Autor Wątek: Kajko i Kokosz  (Przeczytany 256271 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Online Takesh

Odp: Kajko i Kokosz
« Odpowiedź #1350 dnia: Śr, 01 Październik 2025, 18:37:42 »
Ja już czekam. Dawaj!  8)

Offline Pestak

« Odpowiedź #1351 dnia: Śr, 01 Październik 2025, 18:52:13 »
Ile hajsu mi za to proponujesz? Możesz złożyć się na wynagrodzenia razem z Kadetem:)

Offline komiks

« Odpowiedź #1352 dnia: Śr, 01 Październik 2025, 19:05:04 »
@Pestak może na początek daj próbkę swojej twórczości, zwykle tak to działa. Nikt w ciemno nie zawrze umowy, Twoje deklaracje, że zrobisz "lepszą" grafikę niż oficjalna, nie mają żadnej mocy, bo co to znaczy w sztuce "lepsza" to jest subiektywne. Dajesz!
Xenozoic, Death Dealer, The Maxx, Thrud The Barbarian, Army of Darkness

Online michał81

« Odpowiedź #1353 dnia: Śr, 01 Październik 2025, 19:48:41 »
Mimo, że jestem amatorem to uważam, że jestem nie tylko w stanie  zrobić taką grafikę, ale jestem w stanie stworzyć lepszą.
Jak na razie to tylko o tym ciągle piszesz. Jakoś wątpię abyś był w stanie zrobić coś lepszego.

Offline Pestak

« Odpowiedź #1354 dnia: Śr, 01 Październik 2025, 19:57:27 »
Nie mam teraz czasu żeby coś tworzyć (tym bardziej za friko). Mam tutaj pod ręką tylko taki rysunek stworzony gdy miałem jakieś 12-13 lat (więc teraz mój warsztat jest nieco lepszy). Nie do końca pamiętam, ale to chyba Punisher przerysowany z jakiegoś komiksu. Skoro to dałem radę naśladować to raczej dałbym radę też naśladować tę podróbkę pana Christy a nawet stworzyć coś lepszego.

« Ostatnia zmiana: Śr, 01 Październik 2025, 20:03:10 wysłana przez Pestak »

Offline komiks

« Odpowiedź #1355 dnia: Śr, 01 Październik 2025, 20:18:46 »
Raczej nie byłbyś wstanie naśladować prac Christy, bo to całkowicie inny rodzaj rysunku, mniej ekspresyjny, trzeba mieć wyrobioną rękę i oko, a jeśli nie rysowałeś przez te wszystkie lata, to Twój poziom może być obecnie nawet niższy, niż przed laty.

Offline Pestak