Autor Wątek: Marvel - Must-Have - Kolekcja Hachette  (Przeczytany 212141 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Marvel - Must-Have - Kolekcja Hachette
« Odpowiedź #915 dnia: Wt, 23 Grudzień 2025, 11:53:47 »
To zabierz żonę na spacer, przy okazji z wizytą w Empiku  :D
Szczerze to sam studiuję, pracuję, uczę się do egzaminów i kolokwiów, a umiem zagospodarować swoim czasem na tyle, żeby wyskoczyć do Empiku co 2tyg, szczególnie właśnie, że dzięki temu mogę oszczędzić trochę kasy na inne rzeczy:)
Sociale:
https://www.instagram.com/wayne_collector
Ten który nie załapał się na WKKM, bo był za mały 😉

Offline Pocztar

« Odpowiedź #916 dnia: Wt, 23 Grudzień 2025, 12:47:27 »
Przerywając tę pasjonującą dyskusję kogo stać, a kogo nie, żeby oszczędzić 8 zł, uprzejmie informuję, że paczka z Namorem i Wdówką dojechała do prenumeratorów :)

Offline Pestak

« Odpowiedź #917 dnia: Wt, 23 Grudzień 2025, 13:00:02 »
No to jest też bardzo pasjonująca i ważna informacja. Prenumeratorzy i tak o tym wiedzą, a stacjonarnych to mało obchodzi;)

« Odpowiedź #918 dnia: Wt, 23 Grudzień 2025, 14:53:57 »
Przerywając tę pasjonującą dyskusję kogo stać, a kogo nie, żeby oszczędzić 8 zł, uprzejmie informuję, że paczka z Namorem i Wdówką dojechała do prenumeratorów :)
Daj znać jak Wdowa, bo jestem ciekaw opinii na jej temat:)
Sociale:

Offline Bazyliszek

« Odpowiedź #919 dnia: Wt, 23 Grudzień 2025, 18:47:09 »
@Pocztar, to że do ciebie poczta dochodzi, to nie dziwota. :) Wrzuć foto i potwierdź, że Wdowa ma naprawdę 9 zeszytów, czyli za 45,89 zł warto kupić. I jaka grafika, bo te grafiki coraz lepsze się robią. Ta z Daredevila bardzo fajna, no i ta dzisiejsza Ribic'a jest bardzo klimatyczna. Polecam.

https://www.instagram.com/8azyliszek/p/DSnM_3ajJxx/?img_index=2

Teraz w Warszawie Empików jak psów. Na co drugim przystanku jest. Ale tak ogólnie to mam po drugiej stronie ulicy mojej pracy, więc czy przed, czy po zawsze zajdę po drodze.