Autor Wątek: Mucha Comics  (Przeczytany 1501181 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

Offline xanar

Odp: Mucha Comics
« Odpowiedź #7335 dnia: So, 01 Czerwiec 2024, 10:49:38 »
Student, nie student w tych firmach mają jakieś odgórne wytyczne i jakoś powinni się ich trzymać,
Taki Amazon jest znany z tego, że "wspaniale" pakuje.
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline LukCook

Odp: Mucha Comics
« Odpowiedź #7336 dnia: So, 01 Czerwiec 2024, 10:59:26 »
Czyli mniej niż masa jest nieprzetłumaczonych???  :o Pewnie scenariusz w oryginale?  ??? 8)

Wszystko jest przetłumaczone, tak jak w spisie treści:


Offline LukCook

Odp: Mucha Comics
« Odpowiedź #7337 dnia: So, 01 Czerwiec 2024, 11:09:02 »
Wy myślicie, że to jedna osoba pakuje? Nie wiem jak to wygląda od środka w przypadku Muchy, ale podejrzewam, że pakowacz to może być jakiś studen(-tka?), co dorabia sobie na zleceniówce, za każdym razem jakaś inna ekipa tych studentów (lub studentek). Niektórzy się starają, inni mniej. I tak w takiej mniejszej firmie to jeszcze da się jakoś upilnować, bo w wielkim korpo jak Amazon, to ludzie ładują byle jak, byleby normy wyrobić.

To nie były randomowe paczki, tylko część głośnej i reklamowanej przez Muchę promocji. To jest małe wydawnictwo i mały sklep, który powinien dbać o opinie, szczególnie w czasie akcji promocyjnej. Jeżeli chodzi o ludzi, to może być problem Muchy, bo tam kuleje prawie wszystko - od niespełnionych zapowiedzi, jakości wydawanych komiksów, komunikacji z czytelnikami i teraz jeszcze brak szacunku dla kupujących i składających duże zamówienia w ich sklepie.

Nie porównuj do Amazonu, ale do wydawnictw ich wielkości, inni potrafią zadbać o jakość. Wiadomo, nikt nie jest idealny, ale skala problemów Muchy, zaczyna być komiczna.

Offline Adolf

Odp: Mucha Comics
« Odpowiedź #7338 dnia: So, 01 Czerwiec 2024, 11:34:20 »
Nie mam nic na obronę Muchy. Prowizorka jak widać nie odrzuca klientów. Egmont.pl czy Amazon są znane z niedbałości pakowania i prawie każdy o tym wie, więc unika tych sklepów. Mucha ma dużo więcej problemów niż źle zapakowane paczki, ale jednak wciąż ma grono wiernych osób, które ją wspierają. Do czasu?

A to nie jest tak, że za kilka miesięcy pojawi się następna wyprzedaż i znowu się ludzie rzucą na komiksy, "bo tanio"? Nie ważne, że z błędami, nie ważne, że poobijane. Tanio upolowane, to dobre.

Offline Xmen

Odp: Mucha Comics
« Odpowiedź #7339 dnia: So, 01 Czerwiec 2024, 12:15:24 »
Na 100% tak będzie.
Jeleń to zwierzę leśne, którego widok napawa podziwem. Jego majestatyczny wygląd najlepiej podkreśla poroże – inaczej też wieniec, przypominający koronę. Jest postrzegany jako król lasu. Od początku dziejów pozostaje symbolem męstwa, witalności, władzy, a także walki i zwycięstwa.

Offline Lobo

Odp: Mucha Comics
« Odpowiedź #7340 dnia: So, 01 Czerwiec 2024, 20:45:17 »
Czytam aktualnie Stray Bullets, już parę rozdziałów za mną, ale to jest dobre. Mieszanka Pulp Fiction Fargo i Criminal, takie mam skojarzenia. Ostatnio w podobnych klimatach czytałem Alack Sinner ale Zbłąkane kule biją go na głowę.

Offline ainam102

Odp: Mucha Comics
« Odpowiedź #7341 dnia: Nd, 02 Czerwiec 2024, 09:12:52 »
Co do pakowania komiksów, to jako że pracuje na magazynie to się wypowiem, każdy magazyn ma opracowany standard pakowania, to że Amazon, czy tania książka pakują w zwykła kopertę bez wypełnienia oznacza że tak zdecydowała firma i takie są wytyczne, widocznie koszt dodatkowej pracy i wypełnienia jest na tyle wysoki, ze firma woli że część paczek wróci jako uszkodzona. Dlatego nie wąchajcie się składać reklamacji nawet jak uszkodzenie komiksu jest małe .Jak będą mieli dużo zwrotów to może coś zmienia. Generalnie rynek idzie w kierunku jak najmniejszych kosztów, folia i kartony bardzo podrożały , czyli coraz więcej sklepów będzie wysyłało źle zabezpieczone komiksy.

Offline Sędzia

Odp: Mucha Comics
« Odpowiedź #7342 dnia: Nd, 02 Czerwiec 2024, 11:09:10 »
Co do pakowania komiksów, to jako że pracuje na magazynie to się wypowiem, każdy magazyn ma opracowany standard pakowania, to że Amazon, czy tania książka pakują w zwykła kopertę bez wypełnienia oznacza że tak zdecydowała firma i takie są wytyczne, widocznie koszt dodatkowej pracy i wypełnienia jest na tyle wysoki, ze firma woli że część paczek wróci jako uszkodzona. Dlatego nie wąchajcie się składać reklamacji nawet jak uszkodzenie komiksu jest małe .Jak będą mieli dużo zwrotów to może coś zmienia. Generalnie rynek idzie w kierunku jak najmniejszych kosztów, folia i kartony bardzo podrożały , czyli coraz więcej sklepów będzie wysyłało źle zabezpieczone komiksy.


Szkoda, że nikt nie pomyśli nad tym, żeby była opcja dodatkowego zabezpieczenia np. za 10 zł. Przy większych zamówieniach brałbym zawsze.

Offline xanar

Odp: Mucha Comics
« Odpowiedź #7343 dnia: Nd, 02 Czerwiec 2024, 11:14:55 »
Przy większych zamówieniach też więcej zarabiają ,więc to mógłby działać z automatu.
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline Sędzia

Odp: Mucha Comics
« Odpowiedź #7344 dnia: Nd, 02 Czerwiec 2024, 11:59:37 »
Przy większych zamówieniach też więcej zarabiają ,więc to mógłby działać z automatu.

Tak, ale wolałbym żeby była taka konkretna opcja. Jak za coś płacisz dodatkowo, to nie ma potem miejsca na żadne wymówki. A tak, oczywiście że możesz składać reklamacje, tylko co z tego, skoro to zabiera czas, a na dodatek niektóre pozycje mogą być szybko niedostępne.

Offline michał81

Odp: Mucha Comics
« Odpowiedź #7345 dnia: Nd, 02 Czerwiec 2024, 12:09:12 »
Może powinni od razu wprowadzić dodatkowe opłaty za metr bierzący użytej foli bąbelkowej do zabezbieczenia komiksów? Kupujący wybierałby sobie wg własnego widzimisię i płacił jak to teraz jest w gastronomi w przypadku zamawiania na wynos, gdzie za opakowanie dopłacasz bo tego wymaga prawo dotyczące ochrony środowiska. Czy tylko wtedy wydawca nie mógłby odmówić reklamacji bo wg niego ktoś za mało użył foli do zabezpieczenia? Zdecydowanie powinni przeżucić całą odpowiedzialoność na klienta. Jeszcze dobrze byłoby jakby to sobie sam spakował i sam do siebie wysłał.
« Ostatnia zmiana: Nd, 02 Czerwiec 2024, 12:12:23 wysłana przez michał81 »

Offline kostuch

Odp: Mucha Comics
« Odpowiedź #7346 dnia: Nd, 02 Czerwiec 2024, 12:30:07 »
Co do pakowania komiksów, to jako że pracuje na magazynie to się wypowiem, każdy magazyn ma opracowany standard pakowania, to że Amazon, czy tania książka pakują w zwykła kopertę bez wypełnienia oznacza że tak zdecydowała firma i takie są wytyczne, widocznie koszt dodatkowej pracy i wypełnienia jest na tyle wysoki, ze firma woli że część paczek wróci jako uszkodzona. Dlatego nie wąchajcie się składać reklamacji nawet jak uszkodzenie komiksu jest małe .Jak będą mieli dużo zwrotów to może coś zmienia. Generalnie rynek idzie w kierunku jak najmniejszych kosztów, folia i kartony bardzo podrożały , czyli coraz więcej sklepów będzie wysyłało źle zabezpieczone komiksy.
No i dokladnie o tym mowie - kazdy sklep powinien miec jakis standard -czy to koperty,czy babelki czy cokolwiek. I jako klient albo to akceptujesz albo nie. Ale nie moze byc tak ze od jednego sprzedawcy paczki wychodza w roznych standardach pakowania

Offline Piterrini

Odp: Mucha Comics
« Odpowiedź #7347 dnia: Nd, 02 Czerwiec 2024, 12:41:57 »
Szkoda, że nikt nie pomyśli nad tym, żeby była opcja dodatkowego zabezpieczenia np. za 10 zł. Przy większych zamówieniach brałbym zawsze.
Czyli "zapłać nam więcej to może nie zniszczymy" - proszę o więcej pomysłów na biznes prosto z Sycylii :)

Offline Xmen

Odp: Mucha Comics
« Odpowiedź #7348 dnia: Nd, 02 Czerwiec 2024, 12:45:09 »
haha ta opłata już jest, więcej niż 10zl, nazywa się koszty wysyłki. Nie wiem jak wam ale mimo tej opłaty mi często wysyłają komiksy bez zabezpieczenia.
Jeleń to zwierzę leśne, którego widok napawa podziwem. Jego majestatyczny wygląd najlepiej podkreśla poroże – inaczej też wieniec, przypominający koronę. Jest postrzegany jako król lasu. Od początku dziejów pozostaje symbolem męstwa, witalności, władzy, a także walki i zwycięstwa.

Offline Brvk

Odp: Mucha Comics
« Odpowiedź #7349 dnia: Nd, 02 Czerwiec 2024, 12:47:30 »

Szkoda, że nikt nie pomyśli nad tym, żeby była opcja dodatkowego zabezpieczenia np. za 10 zł. Przy większych zamówieniach brałbym zawsze.
"- Chciałbym reklamować uszkodzenie w przesyłce.
- A czy przy zamówieniu wykupił pan opcję lepszego pakowania?
- Nie.
-  No to przykro mi, ale nic nie poradzę. Dziękujemy za skorzystanie z naszej oferty."