Autor Wątek: Figurki kolekcjonerskie  (Przeczytany 77514 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline KubciO

Odp: Figurki kolekcjonerskie
« Odpowiedź #360 dnia: Nd, 20 Listopad 2022, 16:03:07 »
Na forum chyba mało kto interesuje się DB
Paru fanów na pewno się znajdzie.  ;)

Gohan genialny. Bardzo podoba mi się dizajn tej formy. Może się nawet skuszę.

Ja bardzo lubię figurki FiguartsZERO. Chociaż mam na ten moment tylko Goku SSJ3

Co do Trunksa, to właśnie w linii FiguartsZERO będzie takie coś. Nie lubię Trunksa, ale przyznać muszę, że ładne.

Offline Gazza

« Odpowiedź #361 dnia: Pn, 21 Listopad 2022, 09:34:52 »
(...)Na forum chyba mało kto interesuje się DB, ale mnie te figurki w dalszym ciągu niesamowicie jarają.(...)
Nie znam się i nie jestem fanem DB, ale jestem miłośnikiem figurek (i wszelkich miniatur) oraz fanem SHFiguarts więc kibicuję temu wątkowi i jego bywalcom w budowaniu swoich kolekcji. :)

Offline Murazor

« Odpowiedź #362 dnia: Pn, 21 Listopad 2022, 11:43:57 »
Z Gwiezdnych Wojen, inspirowany postami Gazzy ;) moja ekipa Mandalorianów. W zapowiedziach jest Axe Woves, który uzupełni niebieskie trio.

I pudełka, bo mają świetny design 8)

Offline Murazor

« Odpowiedź #363 dnia: Śr, 23 Listopad 2022, 10:35:14 »
I jak obiecałem, wrzucam moją kolekcję DB. Jeszcze w pudełkach, na razie brak sensownego miejsca na wystawienie :(

Najnowsze nabytki ładnie wyszły, więc też wrzucam :)

« Ostatnia zmiana: Śr, 23 Listopad 2022, 10:37:10 wysłana przez Murazor »

Offline Kyms

« Odpowiedź #364 dnia: Śr, 23 Listopad 2022, 17:25:11 »
McFarlane zapowiedział dwie figurki DC: Mr Freeze i Joker. Może zachęci kogoś. Strasznie kusi mnie pierwsza z nich, cudeńko.

Zapraszam na portal o DC https://uniwersumdccomics.com.pl/

Zapraszam na portal o serialach https://serialomaniak.com/

Offline Castiglione

« Odpowiedź #365 dnia: Śr, 23 Listopad 2022, 20:59:32 »
I jak obiecałem, wrzucam moją kolekcję DB.