Autor Wątek: Drugie Wydanie  (Przeczytany 7051 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Roszadok

Odp: Drugie Wydanie
« Odpowiedź #15 dnia: Cz, 05 Sierpień 2021, 21:26:39 »
Pomijając że ostatnie 2 miechy, od zamówienia do wysłania czas do około tygodnia się rozciągnął, pakowanie bezpieczne, dużo zakładek, i w ciągu wspomianych miesięcy zawsze mail z przeprosinami że kompletowanie trwa dłużej. A i nie trzeba wyklikiwać niskich cen przez ceneo, tylko bezpośrednio na stronie.

Offline Antari

Odp: Drugie Wydanie
« Odpowiedź #16 dnia: Śr, 11 Sierpień 2021, 11:01:10 »
Jakieś 2 tygodnie temu pierwszy raz zamówiłem w tym sklepie i niestety ODRADZAM!

Długi czas realizacji zamówienia, pakowanie w cienki karton. Najcięższy komiks, 2 tom Lucyfera oczywiście z mocno ubitym grzbietem. Napisałem więc o wymianę na egzemplarz wolny od wad. Obsługa stwierdziła, że zamówi z hurtowni inny egzemplarz. I tak sobie czekam już tydzień. Wczoraj napisałem maila i dzisiaj odpowiedź, że jeszcze nie dotarł z hurtowni.

Co nie przeszkadza, że na stanie mają ten komiks z terminem realizacji 48h.

Rozumiem, że jakbym kupił to jeszcze raz to dostałbym go szybciej niż czekając nie wiadomo ile na reklamację? Troszkę żenada.


sum41

  • Gość
Odp: Drugie Wydanie
« Odpowiedź #17 dnia: Śr, 11 Sierpień 2021, 11:33:13 »
Raz zamawialem i bylo wszystko OK.

Offline Antari

Odp: Drugie Wydanie
« Odpowiedź #18 dnia: Śr, 11 Sierpień 2021, 13:33:59 »
Raz zamawialem i bylo wszystko OK.

To się ciesz, że nie miałeś przyjemności przeprowadzania u nich reklamacji :)

Offline pokia

Odp: Drugie Wydanie
« Odpowiedź #19 dnia: Śr, 11 Sierpień 2021, 13:36:44 »
Ja w tym roku zrobiłem u nich 6 zamówień i wszystko jest w porządku.

W jednym przypadku zależało mi na czasie co zaznaczyłem w komentarzu. Tego samego dnia miałem telefon, że w tym terminie się nie wyrobią. Dla mnie to zachowanie na plus, bo miałem czas na zakup w innym miejscu. Wiele sklepów by mnie olało i zostałbym z ręką w nocniku (prezent dla córki). Kasę zwrócili po kilku dniach.

Czas realizacji mają taki sobie, ale zazwyczaj mi się nie pali. Co ciekawe, mają stale ceny, a nie tak jak w innych sklepach zmieniajace  się trzy razy dziennie.

Ja polecam, a kolejne zamówienie jest w kompletowaniu.

Offline Antari

Odp: Drugie Wydanie
« Odpowiedź #20 dnia: Śr, 11 Sierpień 2021, 13:41:57 »
Ja w tym roku zrobiłem u nich 6 zamówień i wszystko jest w porządku.

W jednym przypadku zależało mi na czasie co zaznaczyłem w komentarzu. Tego samego dnia miałem telefon, że w tym terminie się nie wyrobią. Dla mnie to zachowanie na plus, bo miałem czas na zakup w innym miejscu. Wiele sklepów by mnie olało i zostałbym z ręką w nocniku (prezent dla córki). Kasę zwrócili po kilku dniach.

Czas realizacji mają taki sobie, ale zazwyczaj mi się nie pali. Co ciekawe, mają stale ceny, a nie tak jak w innych sklepach zmieniajace  się trzy razy dziennie.

Ja polecam, a kolejne zamówienie jest w kompletowaniu.

Wszystko inne łącznie z cenami mogą mieć na ocenę celującą ale miałeś okazję przetestować u nich jak wyglądają reklamacje i możesz coś na ten temat powiedzieć?

Bo ten element ewidentnie im kuleje.

Nie będę oczywiście wypluwał na nich jadu za te nędzne grosze ile kosztował ten 2 tom Lucka ale warto zwrócić uwagę, że pewne aspekty (reklamacje, zwroty itp.) wymagają dopracowania. Pewnie mają takie procedury ale z mojego punktu widzenia (klient) widzi, że ta sama pozycja jest na stanie ze statusem dostępne w 48h, podczas gdy ja nie mam informacji o wymianie tego samego egzemplarza już ponad tydzień.

Inne dyskonty pod tym względem mają to o wiele lepiej dograne.

Oczywiście zakładam już że kolejny tom również przyjdzie walnięty. Z Tantis reklamowałem 3 razy ten samą pozycję i zawsze pakowali tak samo. Przy tym tempie "sprowadzania" to sobie poczekam z pół roku na ten komiks.  8)
« Ostatnia zmiana: Śr, 11 Sierpień 2021, 13:43:46 wysłana przez Antari »

Offline pokia

Odp: Drugie Wydanie
« Odpowiedź #21 dnia: Śr, 11 Sierpień 2021, 14:11:08 »
Na razie nie miałem potrzeby reklamować.
No ale ostatnio mam większy próg tolerancji niż kiedyś.

Offline Toranga

Odp: Drugie Wydanie
« Odpowiedź #22 dnia: Śr, 11 Sierpień 2021, 14:19:19 »
Ja zamawiałem u nich raz. Opóźnień nie było. Uszkodzeń komiksów również nie.
Choc pakowanie mogło by być lepsze, bo to trochę fart, że nic się nie uszkodziło IMHO.

Offline pokia

Odp: Drugie Wydanie
« Odpowiedź #23 dnia: Cz, 19 Sierpień 2021, 14:46:43 »
Broniłem ostatnio drugiego wydania, ale chyba będę musiał odkręcić te słowa.

Złożyłem zamówienie 11 sierpnia i od tego czasu cisza. Dzwoniłem wczoraj ale nikt nie odebrał. Wysłałem sieć maila, ale nikt nie odpisał. No to zadzwoniłem dzisiaj ponownie, ale dowiedziałem się tylko, że skrzynka na wiadomości głosowe jest przepełniona.

Mam nadzieję, że to tylko urlop sprzedawcy o którym nie raczył poinformować klientów.

Offline arczi_ancymon

Odp: Drugie Wydanie
« Odpowiedź #24 dnia: Cz, 19 Sierpień 2021, 18:40:14 »
Właśnie postanowiłem spróbować pierwszego zamówienia i już czekam tak +/- 12 dni ;) Dobry sklep.

Offline fragga

Odp: Drugie Wydanie
« Odpowiedź #25 dnia: Pn, 23 Sierpień 2021, 22:02:20 »
Chyba problem dotyczy dużej grupy zamawiających:

Szanowni Klienci,

Od dwóch lat działając na rynku, staramy się, mimo wielu przeszkód i wyzwań, świadczyć Państwu najwyższy poziom usług.

Naszymi głównymi założeniami są:
- maksymalnie niskie ceny, tak by każdy, mógł u nas znaleźć coś dla siebie bez względu na grubość portfela, a sięganie po książki było dostępniejsze dla wszystkich - i to nigdy się u nas nie zmieni
- starannie zapakowane i wysłane książki oraz otwartość na wymianę egzemplarzy, które uległy uszkodzeniu w transporcie lub posiadały niezauważony przez nas defekt
- możliwie najszybsza wysyłka

Dotychczas sporadycznie zdarzały nam się opóźnienia w realizowaniu zamówień, najczęściej miały one związek z gorącym okresem zakupowym i czas w trakcie, którego wysyłane były przez nas z opóźnieniem paczki trwał nie dłużej niż tydzień. W chwili obecnej „pożar” do ugaszenia rozprzestrzenia się. Okres urlopowy, opóźnienia w dostawach sprawiał, ze zaufanie do nas osłabia się i w związku z tą sytuacją, odchodzicie Państwo od Drugiego Wydania. Jest to dla nas zrozumiałe, nie do końca poradziliśmy sobie z tą sytuacją, tak jakbyśmy sobie tego my i Państwo życzyli, jednak nasze księgarniane serce pęka.

Ale nie poddajemy się. Wyciągamy wnioski na przyszłość, staramy usprawnić funkcjonowanie naszej księgarni.

Zgadzamy się, ze zabrakło jasnych i konkretnych informacji z naszej strony. Liczyliśmy, że uda nam się stawić czoła temu wyzwaniu znacznie szybciej.

Prosimy, nie odbierajcie tej sytuacji jako wyraz nonszalancji, próby oszustwa, czy celowego wprowadzenia Państwa w błąd. Mimo, ze dzisiaj postąpilibyśmy inaczej, wyciągnęliśmy lekcje i wiemy co nie zagrało oraz jak należy temu zaradzić w przyszłości, wydawało nam się, ze postępujemy słusznie. Nie wyobrażamy sobie tej przyszłości bez Państwa, dzięki Wam i dla Was funkcjonujemy. Prosimy o pozostanie z nami w tym niekoniecznie łatwym czasie i danie nam szansy na dalszy rozwój i dążenie do perfekcji.

Jesteśmy niedużą księgarnią, nasz zespół nie liczy nawet 10 osób, daleko nam do idealnie funkcjonujących na rynku gigantów, mimo, że naszym marzeniem jest stanąć kiedyś z nimi „w jednym rzędzie”.

Jeszcze raz przepraszamy za wszystkie niedogodności.

Pozdrawiamy
Zespół Księgarni Drugie Wydanie

Offline Roszadok

Odp: Drugie Wydanie
« Odpowiedź #26 dnia: Pn, 23 Sierpień 2021, 22:52:44 »
No powiem szczerze pierwszy raz czekam tydzień i widzę mail z info, niby uspokojony bo dłuższa chwilę u nich kupuję, ale kij wie co się może wydarzyć, póki co "ÓFAM"

Offline arczi_ancymon

Odp: Drugie Wydanie
« Odpowiedź #27 dnia: Wt, 24 Sierpień 2021, 13:16:10 »
No spoko, ja dalej nie dostałem zamówienia o którym pisałem powyżej. Tylko ten mail poszedł. Ze Stanów czasem zamówienia szybciej przychodzą :D

Offline PawelC

Odp: Drugie Wydanie
« Odpowiedź #28 dnia: Wt, 24 Sierpień 2021, 19:25:48 »
Wow, bardzo dobry damage control, w sumie przydałaby się tylko jeszcze konkretna deklaracji do kiedy mają zamiar uporać się z problemem. Ale tak czy inaczej, mnie się podoba, dawno nie widziałem takiego wyjścia z ludzką twarzą do klienta od tego typu przedsiębiorstwa.

Offline Antari

Odp: Drugie Wydanie
« Odpowiedź #29 dnia: Śr, 25 Sierpień 2021, 08:26:36 »
Ja czekam już 22 dni na reklamację tego Lucyfera t.2. Odpowiedzi na maila nie dostałem.

Serio ktoś ma jeszcze jaja bronić tej księgarni? Doceniam odwagę.

Prawdopodobnie skończy się Uokikiem.

Prowadzenie biznesu to nie tylko wysyłanie towaru. Trzeba mieć wszystkie aspekty domknięte na odpowiednim poziomie jak chce się konkurować z najlepszymi. Zwroty u nich kuleją niemiłosiernie. Towar jest ale go wysłać nie mogą bo czekają aż wróci ze zwrotów dobry egzemplarz.

Żenada i strata czasu z mojej strony. Nigdy więcej nie zamówię z tej księgarni.
« Ostatnia zmiana: Śr, 25 Sierpień 2021, 08:29:22 wysłana przez Antari »