Autor Wątek: Gildia.pl  (Przeczytany 125532 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Online LukCook

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #720 dnia: Wt, 12 Grudzień 2023, 09:15:11 »
Wrzuciłem już w promocjach ale podaję też tutaj:


Offline amsterdream

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #721 dnia: Pt, 29 Grudzień 2023, 16:04:53 »
Od jakiego czasu reklamacje na Gildii są tak beznadziejne? Kuriera już nie wysyłają, mam im to sam odesłać na adres, tylko nie wiem jak mam to zrobić. Paczkomatem się nie da, kuriera nie mogę zamówić bo muszę podać telefon odbiorcy a takich informacji nie dostałem, nawet pocztex mi nie przechodzi i nie mogę wydrukować etykiety bo coś im w nazwie nie pasuje. Przez ostatnie lata zbyt bardzo przyzwyczaiłem się do standardu zwrotów allegro a Gildia to jakaś porażka.

Offline OokamiG

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #722 dnia: Pt, 29 Grudzień 2023, 16:07:32 »
Można nadać przez aplikację inpostu z paczkomatu na konkretny adres. Parę razy tak robiłem z Gildią. Telefon podawałem ten co mają na stronie.

Offline AntekSocjalny

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #723 dnia: Pt, 29 Grudzień 2023, 16:09:26 »
Możesz wysłać paczkomatem, w sensie, że wrzucasz do paczkomatu, a kurier InPostu dostarcza pod wskazany przez nich adres w Regułach. Numer telefonu podajesz z infolinii, adres mail do biura obsługi i to działa. Już kilka razy w ten sposób odsyłałem.

Online xanar

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #724 dnia: Pt, 29 Grudzień 2023, 16:40:08 »
Nr telefonu to można sobie wpisać jaki się chce, to jest firma, także na spokojnie doręczą, problem może być jak się wysyła do osoby fizycznej.
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline amsterdream

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #725 dnia: Pt, 29 Grudzień 2023, 17:00:02 »
Dzięki za pomoc, w końcu poszło. Ale i tak ponad godzina zmarnowana. Już więcej zakupów tam raczej nie zrobię.
« Ostatnia zmiana: Pt, 29 Grudzień 2023, 17:03:13 wysłana przez amsterdream »

Offline Voitas

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #726 dnia: Pt, 29 Grudzień 2023, 17:37:30 »
Tak się wydaje, że te reklamacje to długotrwałe i kłopotliwe, bo trzeba najpierw za paczkomat zapłacić, potem na maila odpisywać, czekać na kasę, ale moim zdaniem przebiega to wszystko OK, bez większych problemów.

Offline Crono

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #727 dnia: Pt, 29 Grudzień 2023, 20:32:14 »
A ja wolę taki sposób odsyłania niż czekanie na kuriera, który najczęściej przyjeżdża jak jestem w pracy...

Online xanar

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #728 dnia: Pt, 29 Grudzień 2023, 20:34:19 »
No to zamawiasz do pracy.
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline starcek

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #729 dnia: Śr, 03 Styczeń 2024, 21:21:36 »
U mnie nie można już zamawiać prywaty po tym jak zaczęły przychodzić zestawy opon i tony żwirków dla kotów.
Za każdym razem, gdy ktoś napisze: 80-ych, 70-tych, 60.tych, '50tych - pies sra na chodniku w Tychach.

Offline Juby

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #730 dnia: Pn, 18 Marzec 2024, 17:30:37 »
Ostatni raz zamówiłem na Gildii (chyba, że będą mieli wyprzedaże na więcej niż -40%, wtedy może zaryzykuję). Co drugie zamówienie od nich przychodzi mi uszkodzone. Teraz zamówiłem zaledwie 2 komiksy (dwa!), pierwszy tom Ultimate X-Men i najnowszy Dragon Ball w kolorze - DB ma lekko pogniecioną obwolutę na grzbiecie (do przeżycia), ale X-Meni mają górne rogi okładki tak wbite, że nie wierzę, że to się zadziało w transporcie do mnie (paczka za dobrze zabezpieczona), tylko taki egzemplarz musieli wysłać.

Offline nori

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #731 dnia: Pn, 18 Marzec 2024, 21:20:41 »
Aż sprawdziłem, od 2020 roku złożyłem w Gildii dokładnie 86 zamówień, reklamacji w sumie miałem z piec-sześć, w tym dwie na uszkodzone pozycje (ostatnia całkiem niedawno: Burton & Cyb), jedną na niby uszkodzenie, niby nie (przesunięty grzbiet), reszta to błędy w druku, w tym jeden błąd wykryty po roku od zakupu (dzięki informacjom na forum), też uznali. A przepraszam, było jeszcze jedno uszkodzenie, nieco ubity grzbiet na końcu (całkiem niedawno, w albumie o Tytusie przez Historię), ale nie reklamowałem.

Ogólnie, nie cackaj się, tylko reklamuj. Może mają jakiś system, że zapisują sobie, że danemu kupującemu zależy na idealnych egzemplarzach i bardziej się przykładają. Ja wtedy jak otrzymałem przesunięty grzbiet, a zawsze do zamówienia wrzucam uwagę, że zależy mi by takich błędów nie było, trochę się wkurzyłem i wypomniałem ten fakt. Wymienili i w sumie nie mam już z tym problemu, a kupuję wszystkie miękkie Marvelki i DC...
« Ostatnia zmiana: Pn, 18 Marzec 2024, 21:23:52 wysłana przez nori »
8studs blog o klockach LEGO, komiksach i filmach.

Offline Alfman

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #732 dnia: Pn, 18 Marzec 2024, 21:36:12 »
U mnie na 151, przypominam sobie chyba tylko dwie reklamacje. Dziury w stronach zafoliowanych egzemplarzy.
Ale ja raczej reklamuje tylko grube rzeczy  ;)

Offline Koalar

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #733 dnia: Pn, 18 Marzec 2024, 21:55:19 »
Juby, nie lepiej dobić do darmowej wysyłki? Nawet jak się ma budżet np. 150 zł miesięcznie, to moim zdaniem lepiej kupić raz na 2 miesiące i mieć darmową wysyłkę.
pehowo.blogspot.com - blog z moimi komiksami: Buzz, Fungi, PEH.

Offline Castiglione

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #734 dnia: Wt, 19 Marzec 2024, 00:06:11 »
Tylko raz reklamowałem coś w Gildii (tzn. dwa razy, ale ten sam komiks), czyli pierwszego Epika Punishera, którego dwa razy dostałem z obitym grzbietem. Poza tym praktycznie zero problemów, a od lat to moje główne źródło zakupów. Po drodze była też np. fajna akcja, że pomogli mi skompletować "Sin City" w wersji z odpowiednimi grzbietami, żeby zgrała się panorama.