Autor Wątek: Scream Comics  (Przeczytany 808346 razy)

0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.

sum41

  • Gość
Odp: Scream Comics
« Odpowiedź #2850 dnia: Pt, 10 Wrzesień 2021, 08:05:48 »
Tez bym wolal to w wiekszych odstepach czasowych lub liczyli ze fani Lary wydadza  tyle kasy odrazu bo 3 tiomy to koszt chyba 1 nowej gry? Nie wiem po ile sa gry bo nie gram od 20 lat ale tanie z tego co wiem nie sa.

Online kv

Odp: Scream Comics
« Odpowiedź #2851 dnia: Pt, 10 Wrzesień 2021, 08:50:34 »
Pierwszy tom podobno schodził jak świeże bułeczki... Może rzeczywiście wydanie szybko 2 kolejnych tomów spowodowało spowolnienie ze względu na cenę tych tomiszczy. Zobaczymy, choć ja optymistą nie jestem.

Na szczęście te 3 tomy to prawie pełna seria główna (bez jednego numeru).

Ale Scream chyba szykuje sobie kolejną burzę na łeb.

Offline Szekak

Odp: Scream Comics
« Odpowiedź #2852 dnia: Pt, 10 Wrzesień 2021, 08:53:15 »
Czwarty tom musza wydac, byc moze po przerwie i w mniejszym nakladzie, ale wydadza.
Piękno jest w oczach patrzącego.

Offline amsterdream

Odp: Scream Comics
« Odpowiedź #2853 dnia: Pt, 10 Wrzesień 2021, 09:31:00 »
Pierwszy tom podobno schodził jak świeże bułeczki... Może rzeczywiście wydanie szybko 2 kolejnych tomów spowodowało spowolnienie ze względu na cenę tych tomiszczy.
A może większość osób po przeczytaniu drugiego tomu trzeciego już nie kupiła. Poziom tego komiksu to równia pochyła.

Offline Midar

Odp: Scream Comics
« Odpowiedź #2854 dnia: Pt, 10 Wrzesień 2021, 14:45:07 »
Nowy Romling Mroczne miasta są dzisiaj dostępne. Wszystkie ceny lepsze niż na Gildii (piza nowym Incalem).

Offline Motyl

Odp: Scream Comics
« Odpowiedź #2855 dnia: Pt, 10 Wrzesień 2021, 15:16:25 »
W błyskawicznym czasie wydali pod rząd trzy części (i to niezłe grubasy), ale na czwarty ostatni jest mała szansa. Czy tylko ja widzę w tym brak logiki?