Autor Wątek: Scream Comics  (Przeczytany 808372 razy)

0 użytkowników i 14 Gości przegląda ten wątek.

Offline 79ers

Odp: Scream Comics
« Odpowiedź #3555 dnia: Pn, 19 Wrzesień 2022, 16:51:50 »
Koledzy z tym wykrzyknikiem i spacją to tak serio?? :o

Offline Midar

Odp: Scream Comics
« Odpowiedź #3556 dnia: Pn, 19 Wrzesień 2022, 17:04:11 »
Wykrzyknik w tym dymku wali po oczach, jak spacja przed przecinkiem.

ukaszm84

  • Gość
Odp: Scream Comics
« Odpowiedź #3557 dnia: Pn, 19 Wrzesień 2022, 17:37:57 »
No właśnie nie wiem czy to są dodatkowe spacje na sztywno czy użycie jakiegoś formatowania tekstu po prostu żeby w teorii lepiej wyglądał w dymku, nie znam się. Choć w tym wypadku pewnie wcale za specjalnie lepiej nie wygląda.

Offline Castiglione

Odp: Scream Comics
« Odpowiedź #3558 dnia: Pn, 19 Wrzesień 2022, 18:10:30 »
Koledzy z tym wykrzyknikiem i spacją to tak serio?? :o
A nie widać, że tylko w tym dymku jest źle?

Offline 79ers

Odp: Scream Comics
« Odpowiedź #3559 dnia: Pn, 19 Wrzesień 2022, 18:18:38 »
Widać, tylko czy ktoś przez spację zwróci ten komiks z reklamacją?

Offline Midar

Odp: Scream Comics
« Odpowiedź #3560 dnia: Pn, 19 Wrzesień 2022, 18:26:18 »
Widać, tylko czy ktoś przez spację zwróci ten komiks z reklamacją?
Przyjrzyj się, tam oprócz spacji przed wykrzyknikiem są wyrazy poobcinane i pomieszane wielkie i małe litery.
Nie czepiałbym się, gdyby SC sam nie ogłaszał (między innymi na Facebooku), że to wydanie jest poprawione i dostało nową korektę. Ja bym komiksu nie zwracał, ale ponabijać się z wydawcy można.

Offline 79ers

Odp: Scream Comics
« Odpowiedź #3561 dnia: Pn, 19 Wrzesień 2022, 18:37:50 »
Wyprostowanie liter i wykasowanie spacji za dodatkowe 20-30zł - zastanawiam się kto ma większy ubaw?

Offline pokia

Odp: Scream Comics
« Odpowiedź #3562 dnia: Pn, 19 Wrzesień 2022, 19:49:00 »

to zastanawiam jak "skopane" musiało być wcześniejsze wydanie, bo i tak nie ustrzegli się od potknięć: