Autor Wątek: Studio Lain  (Przeczytany 3261072 razy)

Gogo14 i 57 Gości przegląda ten wątek.

Offline komiks

Odp: Studio Lain
« Odpowiedź #14040 dnia: So, 17 Sierpień 2024, 22:15:43 »
To trzeba było napisać:
Rabaty w księgarniach często mają na celu zmniejszenie zapasów magazynowych.
Wszystko.
Xenozoic, Death Dealer, The Maxx, Thrud The Barbarian, Army of Darkness

Offline Czeczot

« Odpowiedź #14041 dnia: So, 17 Sierpień 2024, 22:24:17 »
Koncentrujesz się na nieistotnych szczegółach zamiast na meritum. Skąd jak qrwa mam wiedzieć ile mieli i ile chcieli się pozbyć, przecież nie jestem ich księgowym ani magazynierem. To są nieistotne dane (dlatego robię pewne hipotetyczne założenia), liczy się tylko mechanizm. Czy mieli kilka i chcieli pozbyć się wszystkich, czy mieli 20 i chcieli zostawić kilka, jeden pies. Chodzi o to, że ta promocja miała na celu obniżenie stanu magazynowego, więc zeszli z marży.

A podobno w szkołach ponad podstawowych są podstawy ekonomi.

Offline komiks

« Odpowiedź #14042 dnia: So, 17 Sierpień 2024, 22:29:09 »
I właśnie dlatego, w przedsprzedaży większość komiksów ma duże rabaty, bo księgarnia chce się pozbyć tych wirtualnych stanów magazynowych, teraz wszystko jasne! ;D

Dzięki za wyjaśnienia panowie, najgorsze są te liczby w excelu, trzeba się ich jak najszybciej pozbyć.
Xenozoic, Death Dealer, The Maxx, Thrud The Barbarian, Army of Darkness

Offline stempel

« Odpowiedź #14043 dnia: So, 17 Sierpień 2024, 22:31:24 »
Uwielbiam wszelkiej maści ekspertów - co to nie ja, ja wiem lepiej, ja i ja. Jak przychodzi jednak do działania to okazuje się, że balonik pychy pęka i pojawiają się różnego rodzaju tłumaczenia. Można ganić Studio za różne rzeczy, bo nie ma nigdzie ideałów, jednakże ja ich cenię za komunikację - dokładnie wiadomo co, gdzie i kiedy, a do odbiorcy należy decyzja czy kupi, czy też nie, i to jest banalnie proste.