Autor Wątek: Gildia.pl  (Przeczytany 308078 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Death

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1500 dnia: Śr, 30 Kwiecień 2025, 10:30:02 »
Została opcja za pobraniem... tutaj zmiany są na plus.
Nie do końca rozumiem czemu jest to tak niedoceniane na tym forum.
No bo po co mam kupować za pobraniem? Płacę, wysyłają, przychodzi do paczkomatu, odbieram. Po co mi pobranie?

Offline Szekak

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1501 dnia: Śr, 30 Kwiecień 2025, 10:34:31 »
Kolejna zmiana na gorsze - kiedyś schowek był na jednej stronie, teraz rozbija się u mnie na cztery strony, i nie wystarczy wpisać częśći tytułu w wyszukiwarkę, żeby tytuł zlokalizować i usunąć po zakupie, tylko trzeba na każdej stronie wyszukiwać oddzielnie.
Piękno jest w oczach patrzącego.

Offline Pocztar

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1502 dnia: Śr, 30 Kwiecień 2025, 11:04:50 »
Kolejna zmiana na gorsze - kiedyś schowek był na jednej stronie, teraz rozbija się u mnie na cztery strony, i nie wystarczy wpisać częśći tytułu w wyszukiwarkę, żeby tytuł zlokalizować i usunąć po zakupie, tylko trzeba na każdej stronie wyszukiwać oddzielnie.

A masz więcej niż 50 pozycji? Bo w prawym dolnym rogu możesz wybrać wyświetlanie max 50. Mi też się nominalnie wyświetlał na 4 stronach.

Sprawdźcie dokładnie swoje schowki, bo w moim nie ma wszystkich pozycji :( Np. Księgę cmentarną mi wywiało, a na 99,9% miałem.

Nowy schowek jest straszny. Po kliknięciu z karty produktu "dodaj do schowka" w ogóle nie widać, że produkt faktycznie został do schowka dodany, nawet po przeładowaniu strony. Natomiast kolejne dodanie tego samego produktu do schowka (nawet przez pomyłkę, bo np. nie pamiętamy, że już w nim jest i nie widzimy tego z poziomu karty danego produktu) dubluje pozycję na wishliście. Czyli możemy sami sobie nie do końca świadomie dodać 2 czy 3 sztuki jakiegoś komiksu :)
« Ostatnia zmiana: Śr, 30 Kwiecień 2025, 11:10:59 wysłana przez Pocztar »

Offline Szekak

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1503 dnia: Śr, 30 Kwiecień 2025, 11:06:00 »
Mam 180 pozycji. ;D

Mi gildia teraz tak muli, że się nie da przeglądać schowka nawet. xD
« Ostatnia zmiana: Śr, 30 Kwiecień 2025, 11:09:51 wysłana przez Szekak »
Piękno jest w oczach patrzącego.

Offline Pocztar

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1504 dnia: Śr, 30 Kwiecień 2025, 11:11:55 »
Mam 180 pozycji. ;D

Mi gildia teraz tak muli, że się nie da przeglądać schowka nawet. xD

Rozumiem :)
Mi wyskoczyło przed chwilą:
An error has happened during application run. See exception log for details.
Could not write error message to log. Please use developer mode to see the message.


Czysty fun ;)

Offline starcek

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1505 dnia: Śr, 30 Kwiecień 2025, 11:22:35 »
Zabawa dotyczy również np.oznaczeń na paczkach do odbioru osobistego.
Na naklejce jest oczoje..ny napis ODBIÓR OSOBISTY i linijka "Imię i nazwisko", ale z systemu dane są zaciągane odwrotnie, najpierw nazwisko, potem imię.

Za każdym razem, gdy ktoś napisze: 80-ych, 70-tych, 60.tych, '50tych - pies sra na chodniku w Tychach.

Offline Deepdelver

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1506 dnia: Śr, 30 Kwiecień 2025, 11:29:57 »
No bo po co mam kupować za pobraniem? Płacę, wysyłają, przychodzi do paczkomatu, odbieram. Po co mi pobranie?

Jest to obecnie rozwiązanie zastępcze dla tych, którzy długo zbierali koszyk zamówień.
Teraz nadal możesz zamówić jakiś zapowiedziany tytuł (np. Studia Lain) za pobraniem, potem uzupełniasz zamówienie i dzięki temu masz na skompletowanie koszyka i zapłatę kilka tygodni (a nie tydzień jak przy płatności przelewem).

Offline Gazza

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1507 dnia: Śr, 30 Kwiecień 2025, 12:01:49 »
No bo po co mam kupować za pobraniem? Płacę, wysyłają, przychodzi do paczkomatu, odbieram. Po co mi pobranie?
Nie wiem po co Tobie ale mi po to aby zapłacić gotówką u kuriera gdy sklep dostarczy zamówiony towar. Proste. Nie płacę z góry - po drodze od zamówienia do wydania czy dostawy może wydarzyć się tyle, że nie mrożę pieniędzy jeśli nie muszę. Zwłaszcza, że na szczęście jeszcze nie odebrano nam gotówki.  ::)

Offline Alexandrus888

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1508 dnia: Śr, 30 Kwiecień 2025, 12:02:38 »
Wchodzę w schowek. O! Tylko 5 stron. To przerzuce się na widok po 50 pozycji. Dalej 5 stron... Co jest?! Wchodzę na piątą wyskakuje mi że jest jeszcze 6 i 7, przechodzę do 7, jest jeszcze 8 i 9. O nie, tak to bawić się nie będziemy. Wchodzę w pasek adresu i przerzucam się na stronę 20. Wywala mnie na pierwszą  ::)

W końcu - metodą prób i błędów dochodzę, że 13 jest ostatnią...

I weź teraz to przeglądaj jak jest promocja, a do tego rabaty wciąż się nie wyświetlają (o ile jakieś będą)
« Ostatnia zmiana: Śr, 30 Kwiecień 2025, 12:05:13 wysłana przez Alexandrus888 »

Offline Koora

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1509 dnia: Śr, 30 Kwiecień 2025, 12:23:53 »
Najważniejsze na ten moment, że w ogóle ten schowek przywrócili. Zakładam, że go jeszcze jakoś poprawią.

Offline tomsawyer

  • Wiadomości: 413
  • Polubień: 414
  • Żywych zwołuję, zmarłych opłakuję, gromy kruszę.
    • Zobacz profil
    • Rush Hemispheres
Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1510 dnia: Śr, 30 Kwiecień 2025, 12:34:42 »
Odnośnie pisania do Gildii w sprawie dodawania do zamówień kolejnych tytułów, to rozmawiałem z BOK i tak ich zasypano emailami, że nie są w stanie na bieżąco ich odczytywać i reagować.
Zgłosiłem telefonicznie kilka tytułów do dodania do konkretnego zamówienia, ale nie widzę tej aktualizacji na moim koncie.

Zaliczyli jednak poważniejszą wtopę. Idzie do mnie zamówienie za pobraniem. Jest w doręczeniu na paczkomat InPost i nie ma opcji zapłaty. Można odebrać za free. Dzwoniłem do nich i przyznają że to błąd i proszą o przelew na nr konta podany na stronie. Podobno wyszło wczoraj od nich sporo takich zamówień.
"Nie od razu Rzym zbudowano, oczywiście, z tamtą robotą nie miałem nic wspólnego."

Offline Dracos

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1511 dnia: Śr, 30 Kwiecień 2025, 13:09:51 »
Kolejna zmiana na gorsze - kiedyś schowek był na jednej stronie, teraz rozbija się u mnie na cztery strony, i nie wystarczy wpisać częśći tytułu w wyszukiwarkę, żeby tytuł zlokalizować i usunąć po zakupie, tylko trzeba na każdej stronie wyszukiwać oddzielnie.

Też mnie to denerwuje może nie mam tylu pozycji w schowku co ty, ale więcej niż 50. Można wpisać większy limit w adresie strony i taki link dodać jako zakładkę do przeglądarki. U mnie przy mniej niż 100 pozycji się sprawdza https://gildia.pl/wishlist/?limit=100

W zasadzie w takim przypadku to zmiana na lepsze bo mniej scrollowania jest ;D
« Ostatnia zmiana: Śr, 30 Kwiecień 2025, 13:11:41 wysłana przez Dracos »

Offline blackwaterpark

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1512 dnia: Śr, 30 Kwiecień 2025, 13:34:55 »
Wciąż nie potrafię się zalogować do sklepu - też mieliście takie kłopoty? Czekam już ponad tydzień na realizację zamówienia - i nie mam żadnej kontroli nad moim kontem w sklepie.

Offline Wintermute

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1513 dnia: Śr, 30 Kwiecień 2025, 13:36:37 »
Wciąż nie potrafię się zalogować do sklepu - też mieliście takie kłopoty? Czekam już ponad tydzień na realizację zamówienia - i nie mam żadnej kontroli nad moim kontem w sklepie.
Gdzies ty był?  :) Zmiana hasła
« Ostatnia zmiana: Śr, 30 Kwiecień 2025, 13:38:29 wysłana przez Wintermute »

Offline Teli

Odp: Gildia.pl
« Odpowiedź #1514 dnia: Śr, 30 Kwiecień 2025, 15:20:39 »
Czysto hipotetycznie:

A gdyby tak te wszystkie osoby które tak się obecnie żalą na sklep/migrację/realizację zamówienia kliknęły w ten wielki banerek z opiniami co jest na boku strony Gildii i przeszkadza w logowaniu na komórce i tam napisały kilka ciepłych słów :) Tak zamiast wylewać swoje żale na forach czy FB.
Mam wrażenie że ten banerek z oceną to od początku działa najlepiej więc chyba "drużynie technicznej" bardzo na nim zależało.
Przykro by było patrzeć jak ta ocena 4,7/5 nagle zaczęła podlegać prawu powszechnego ciążenia.