Autor Wątek: Wydawnictwo Lost In Time  (Przeczytany 664004 razy)

Offline bababatman

Odp: Wydawnictwo Lost In Time
« Odpowiedź #1605 dnia: Cz, 19 Październik 2023, 11:28:56 »
Cześć!

Ostatnio mocno zainteresowałem się komiksem europejskim. Wcześniej czytałem głównie superbohaterszczyznę. Do napisania tego postu skłoniła mnie lektura komiksu "Hombre". Kupiłem go w ciemno i nie jestem w stanie podać logicznego powodu dlaczego się na niego zdecydowałem :D. Na początku roku czytałem arcygenialny komiks "Wypadek na polowaniu". Jestem kompletnym laikiem i chciałbym was prosić o polecajkę komiksów z wydawnictwa LiT. Dużo pisze się tutaj o tytule "Łupieżcy Imperiów". Zauważyłem sprzeczne opinie o "Hoka Hey". Jaka jest wasza lista tytułów "Must have" od Lost-ów?

Dzięki!

Offline wilk

« Odpowiedź #1606 dnia: Cz, 19 Październik 2023, 11:48:31 »
Myślę, że must have od Lost in Time może być tylko jeden. To oczywiście "Toppi. Kolekcja", który zresztą zdobył forumowy tytuł komiksu roku 2022 r.

https://forum.komikspec.pl/komiksowe-top-listy/komiksowa-top-lista-rok-2022-(glosowanie-glowne)/msg220348/#msg220348

Online Necr09

« Odpowiedź #1607 dnia: Cz, 19 Październik 2023, 11:48:41 »
1. Katedra Otchłani, niestety wyprzedana,
2. Arawn,
3. Król rozpustników,

Tak bym widział swoje top3 na ten moment, ale poczekaj na opinie innych bo ja mam mocno specyficzny gust xD
FGO: 758,469,198

Offline rapr

« Odpowiedź #1608 dnia: Cz, 19 Październik 2023, 11:52:09 »
Cześć!