wydawlo mi sie ze odpisalem
ale moge jeszcze raz
brygada wyszla na zero, sprzedala sie tak z 500 sztuk, 300 wkrotce pojdzie na przemial bo konczy sie licencja
wiec drugi tom to wielki znak zapytania - ale jesli to wlasnie wersja z artbookiem i moze wlasnie w nakladzie 500 sztuk ale bardziej nie , niz tak
To czemu nie informujesz wcześniej, że komiks idzie na przemiał i to jest ostatnia szansa na jego zakup? Jestem pewien, że po takiej wiadomości sprzeda się przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy. Sam tak czasem mam, że jeśli dowiem się, że jakiś komiks (co do którego się wahałem czy go sprawdzić) prawie się wyprzedał to często go kupuję, bo później byłoby to niemożliwe (najwyżej jak nie podejdzie to bez problemu go sprzedam - czasem może nawet z niewielkim zyskiem). Chyba nie tylko ja mam taki impuls.
Może jakaś część czytelników, którzy wykupili twoje ostatnie komiksy nawet nie wie o istnieniu Brygady? Co ci szkodzi wrzucić post na FB?
I wytłumacz mi, bo może o czymś nie wiem. Za zmielenie musisz na pewno zapłacić to czy nie warto wtedy przed tym faktem dać duży rabat na ten komiks (powiedzmy 50% i ogłosić na FB, że to ostatnia szans na zakup) i jeszcze cokolwiek na nim zarobić? Chyba, że chodzi o aspekty psychologiczne kupujących - zobaczą raz większy rabat na twój komiks i nie będą chcieli kupować innych bez?