Autor Wątek: Gildia.pl  (Przeczytany 308778 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Offline Deg

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #555 dnia: Wt, 04 Październik 2022, 21:16:49 »
Szkoda tylko bo lubiłem ten sklep, zostawiłem tam jakieś 45k, a tu taka sytuacja :(.
O w mordkę, policzyłeś? Ja bym się bał  :o
This is my truth, tell me yours.

Offline adamarluk

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #556 dnia: Wt, 04 Październik 2022, 21:24:08 »
No to faktycznie wielki fakap po stronie Gildii jeśli faktycznie trzeba biegać na pocztę z reklamacjami. Pora szukać alternatyw.
Wystarczy przespacerować się do najbliższego paczkomatu i nadać kurierem. Działa, dwa razy testowałem już.

Offline Death

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #557 dnia: Wt, 04 Październik 2022, 21:25:41 »
Potwierdzam, będę musiał zapierniczać na pocztę, żeby wymienić Rio.

Offline Warpath

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #558 dnia: Wt, 04 Październik 2022, 21:26:51 »
@adamarluk, no właśnie problem polega na tym, że nie można. Z regulaminu Gildii:

Cytuj
Jeśli chcesz zwrócić zakupiony przez siebie towar, odeślij go nam na poniższy adres:

Prószyński Media Sp. z o.o. - GILDIA

skr. poczt. 111

05-800 Pruszków 1

wraz z dopiskiem „Zwrot”

(PROSZĘ ZWRÓCIĆ UWAGĘ ŻE KURIERZY NIE DOSTARCZAJĄ PRZESYŁEK DO SKRYTEK POCZTOWYCH)

Death, współczucie.

Offline komiks

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #559 dnia: Wt, 04 Październik 2022, 21:32:22 »
Co do odsyłania komiksów, to najlepiej ma to rozwiązane Allegro.
Wybieram oferty ze Smartem i zamawiam do Paczkomatu InPost albo do Allegro One Box, wtedy zwrot też jest ze Smartem. Polega to na tym, że ze strony Allegro otrzymuję kod zwrotu, idę z komiksem do automatu, wybieram że chcę nadać przesyłkę, wklepuje kod, umieszczam przesyłkę w skrytce i gotowe. Maszynę mam pod blokiem, więc cała operacja zajmuje jakieś 10 minut od momentu podjęcia decyzji o zwrocie, do momentu powrotu do mieszkania.

Niestety nie zamawiam tak wszystkiego, raczej pojedyncze komiksy, boje się zamawiać większe ilości bo z pakowaniem jest różnie. Ze sprzedawców mogę polecić rubicopl, czasami zamawiam też u tantis_pl ale ze względu na specyficzne pakowanie tantis (ekologiczne bez folii), sprawdza się to chyba tylko dla pojedynczych tomów.
Xenozoic, Death Dealer, The Maxx, Thrud The Barbarian, Army of Darkness

Offline wojtast

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #560 dnia: Wt, 04 Październik 2022, 22:07:27 »
Jak dla mnie to w ogóle fair i pro-kliencka reklamacja jest taka, która jest na takich samych zasadach jak oryginalna metoda dostarczenia towaru.
Wybrałem kuriera? Niech pełna reklamacja będzie kurierem.
Wybrałem Paczkomat? Niech pełna reklamacja będzie poprzez Paczkomat.
Wybrałem (ekhm...) Pocztę Polską ? To reklamacja poprzez PP.
O dziwo wiele korpo i dyskontów w stylu TK czy Empik stosuje taką wygodną praktykę.
 
Być może Gildia doznała sporego przypływu mocno roszczeniowych klientów wykorzystujących bezwzględnie i do granic możliwości ich dotychczasową ogromną elastyczność i gdzieś powoli trochę pękają w trudnych czasach.

Offline adamarluk

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #561 dnia: Wt, 04 Październik 2022, 22:21:11 »
@adamarluk, no właśnie problem polega na tym, że nie można. Z regulaminu Gildii:

Death, współczucie.
lub
Prószyński Media Magazyn Książek - Gildia
Dział  Zwrotów/Reklamacji
Regulska 2a
05-820 Reguły
tel. 22 278 17 61

Piszecie trzecią stronę o poczcie, a nikt nie zadał sobie trudu by porozmawiać z pracownikami Gildii i znaleźć alternatywny sposób dostawy ?
Dwukrotnie wypróbowałem i działa, dostawa kurierem Inpostu (przez paczkomat)

Offline Warpath

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #562 dnia: Wt, 04 Październik 2022, 22:35:40 »
W regulaminie tego adresu nie ma, nie ma też wzmianki o Inpoście (przynajmniej ja nie znalazłem). Zatem klientowi ciężko zakładać, że jest alternatywna opcja. Z pracownikami Gildii nie rozmawiałem, gdyż szczęśliwie akurat nie jestem teraz w trakcie procesu reklamacyjnego : )

Jeśli są inne opcje reklamacji/zwrotów - dobrze by było, by Gildia umieściła taką informację na stronie. W przeciwnym wypadku ciężko się dziwić takim reakcjom i wnioskom jak powyżej.

Online xanar

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #563 dnia: Wt, 04 Październik 2022, 23:30:43 »
No tak, bo jakiś tam pracownik jest bardziej wiarygodny niż ich regulamin, po coś ten regulamin chyba jest i nie ma tam innego adresu i jeszcze drukowanymi literami napisali:
(PROSZĘ ZWRÓCIĆ UWAGĘ ŻE KURIERZY NIE DOSTARCZAJĄ PRZESYŁEK DO SKRYTEK POCZTOWYCH)
 ::)
Twój komiks jest lepszy niż mój

Online GoNzO

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #564 dnia: Śr, 05 Październik 2022, 04:43:07 »
O w mordkę, policzyłeś? Ja bym się bał  :o

Wrzuciłem do arkusza kalkulacyjnego i bęc (145 zamówień).
Katalog komiksowy: https://comicgang.com.

Offline adamarluk

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #565 dnia: Śr, 05 Październik 2022, 11:27:03 »
No tak, bo jakiś tam pracownik jest bardziej wiarygodny niż ich regulamin, po coś ten regulamin chyba jest i nie ma tam innego adresu i jeszcze drukowanymi literami napisali:
(PROSZĘ ZWRÓCIĆ UWAGĘ ŻE KURIERZY NIE DOSTARCZAJĄ PRZESYŁEK DO SKRYTEK POCZTOWYCH)
 ::)
Czy adres, który podałem jest adresem skrytki pocztowej czy magazynu?
Zresztą nie widzę problemu, biegaj na pocztę.

Online xanar

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #566 dnia: Śr, 05 Październik 2022, 12:11:04 »
Weź pokaż gdzie jest ten twój adres w regulaminie sklepu, idź sam sobie pobiegaj, może ci to dobrze zrobi.
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline adamarluk

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #567 dnia: Śr, 05 Październik 2022, 13:26:40 »
Weź pokaż gdzie jest ten twój adres w regulaminie sklepu, idź sam sobie pobiegaj, może ci to dobrze zrobi.
Zgadza się xanarku, czasami nie warto pomagać.

Offline wojtast

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #568 dnia: Śr, 05 Październik 2022, 13:53:41 »
Tu chyba chodzi o to że to taka metoda "spod lady", która być może działa i Gildia nie robi z tym problemów jak jest tego mała ilość, ale równie dobrze ktoś z Gildii/Prószyńskiego też mógłby cytując niedawnego klasyka kiedyś powiedzieć "koniec tego dobrego" i odpowiedzieć po otrzymaniu takiego zwrotu
 
"Szanowny Panie, Regulamin reklamacji/zwrotów nie przewiduje zwrotów kurierem na adres na który Pan wysłał tylko na podaną w regulaminie skrytkę pocztową. Za odesłanie produktu zwrócimy Panu kwotę do wartości najtańszej możliwej formy wysyłki według cennika Poczty Polskiej"

Chociaż wiadomo, znając Gildię nie sądzę żeby coś takiego miało miejsce.

Online xanar

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #569 dnia: Śr, 05 Październik 2022, 14:06:36 »
Zgadza się xanarku, czasami nie warto pomagać.
No dobra, a jak ktoś wyśle na ten adres co podałeś i ta paczka wróci do niego ? To to będzie pomoc czy nie ?
Oficjalna informacja to oficjalna informacja, dlaczego tego adresu nie ma stronie skoro można tam wysyłać ?
Mi nie pomogłeś, ja tu kupuje z raz na dwa lata przy dobrych wiatrach.
Twój komiks jest lepszy niż mój