Autor Wątek: Studio Lain  (Przeczytany 3260383 razy)

Olgierd, Liarus, Edgar (+ 1 Ukrytych) i 110 Gości przegląda ten wątek.

Offline Popiel

Odp: Studio Lain
« Odpowiedź #25050 dnia: Śr, 15 Październik 2025, 16:20:29 »
Kompletnie nic nie rozumiesz. Nagość w komiksie absolutnie nie jest czymś złym. Ale ekscytowanie się nią na poziomie pryszczatego trzynastolatka ze stulejką i podnoszenie jej jako wyznacznika dojrzałości medium - normalne to raczej nie jest.

"Zobaczcie, mam na półce komiks z cyckami! Jesteście zszokowani? Ha, ja to jestem gość, co?!"

:)

Offline Takesh

« Odpowiedź #25051 dnia: Śr, 15 Październik 2025, 16:37:29 »
Wytłumacz proszę laikowi w temacie.
1 tom będzie zawierał to, co wydałeś w 2017 roku, tak? Czyli pierwszą część "Wojny Volgańskiej"?
A "Czarna dziura"? Tego nie będzie? Trzeba polować na rynku wtórnym? Jak to się ma do tego co wydasz teraz? Z góry dzięki :)

Nie znam się, ale się wypowiem.

Wcześniej była wydana tylko pierwsza część Wojny. Teraz w 1 tomie będzie jej całość. Znacznie więcej stron niezłej jazdy.

Czarna dziura tutaj nie jest zawarta. Jedynie komiksy rysowane przez Langleya. Czarna dziura miała już dwa wydania, wiec nie spodziewałbym się kolejnego.

Sam osobiście chciałbym, żeby to się dobrze sprzedało i SL wydało resztę. Materiał całości jest dostępny np. w Mek Files. Ja już je mam i jest mega. A znając SL wydadzą to naprawdę dobrze, bo większość wydań w UK (poza tymi supermegawypasionymi) są gorsze i mniejsze niż u nas.

Offline LoneWolf

« Odpowiedź #25052 dnia: Śr, 15 Październik 2025, 16:42:42 »