Autor Wątek: X-Men  (Przeczytany 329425 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Raveonettes

Odp: X-Men
« Odpowiedź #1815 dnia: Pn, 05 Sierpień 2024, 21:03:33 »
Hej. Mam pytanko o X Mieczy Hickmana? Da się ten event zrozumieć, znając jedynie serie X-men (bez serii Marauders czy Wolverine)?

Offline michał81

« Odpowiedź #1816 dnia: Pn, 05 Sierpień 2024, 21:07:17 »
Da się.

Offline rzodkiew

« Odpowiedź #1817 dnia: Cz, 22 Sierpień 2024, 16:12:08 »

mój syn wciągnął się w filmy animowane X-men 97 i X-men Animated Series. Nie znam się zupełnie na xmenologii, więc pytanie do znawców tematu: które z dostępnych na rynku komiksowych wydań zbiorczych polecilibyście na prezent?

Offline Raveonettes

« Odpowiedź #1818 dnia: Cz, 22 Sierpień 2024, 16:22:40 »
mój syn wciągnął się w filmy animowane X-men 97 i X-men Animated Series. Nie znam się zupełnie na xmenologii, więc pytanie do znawców tematu: które z dostępnych na rynku komiksowych wydań zbiorczych polecilibyście na prezent?
A dla kogo ten prezent? Dla syna? Jak tak to ile ma lat, jeżeli można wiedzieć? Pytam bo ilość tytułów jest spora, a próg wejścia w niektóre runy jest dość wysoki.

Offline Takesh

« Odpowiedź #1819 dnia: Cz, 22 Sierpień 2024, 16:32:20 »
Ten serial animowany był wzorowany na X-Men Jima Lee.

Offline rzodkiew

« Odpowiedź #1820 dnia: Cz, 22 Sierpień 2024, 17:32:09 »
Prezent dla syna, 15 lat

Offline Raveonettes

« Odpowiedź #1821 dnia: Cz, 22 Sierpień 2024, 17:50:47 »
Prezent dla syna, 15 lat
4 propozycje ode mnie:
1) Astonishing X-Men Whedona. Mucha wydała u nas. Moim zdaniem najlepszy komiks z X-men ever. Historia dzieje się bezpośrednio po runie Morrisona ale spokojnie można połapać się o co chodzi.
2) Ultimate X-men. Egmont. Historia mutantów w świecie Ultimate. Zerowy próg wejścia, a pierwsze trzy tomy to fun jakich mało