 Kwiecień 2025, 13:42:18 »
Mi anulowali jedno zamówienie, które wg. ich wpisów nie miało być anulowane. ja jebie, co za absolutny śmietnik i chaos.
U mnie to samo (i co gorsza Stone). Już napisałem maila z żądaniem o wyjaśnienie.

Offline Midar

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1325 dnia: So, 26 Kwiecień 2025, 14:12:59 »
U mnie w obecnych zamówieniach wrócił błąd z 12 tomem Asteriksa (na igrzyskach olimpijskich). Ponieważ komiks nie jest wcale podlinkowany to wciąż mam info że to tom 11.
Ja wczoraj w trzech kolejnych tomach po Asteriks i Normanowie miałem numerek 11.

Offline Wintermute

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1326 dnia: So, 26 Kwiecień 2025, 14:45:11 »
Lubię żarty, ale to już nie jest zabawne. Trzy ostatnie zamówienia składałem za pośrednictwem telefonu a teraz mam szukać innego komputera bo na tej stronie działa tylko wyszukiwarka?Edit: Dzięki dobrej radzie Wayne'a zadziałało. Na razie, prócz aktualnego zamówienia, wróciła mi jedna pozycja do historii zamówień (wczoraj przed północą tego nie było).
Jaja to sobie robi sklep. U mnie w poziomie działa przycik ludzika. W pionie nie działa.
W poniedziałek zamawiam bez rejestracji. Nie mam już ku temu żadnego powodu

Offline Kandor

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1327 dnia: So, 26 Kwiecień 2025, 15:09:19 »
Jaja to sobie robi sklep. U mnie w poziomie działa przycik ludzika. W pionie nie działa.
W poniedziałek zamawiam bez rejestracji. Nie mam już ku temu żadnego powodu
No, a to o staniu na jednej nodze?😆

Offline starcek

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1328 dnia: So, 26 Kwiecień 2025, 15:11:46 »
U mnie zamówienia do 2016 roku są, ale zdaje się, że sporo ma nie wiedzieć czemu status "anulowane".
Za każdym razem, gdy ktoś napisze: 80-ych, 70-tych, 60.tych, '50tych - pies sra na chodniku w Tychach.

Offline Dalthon

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1329 dnia: So, 26 Kwiecień 2025, 16:45:44 »
Takich kozaków jak Dalthon w sieci jest całe mnóstwo, a rzeczywistość często jest o wiele bardziej skomplikowana, np nikt nie rozumie jak działa kod na którym stoi usługa, bo osoba która to pisała 15 lat temu, od dawna nie pracuje i nie ma z nią kontaktu, ale działało, więc nikt przez te 15 lat nic nie ruszał.

Ale dlaczego od razu kozak misiu kolorowy? To że pracowałem przy wielu (profesjonalnych wdrożeniach w przeciwieństwie do tego co odj*bało się przy zmianie sklepu w Gildii) wdrożeniach i wiem jak to się robi?
Ty najwyraźniej nie, bo nie pisałbyś takich farmazonów jak powyżej. Nie analizuje się żadnego kodu, tylko pisze własne rozwiązanie. Poza tym w przypadku zmiany sklepu o jakich usługach piszesz? Przenosi się DANE z jednej bazy do drugiej i powiązania pomiędzy nimi a nie jakieś usługi. Te jak już buduje się wyłącznie dla nowego sklepu. I tak - jest to PROSTE. Ale trzeba mieć jakąś podstawową wiedzę a nie jak ci niedzielni wdrożeniowcy co koncertowo zj*bali tak prosty temat.

ps. wróciły mi zamówienia od 2017 i nawet mają właściwe statusy. Niestety dalej mam anulowane dwa ostatnie zamówienia, w tym te ze Stone. Puściłem im bardzo miłego mejla ale jakoś nie liczę by się przejmowali klientami którzy wydali kg pieniędzy u nich :/

Online Xmen

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1330 dnia: So, 26 Kwiecień 2025, 17:08:01 »
Dajcie im szansę poprawy i nie kupujcie. Kilka miesięcy z mniejszymi dochodami raczej ich zmotywuje.
Poprawią się i moźna robić zakupy, póki co jaki sens jest się denerwować? Kupicie gdzieś indziej, to jeszcze zaoszczędzicie.
Jeleń to zwierzę leśne, którego widok napawa podziwem. Jego majestatyczny wygląd najlepiej podkreśla poroże – inaczej też wieniec, przypominający koronę. Jest postrzegany jako król lasu. Od początku dziejów pozostaje symbolem męstwa, witalności, władzy, a także walki i zwycięstwa.

Offline wojtast

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1331 dnia: So, 26 Kwiecień 2025, 17:09:58 »


40k wyrzucone w błoto + zrugana reputacja + utracone pewne 'legacy'
Współczuję pracownikom Gildii, bo na pewno nieprzyjemna sytuacja  :-\
I oby im się to czkawką nie odbiło.

Ze strony 'ekspertów':
"Nasze zaawansowane produkty są funkcjonalne, intuicyjne w użytkowaniu oraz atrakcyjne graficznie."

Niezły żart. To są dokładnie te 3 rzeczy, które akurat zostały utracone przy przejściu na ten 'zaawansowany produkt' i to ostatnie 3 przymiotniki które obecnie można by mu przypisać.

Ale w dzisiejszych czasach najważniejsze to umieć się sprzedać. Reszta jest drugorzędna.

No chyba że to było na prima aprilis, ale Gildia uwierzyła na serio i 4 tygodnie później, oto mamy nasz 'nowy prima aprilisowy sklep'

Offline tomsawyer

  • Wiadomości: 413
  • Polubień: 414
  • Żywych zwołuję, zmarłych opłakuję, gromy kruszę.
    • Zobacz profil
    • Rush Hemispheres
Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1332 dnia: So, 26 Kwiecień 2025, 17:31:57 »
Te zamówienia, które Wam anulowało były zamówione z opcją płatności pobraniowej, czy ktoś postanowił zaoszczędzić 5zł i zapłacić w momencie pojawienia się albumu na rynku, a tym samym, jak piszecie, złamał nowy regulamin?
"Nie od razu Rzym zbudowano, oczywiście, z tamtą robotą nie miałem nic wspólnego."

Offline hansior

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1333 dnia: So, 26 Kwiecień 2025, 17:32:25 »
Wierzyć się nie chce. Taki profesjonalny sklep zdecydował się na stworzenie sklepu bez wysiłku i wybrał opcję automatycznego generowania sklepów.

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1334 dnia: So, 26 Kwiecień 2025, 17:53:27 »
Te zamówienia, które Wam anulowało były zamówione z opcją płatności pobraniowej, czy ktoś postanowił zaoszczędzić 5zł i zapłacić w momencie pojawienia się albumu na rynku, a tym samym, jak piszecie, złamał nowy regulamin?

  A gdzie tam coś takiego w regulaminie stoi?