Autor Wątek: Egmont.pl  (Przeczytany 284080 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

JanT

  • Gość
Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #90 dnia: Nd, 12 Maj 2019, 18:45:31 »
Gdyby od początku kosztowała 30 zł, to może by nie trzeba było jej urywać. :)
Czego urywać?

Offline Bazyliszek

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #91 dnia: Nd, 12 Maj 2019, 18:49:24 »
@UP
Że dali tylko run Azarello, a potem nie kontynuowali serii do końca N52. Zresztą nawet te 6 tomów co wyszło, sprzedało się tak "dobrze", że po 5 latach jeszcze sporo w magazynach zostało.

Ja poproszę tylko o pokój na ziemi, jak nie da rady to może gdzieś się błąka jakiś podniszczony pierwszy tom Wiecznego Batmana z odzysku :p

https://allegro.pl/oferta/wieczny-batman-tom-1-dc-comics-unikat-8094926672

Ciekawe czy ja za tyle opchnąłbym swój pierwszy tom, który jak kiedyś pisałem mam wklejony w okładki do góry nogami. :)

Offline radef

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #92 dnia: Nd, 12 Maj 2019, 19:02:41 »
@UP
Że dali tylko run Azarello, a potem nie kontynuowali serii do końca N52. Zresztą nawet te 6 tomów co wyszło, sprzedało się tak "dobrze", że po 5 latach jeszcze sporo w magazynach zostało.
Z tego co pamiętam to po części N52 wala się wszędzie nie dlatego, że pierwsze nakłady były za duże, lecz przy okazji startu WKKDC (rok przed DC Rebirth) dodrukowano masę tytułów.
Kacza Agencja Informacyjna - newsy, recenzje, artykuły nie tylko o komiksach Disneya

JanT

  • Gość
Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #93 dnia: Nd, 12 Maj 2019, 19:09:30 »
@UP
Że dali tylko run Azarello
Od początku był planowany tylko run Azzarello tak samo jak Supek Morrisona więc niczego nie przerwali.

Offline R~Q

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #94 dnia: Nd, 12 Maj 2019, 20:02:20 »
Z tego co pamiętam to po części N52 wala się wszędzie nie dlatego, że pierwsze nakłady były za duże, lecz przy okazji startu WKKDC (rok przed DC Rebirth) dodrukowano masę tytułów.
No moja półka z New52 ma w połowie stare logo, a w połowie nowe logo DC (wprowadzono je w 2016)

Offline glutamiluta

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #95 dnia: Pn, 13 Maj 2019, 08:24:57 »
Z listy chciejstw - dziś/jutro wpadnie na stan:
9788328118096
9788328119369

Dopytam o dostępność - AKTUALIZACJA - nie ma
9788328110137
9788328102606
9788328116290
« Ostatnia zmiana: Pn, 13 Maj 2019, 09:28:58 wysłana przez glutamiluta »

noniewiem

  • Gość
Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #96 dnia: Pn, 13 Maj 2019, 09:07:41 »
Trochę smutno, że zamówiłem całą WW i teraz widzę informacje o wysłaniu, a w niej, że jednak 3 tomu nie ma i muszę drugi raz płacić za wysyłkę.. na stronie jest napisane, że mała ilość, ale nie wiem czy rzeczywiście jest na stanie.
« Ostatnia zmiana: Pn, 13 Maj 2019, 09:10:09 wysłana przez noniewiem »

Offline glutamiluta

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #97 dnia: Pn, 13 Maj 2019, 09:15:49 »
Trochę smutno, że zamówiłem całą WW i teraz widzę informacje o wysłaniu, a w niej, że jednak 3 tomu nie ma i muszę drugi raz płacić za wysyłkę.. na stronie jest napisane, że mała ilość, ale nie wiem czy rzeczywiście jest na stanie.

jest kilka sztuk
ale ja nic nie obiecuje ;)

Offline Lukop

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #98 dnia: Pn, 13 Maj 2019, 11:01:20 »
Dopytam o dostępność - AKTUALIZACJA - nie ma
9788328110137
9788328102606
9788328116290
:'( :'( :'(

Offline R~Q

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #99 dnia: Pn, 13 Maj 2019, 17:55:43 »


Hmm, no rzeczywiście, SUPER zestaw do mnie przyjdzie, dobrze, że chociaż SZPONA t.2 dostanę, no i katalog, jak dobrze, że mimo że teraz wartość nie przekroczyła 69 zł czy ile tam, to katalog i tak dorzucili, ludzcy panowie.

Offline OokamiG

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #100 dnia: Pn, 13 Maj 2019, 17:58:30 »
Widzę że miałem szczęście zamawiając trzy ostatnie tomy, patrząc na to jak się rozeszły szybko.

Offline sad_drone

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #101 dnia: Pn, 13 Maj 2019, 18:02:58 »
@glutamiluta jest szansa żeby komuś kto obsługuje sklep dać znać że generalnie normalną praktyką jest kontakt z klientem kiedy są braki w zamówieniu, a nie wysyłanie od razu niepełnego zamówienia? Ja na przykład dostałem rano informacje o wysyłce bez 3 tomu wonder woman, złożyłem drugie zamówienie na ten sam tom i właśnie dostałem maila o jego wysyłce. Czyli rozumiem że w przeciągu 6 godzin magicznie się zmaterializował ? Nie dało się wstrzymać tych parę godzin z wysyłką żebym miał kompletne zamówienie ?

Żeby nie było, to nie jest atak bo wiem że to nie pani wina, dziele się tylko frustracją i proszę o w miarę możliwości zwrócenie na to uwagi odpowiednim osobom. A promocja mimo wszystko bardzo fajna :)

edit : jest nawet lepiej bo ze śledzenia przesyłek obie nawet nie dotarły do przewoźnika. Czyli moja pierwsza paczka z brakiem leży razem w magazynie z brakującym tomem w osobnej przesyłce :P.
« Ostatnia zmiana: Pn, 13 Maj 2019, 18:06:33 wysłana przez sad_drone »
If I Had More Time, I Would Have Written a Shorter Letter.

Offline glutamiluta

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #102 dnia: Pn, 13 Maj 2019, 18:56:47 »
jak wspominałam - rotacja stanów jest baaardzo duza...właśnie przez to, ze kazdy chce coś :(

nie da się zadowolić wszystkich
jeden chce wysyłkę od razu, drugi chce poczekać bo moze coś dorzuci, trzeci chce by do niego dzwoniono z kazdą sprawą, a kolejny sobie tego nie zyczy, kolejny chce połączyć paczki, inny dzielić a dziesiąty jednak sobie przypomniał, ze ma tom 3

uwierzcie mi - co Klient, to inne oczekiwania, seeeerio!

przepraszam za wszelkie zaistniałe sytuacje, uczuliłam BOK by kontaktowali się, ale ich mozliwości tez są ograniczone, czasem wasza pilna sprawa jest n-ta w kolejce
Mail o brakach wychodzi
Wiem, ze uciązliwe jest monitorowanie tego i domawianie i w ogóle - sama te jestem Klientem

ale widzę tez drugą stronę i baaaardzo proszę o zrozumienie
Chcieliśmy zrobić dla Was superpromkę i staję na rzęsach, by spełnić Wasze oczekiwania max

Offline Lukop

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #103 dnia: Pn, 13 Maj 2019, 19:38:02 »
No to już się boję jak zostaną podziurawione moje zamówienia, bo nie dostałem dzisiaj potwierdzenia odnośnie 17-tu tomów i niekoniecznie będzie mi się chciało potem uzupełniać ewentualne luki, a brak maila o realizacji odbieram jako bardzo zły znak, tym bardziej, że były tam atrakcyjne i nieliczne tomy. Ech...

Mam mieszane odczucia co do tłumaczenia chaosem w sklepie, czy... "nie da się zadowolić wszystkich"(?). Podstawowymi czynnościami powinno być ustalenie ile jest sztuk danego produktu do sprzedaży. Zamówienia składałem 4 razy, 4 razy byłem gotów zapłacić za przesyłkę, aby tylko dostać to co chcę i uniknąć właśnie takiego niepokoju, jaki odczuwam obecnie. To było moje największe komiksowe zamówienie w historii, nieplanowane, wydałem więcej niż przewidywałem. Teraz mogę nie dostać co chciałem, bo inny klient był niezdecydowany? Ponadto, jak już zauważono, jeżeli składam zamówienie na WW 1-6, to robi mi ogromną różnicę czy dostanę całość, czy na przykład 1,3, 4, 6. Bo w takim wypadku to chciałbym sprawdzić dostępność i cenę pozostałych, a ostatecznie być może całkowicie darować sobie zakup. Może nie jest temu wszystkiemu winna nasza Forumowiczka, może nie ludzie z BOK-u. Ale ktoś na pewno. Co więcej, często nawala osoba, która bezpośredniego kontaktu z klientami nie utrzymuje, a obrywa się oczywiście tym z pierwszej linii. Natomiast problem z zarządzaniem niewątpliwie wystąpił.

Oczywiście, że cenowo promocja wygląda świetnie, odnoszę wrażenie, że glutamiluta stara się dla nas, ale problemy dookoła procesu zakupowego kładą się na pozytywach cieniem.

Offline misiokles

Odp: Egmont.pl
« Odpowiedź #104 dnia: Pn, 13 Maj 2019, 19:58:00 »
Może nie jest temu wszystkiemu winna nasza Forumowiczka, może nie ludzie z BOK-u. Ale ktoś na pewno.

Tak, tu zawaliła ustawa o prawach konsumenta:)
Wyjaśnienie na przykładzie.
Jest na stanie 20 sztuk komiksu A, 15 sztuk komiksu B i 16 sztuk Komiksu C.

Użytkownik ABC kupuje 2 sztuki komiksu A, 1 sztukę komiksu B., 2 sztuki komiksu C. Skrypty sklepu zmniejszają stany magazynowe do 18 sztuk A, 14 sztuk B., 14 sztuk C.

Teraz użytkownik XYZ kupuje 2 sztuki komiksu B. Więc skrypt sklepu podaje 12 sztuk komiksu B. Ale - jak napisała glutamiluta - jeden klient zapłaci od razu i już na drugi dzień można komiksy zapakować w paczkę i wysłać, ale drugi klient zwleka kilka dni z zapłatą. Komiks i jego stan jest zamrożony, odłożony na półkę i czeka aż klient zapłaci. Jak zapłaci po kilku dniach - jest wysłany i stan magazynowy się zgadza. Jeśli nie zapłaci - komiks po tych kilku dniach wraca do sprzedaży i licznik stanu magazynowego się zwiększa. A glutamiluta zasygnalizowała jeszcze kilka innych przypadków związanych z KLIENTEM, który swoimi decyzjami wprowadza niezgodność licznikowego stanu z faktycznym. I kto w tym przypadku ponosi winę czekając na przelew od klienta? Forumowiczka, pani z BOKu? Magazynowiec? Prezes? Kołodziejczak?