Autor Wątek: Daredevil  (Przeczytany 318275 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Daredevil
« Odpowiedź #675 dnia: Pt, 09 Grudzień 2022, 20:10:51 »
No ta odpowiedź to nasuwa mi więcej pytań. Co to jest ten Daredevil 226-233, to już było gdzieś indziej? I dlaczego właściwie nie kupiłem tomu 4?

ukaszm84

• Gość
« Odpowiedź #676 dnia: Pt, 09 Grudzień 2022, 20:20:31 »
No ta odpowiedź to nasuwa mi więcej pytań. Co to jest ten Daredevil 226-233, to już było gdzieś indziej? I dlaczego właściwie nie kupiłem tomu 4?

Czy 219 było gdzieś indziej to nie wiem, nie znam się, ale 226-233 to Born Again, które chyba było w jakichś kolekcjach, ale też nie wiem czy wszystkie te numery, bo chyba nie całość to Born Again. Tytuły tych historii w polskiej wersji to:

219 Ugory (świetna, dziwaczna jak na DD historia)
226 Wojownicy
227 Apokalipsa
228 Czyściec
229 Parias
230 Odrodzony
231 Ocalony
232 Bóg i ojczyzna
233 Armagedon

« Odpowiedź #677 dnia: Pt, 09 Grudzień 2022, 20:53:46 »
Aaaaa no właśnie sobie przypomniałem, nie kupiłem bo był Odrodzony i jedyną nowością są chyba te dwa zeszyty Spectaculara, dobra nie było pytania, dzięki.

Offline horror

« Odpowiedź #678 dnia: Pt, 09 Grudzień 2022, 20:59:16 »

w WKKM mielismy nastepujace zeszyty wydane:

20   Daredevil: Odrodzony   Daredevil: Born Again Zeszyty Daredevil (vol. 1) #227-233 (luty-sierpień 1986)

Offline Bazyliszek

« Odpowiedź #679 dnia: Pt, 09 Grudzień 2022, 21:29:56 »
No właśnie tom 4 Millera nie zawiera Miłości i Wojny, bo nie wiadomo czemu ;) przenieśli ją do 3 tomu. Tom czwarty oprócz Romity Jr zawiera jeszcze Born Again oraz kilka numerów Peter Parker Spider-Man. Wałkowaliśmy ten temat przy premierze tego tomu 2 lata temu.

Offline Castiglione

« Odpowiedź #680 dnia: Pn, 16 Styczeń 2023, 20:13:11 »