Autor Wątek: Klasyka Marvela od Egmontu  (Przeczytany 155755 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Odyn

Odp: Klasyka Marvela od Egmontu
« Odpowiedź #285 dnia: Pt, 19 Lipiec 2019, 11:05:16 »
Wizerunki filmowych GotG są wzorowane na tych przedstawionych właśnie w serii Abnetta. Jeżeli czytałeś Imperatyw Thanosa z WKKM, to takiego poziomu należy się spodziewać.
Nie czytałem, bo z Marvela jestem zielony. Ale dzięki za info. Powinno mi się spodobać :)
"Więcej Życie nie pozwoli rozdzielić, niż Śmierć połączyć może" P. B. Shelley

Offline OokamiG

Odp: Klasyka Marvela od Egmontu
« Odpowiedź #286 dnia: Pt, 19 Lipiec 2019, 11:12:25 »
Wizerunki filmowych GotG są wzorowane na tych przedstawionych właśnie w serii Abnetta. Jeżeli czytałeś Imperatyw Thanosa z WKKM, to takiego poziomu należy się spodziewać.
Wizerunki, charakter to zupełnie inna sprawa. Warto dodać, że w tym runie istotną rolę odgrywały także postacie, które mignęły nam w filmach jak Cosmo, albo zostały jedynie wspomniane, ale pewnie się pojawią w nadchodzących produkcjach Jak Adam Warlock.

Offline death_bird

Odp: Klasyka Marvela od Egmontu
« Odpowiedź #287 dnia: Pt, 19 Lipiec 2019, 15:13:06 »
Nie czytałem, bo z Marvela jestem zielony. Ale dzięki za info. Powinno mi się spodobać :)

Kolekcję "czerwoną" kupuję wyrywkowo. Strażników akurat wziąłem i po tej lekturze mimo, że nie zwykłem brać dubli to jednak w tym wypadku kupuję. Czytało się bardzo dobrze. Klimat jest jak najbardziej ok.
"Właśnie załatwiliśmy Avengers i to bez kiwnięcia palcem".

Offline MaLKrSk

Odp: Klasyka Marvela od Egmontu
« Odpowiedź #288 dnia: Nd, 21 Lipiec 2019, 15:43:26 »
Ma ktoś już Kapitana Amerykę? Jest jakaś zapowiedź kolejnych tomów?

36degrees

  • Gość
Odp: Klasyka Marvela od Egmontu
« Odpowiedź #289 dnia: Nd, 21 Lipiec 2019, 15:49:07 »
Drugi tom w grudniu

JanT

  • Gość
Odp: Klasyka Marvela od Egmontu
« Odpowiedź #290 dnia: Nd, 21 Lipiec 2019, 15:58:10 »
Który jest też w katalogu  :)

Offline Maragast