Forum KOMIKSpec.pl
Komiksy => Zakupy => Wątek zaczęty przez: Bazyliszek w Pt, 12 Luty 2021, 12:51:39
-
Polecam. Do tej pory zamówiłem u nich dwa razy i w obu przypadkach dostałem dobrze dopasowane pudła. Odpowiednio zabezpieczone i nic w nich nie latało. Plus cenami doszlusowali do Tantis.pl i nieprzeczytane - przynajmniej ostatnio. Jak tak dalej pójdzie, to jeszcze jedną paczkę zaległości, też u nich zamówię.
Ciekawe ile kosztuje taka personifikowana taśma klejąca, której używają inne księgarnie internetowe. ;)
(https://scontent.fpoz4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.15752-9/149924161_1799932003517467_543742784895162974_n.jpg?_nc_cat=107&ccb=3&_nc_sid=ae9488&_nc_ohc=xb1YqjzDk4UAX_L25jr&_nc_ht=scontent.fpoz4-1.fna&oh=869f801d555813b006e839f804c5581b&oe=604DEB18)
-
Ciekawe ile kosztuje taka personifikowana taśma klejąca, której używają inne księgarnie internetowe. ;)
Nie wiedziałem, że te taśmy w przypadku innych sklepów są spersonifikowane. :o A ja je tak przedmiotowo traktowałem zawsze. :'(
Oczywiście jak mniemam chodziło o słowo spersonalizować. :)
-
W temacie o Livro ich "paczka" jest owinięta niebieską taśmą z nazwą księgarni. To samo miał Merlin, ma Tania Książka czy też Gildia.
-
Ostatnio to oglądałem i te z nadrukiem są niewiele droższe od zwykłych, ale nie wiem czemu to służy, bo za bardzo się nie zareklamują skoro paczkę widzą tylko kurierzy oraz ludzie na sortowniach.
-
Wygodniejsze jak kurier wydaje paczki prosto z samochodu i ma znaleźć Twoją.
-
pamiętajcie taśma z nadrukiem/spersonalizowana ma również cel anty kradzieżowy. Jak jest szara taśma to każdy może otworzyć paczkę i zakleić taką samą. Jak jest taśma z logiem firmy jest już trudniej.
-
Zamawiam od pewnego czasu, głównie większe zestawy i również polecam 8) Cenowo atrakcyjnie, jeśli (w tym momencie) nie najatrakcyjniej.
-
Też jestem po pierwszej przesyłce z tego sklepu.
Bardzo szybka wysyłka (w 24h zamiast deklarowanych 48), ceny poniżej gildiowych. A zapakowane porządnie choć na pewno nie tak pancernie jak z gildii.
Jedynie dużo trzeba zamówić bo darmowa wysyłka od 349 pln. No i nie ma pobrania w przypadku odbioru z paczkomatu.
Myślę, że dostaną ode mnie następne szanse ;D
-
Dobrze wiedzieć w takim razie, że w razie gdyby Tantis postanowił dalej zawodzić, albo po prostu ich ceny przestaną być konkurencyjne, to jest dobra alternatywa w postaci DW.
-
Ktoś jeszcze tam zamawiał?
Bo mam zaległości z zeszłego roku no około 1,5 kPLN i wszystko w Drugim wydaniu wychodzi taniej niż na Gildii czy gdzie indziej.
Ale istotne jest dla mnie bezpieczne pakowanie.
-
Ja już jestem po 4 przesyłkach stamtąd - pakowanie nie jest tak pancerne jak na gildii, ale na razie bez żadnych uszkodzeń. Sporo papieru-wypełniacza.
Na plus - reklamacja mega - dosłanie brakującej pozycji, którą nie spakowali - mejl o 15tej, komiks na następny dzień przed południem w paczkomacie do odbioru.
-
No to spoko. W takim razie spróbuję, bo ceny mają bardzo zachęcające.
-
Być może to wypadek przy pracy, ale zamówiłem u nich kilka pozycji 28 lipca i wciąż czekam na kompletację. A były to głównie nowości z Egmontu.
-
Ty to masz chłopie pecha ostatnio. :(
-
Ja zamówiłem 26 lipca i też czekam
-
Pomijając że ostatnie 2 miechy, od zamówienia do wysłania czas do około tygodnia się rozciągnął, pakowanie bezpieczne, dużo zakładek, i w ciągu wspomianych miesięcy zawsze mail z przeprosinami że kompletowanie trwa dłużej. A i nie trzeba wyklikiwać niskich cen przez ceneo, tylko bezpośrednio na stronie.
-
Jakieś 2 tygodnie temu pierwszy raz zamówiłem w tym sklepie i niestety ODRADZAM!
Długi czas realizacji zamówienia, pakowanie w cienki karton. Najcięższy komiks, 2 tom Lucyfera oczywiście z mocno ubitym grzbietem. Napisałem więc o wymianę na egzemplarz wolny od wad. Obsługa stwierdziła, że zamówi z hurtowni inny egzemplarz. I tak sobie czekam już tydzień. Wczoraj napisałem maila i dzisiaj odpowiedź, że jeszcze nie dotarł z hurtowni.
Co nie przeszkadza, że na stanie mają ten komiks z terminem realizacji 48h.
Rozumiem, że jakbym kupił to jeszcze raz to dostałbym go szybciej niż czekając nie wiadomo ile na reklamację? Troszkę żenada.
-
Raz zamawialem i bylo wszystko OK.
-
Raz zamawialem i bylo wszystko OK.
To się ciesz, że nie miałeś przyjemności przeprowadzania u nich reklamacji :)
-
Ja w tym roku zrobiłem u nich 6 zamówień i wszystko jest w porządku.
W jednym przypadku zależało mi na czasie co zaznaczyłem w komentarzu. Tego samego dnia miałem telefon, że w tym terminie się nie wyrobią. Dla mnie to zachowanie na plus, bo miałem czas na zakup w innym miejscu. Wiele sklepów by mnie olało i zostałbym z ręką w nocniku (prezent dla córki). Kasę zwrócili po kilku dniach.
Czas realizacji mają taki sobie, ale zazwyczaj mi się nie pali. Co ciekawe, mają stale ceny, a nie tak jak w innych sklepach zmieniajace się trzy razy dziennie.
Ja polecam, a kolejne zamówienie jest w kompletowaniu.
-
Ja w tym roku zrobiłem u nich 6 zamówień i wszystko jest w porządku.
W jednym przypadku zależało mi na czasie co zaznaczyłem w komentarzu. Tego samego dnia miałem telefon, że w tym terminie się nie wyrobią. Dla mnie to zachowanie na plus, bo miałem czas na zakup w innym miejscu. Wiele sklepów by mnie olało i zostałbym z ręką w nocniku (prezent dla córki). Kasę zwrócili po kilku dniach.
Czas realizacji mają taki sobie, ale zazwyczaj mi się nie pali. Co ciekawe, mają stale ceny, a nie tak jak w innych sklepach zmieniajace się trzy razy dziennie.
Ja polecam, a kolejne zamówienie jest w kompletowaniu.
Wszystko inne łącznie z cenami mogą mieć na ocenę celującą ale miałeś okazję przetestować u nich jak wyglądają reklamacje i możesz coś na ten temat powiedzieć?
Bo ten element ewidentnie im kuleje.
Nie będę oczywiście wypluwał na nich jadu za te nędzne grosze ile kosztował ten 2 tom Lucka ale warto zwrócić uwagę, że pewne aspekty (reklamacje, zwroty itp.) wymagają dopracowania. Pewnie mają takie procedury ale z mojego punktu widzenia (klient) widzi, że ta sama pozycja jest na stanie ze statusem dostępne w 48h, podczas gdy ja nie mam informacji o wymianie tego samego egzemplarza już ponad tydzień.
Inne dyskonty pod tym względem mają to o wiele lepiej dograne.
Oczywiście zakładam już że kolejny tom również przyjdzie walnięty. Z Tantis reklamowałem 3 razy ten samą pozycję i zawsze pakowali tak samo. Przy tym tempie "sprowadzania" to sobie poczekam z pół roku na ten komiks. 8)
-
Na razie nie miałem potrzeby reklamować.
No ale ostatnio mam większy próg tolerancji niż kiedyś.
-
Ja zamawiałem u nich raz. Opóźnień nie było. Uszkodzeń komiksów również nie.
Choc pakowanie mogło by być lepsze, bo to trochę fart, że nic się nie uszkodziło IMHO.
-
Broniłem ostatnio drugiego wydania, ale chyba będę musiał odkręcić te słowa.
Złożyłem zamówienie 11 sierpnia i od tego czasu cisza. Dzwoniłem wczoraj ale nikt nie odebrał. Wysłałem sieć maila, ale nikt nie odpisał. No to zadzwoniłem dzisiaj ponownie, ale dowiedziałem się tylko, że skrzynka na wiadomości głosowe jest przepełniona.
Mam nadzieję, że to tylko urlop sprzedawcy o którym nie raczył poinformować klientów.
-
Właśnie postanowiłem spróbować pierwszego zamówienia i już czekam tak +/- 12 dni ;) Dobry sklep.
-
Chyba problem dotyczy dużej grupy zamawiających:
Szanowni Klienci,
Od dwóch lat działając na rynku, staramy się, mimo wielu przeszkód i wyzwań, świadczyć Państwu najwyższy poziom usług.
Naszymi głównymi założeniami są:
- maksymalnie niskie ceny, tak by każdy, mógł u nas znaleźć coś dla siebie bez względu na grubość portfela, a sięganie po książki było dostępniejsze dla wszystkich - i to nigdy się u nas nie zmieni
- starannie zapakowane i wysłane książki oraz otwartość na wymianę egzemplarzy, które uległy uszkodzeniu w transporcie lub posiadały niezauważony przez nas defekt
- możliwie najszybsza wysyłka
Dotychczas sporadycznie zdarzały nam się opóźnienia w realizowaniu zamówień, najczęściej miały one związek z gorącym okresem zakupowym i czas w trakcie, którego wysyłane były przez nas z opóźnieniem paczki trwał nie dłużej niż tydzień. W chwili obecnej „pożar” do ugaszenia rozprzestrzenia się. Okres urlopowy, opóźnienia w dostawach sprawiał, ze zaufanie do nas osłabia się i w związku z tą sytuacją, odchodzicie Państwo od Drugiego Wydania. Jest to dla nas zrozumiałe, nie do końca poradziliśmy sobie z tą sytuacją, tak jakbyśmy sobie tego my i Państwo życzyli, jednak nasze księgarniane serce pęka.
Ale nie poddajemy się. Wyciągamy wnioski na przyszłość, staramy usprawnić funkcjonowanie naszej księgarni.
Zgadzamy się, ze zabrakło jasnych i konkretnych informacji z naszej strony. Liczyliśmy, że uda nam się stawić czoła temu wyzwaniu znacznie szybciej.
Prosimy, nie odbierajcie tej sytuacji jako wyraz nonszalancji, próby oszustwa, czy celowego wprowadzenia Państwa w błąd. Mimo, ze dzisiaj postąpilibyśmy inaczej, wyciągnęliśmy lekcje i wiemy co nie zagrało oraz jak należy temu zaradzić w przyszłości, wydawało nam się, ze postępujemy słusznie. Nie wyobrażamy sobie tej przyszłości bez Państwa, dzięki Wam i dla Was funkcjonujemy. Prosimy o pozostanie z nami w tym niekoniecznie łatwym czasie i danie nam szansy na dalszy rozwój i dążenie do perfekcji.
Jesteśmy niedużą księgarnią, nasz zespół nie liczy nawet 10 osób, daleko nam do idealnie funkcjonujących na rynku gigantów, mimo, że naszym marzeniem jest stanąć kiedyś z nimi „w jednym rzędzie”.
Jeszcze raz przepraszamy za wszystkie niedogodności.
Pozdrawiamy
Zespół Księgarni Drugie Wydanie
-
No powiem szczerze pierwszy raz czekam tydzień i widzę mail z info, niby uspokojony bo dłuższa chwilę u nich kupuję, ale kij wie co się może wydarzyć, póki co "ÓFAM"
-
No spoko, ja dalej nie dostałem zamówienia o którym pisałem powyżej. Tylko ten mail poszedł. Ze Stanów czasem zamówienia szybciej przychodzą :D
-
Wow, bardzo dobry damage control, w sumie przydałaby się tylko jeszcze konkretna deklaracji do kiedy mają zamiar uporać się z problemem. Ale tak czy inaczej, mnie się podoba, dawno nie widziałem takiego wyjścia z ludzką twarzą do klienta od tego typu przedsiębiorstwa.
-
Ja czekam już 22 dni na reklamację tego Lucyfera t.2. Odpowiedzi na maila nie dostałem.
Serio ktoś ma jeszcze jaja bronić tej księgarni? Doceniam odwagę.
Prawdopodobnie skończy się Uokikiem.
Prowadzenie biznesu to nie tylko wysyłanie towaru. Trzeba mieć wszystkie aspekty domknięte na odpowiednim poziomie jak chce się konkurować z najlepszymi. Zwroty u nich kuleją niemiłosiernie. Towar jest ale go wysłać nie mogą bo czekają aż wróci ze zwrotów dobry egzemplarz.
Żenada i strata czasu z mojej strony. Nigdy więcej nie zamówię z tej księgarni.
-
Ostatnio zamawiałem dwa razy i dwa razy reklamowałem ale telefonicznie i reklamacja była załatwiona w przeciągu dwóch dni.
-
Na loterii zawsze ktoś wygrywa :) Tymczasem ja nawet nie zasłużyłem na odpowiedź na maila. Ile to już od zamówienia, 17-19 dni? Pewnie jeszcze obite przyjdzie, o ile w ogóle :) Czekam jeszcze parę dni i faktycznie grożenie UOKiK-iem to będzie jedyna sensowna taktyka (zakładając, że ktoś to przeczyta).
-
Na loterii zawsze ktoś wygrywa :) Tymczasem ja nawet nie zasłużyłem na odpowiedź na maila. Ile to już od zamówienia, 17-19 dni? Pewnie jeszcze obite przyjdzie, o ile w ogóle :) Czekam jeszcze parę dni i faktycznie grożenie UOKiK-iem to będzie jedyna sensowna taktyka (zakładając, że ktoś to przeczyta).
Phi. Dopiero tyle czekasz? Ja już ponad 3 tygodnie i bez odpowiedzi. Straszenie UOKIKIem nic nie da, oni mają to gdzieś. Wygląda na to wtopiłem na tej transakcji... Jest nauczka, na drugi raz zamawiać tylko ze sprawdzonych dyskontów. Kompletnie nie panują nad tym co się dzieje w firmie.
-
Jest nauczka, na drugi raz zamawiać tylko ze sprawdzonych dyskontów.
Ja czekam od 11 sierpnia. Tylko to kolejne zamówienie, więc nie spodziewałem się problemów.
Teraz zastanawiam się tylko czy ten ostatni mail, to nie jest granie na czas, aby łyknąć jeszcze kilkaset zleceń i zniknąć.
Oby nie. Ale nawet jeśli zrealizują zamówienie, to klienta we mnie tracą.
-
Przynajmniej tyle, że zamówienie za stówkę na próbę było :P Nie wiem co mi wpadło do głowy, bo z tantisa ogółem jestem zadowolony.
-
Zmartwiliście mnie tymi komentarzami. Właśnie miałem szykować większy zakup - od pewnego czasu drugiewydanie stało się jednym z moich głównych dostawców i nie było nigdy problemów. Hm.
-
Dostałem odpowiedź, że już za minutkę, jeszcze tylko tydzień, bo sprowadzają jeden tytuł z dwóch zamówionych :) (a czym się zajmowali do tej pory?) Przez Marsa chyba to jedzie, bo tytuł Egmontu sprzed miesiąca, który jest ogólnodostępny. Już nie mówiąc o tym, że powinni mieć na stanie to, co sprzedają.
Napisałem, że chcę w takim razie anulować i otrzymać zwrot gotówki (może jeszcze się uda póki nie ogłoszą końca działalności). Niestety póki co cisza, może poruszyłem drażliwy temat :)
Z całego serca nie polecam tego krzako-sklepu, ale jak dla kogoś 2% rabaciku ważniejsze, to się nie będę kłócił.
-
Jak czytam takie posty to się zastanawiam czemu nikt lub prawie nikt nie korzysta z opcji "za pobraniem". ;)
-
Ja od dłuższego czasu czytając podobne posty zadaję sobie pytanie po co ktoś tam robi zakupy? Zrozumiałbym gdyby były tam wielkie promocje, szybka i fachowa obsługa, same pochwały w opiniach. A tu czeka się miesiąc na wysyłkę, w opiniach jadą po nich jak po burej suce a ludzie kupują, kupują, kupują...
Ja już chyba wiem jak się ustawić w życiu. Założę księgarnię internetową, zgarnę kasę za zamówienia a dalej będę miał już wy*ebane.
-
Ja tam nie wiedziałem za wiele, tu były w miarę dobre opinie, chyba tylko pakowanie hejtowano, więc stwierdziłem, że spróbuję skoro jest najtaniej. Nie każdy musi się od razu doktoryzować z opinii o sklepie, a takiego pandemonium to chyba żodyn by nie przewidział :)
-
Dostałem informację, że moje zamówienie jest skompletowane.