0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Albo patrzysz na zapowiedzi - kilka postów temu była chyba informacja, że jeszcze nie wszystkie bazy danych zostały uzupełnione.
Niedługo wejdą też dodruki https://egmont.pl/zapowiedzi-p4
Pytanko. Czy kody rabatowe już nie działają? Zostawiłem sobie jeden kod, który dostałem około miesiąca temu i nie mogę go aktywować.
Drodzy Klienci,21 lipca 2025 r. doszło do incydentu z zakresu cyberbezpieczeństwa, w wyniku czego nastąpiła awaria niektórych systemów informatycznych.Niezwłocznie wdrożyliśmy procedury bezpieczeństwa i rozpoczęliśmy działania naprawcze.W związku z tym realizacja złożonych i opłaconych zamówień będzie odbywać się z opóźnieniem. Obecnie szacowany czas realizacji to co najmniej kilka dni roboczych. Do czasu rozwiązania problemu nie ma możliwości składania nowych zamówień.Wszystkie pytania odnośnie realizacji zamówień możecie Państwo kierować do Biura Obsługi Klienta pod adres email: bok-egmont@epwn.pl i podając dokładny numer zamówienia.Dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej przywrócić pełną dostępność naszych usług oraz zapewnić najwyższe standardy bezpieczeństwa danych.Przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość.Zespół ePWN