Autor Wątek: Egmont 2020  (Przeczytany 622914 razy)

0 użytkowników i 17 Gości przegląda ten wątek.

Offline xanar

Odp: Egmont 2020
« Odpowiedź #2295 dnia: Cz, 16 Lipiec 2020, 10:32:39 »
Krytyka jest słuszna, czemu Przedwieczni? Pod film, o którym nawet większośc MCU-dronów nie wie, że ma wyjść? Jedynym słusznym byłoby wydanie Czwartego Świata Jack Kirby'ego, to o wiele bardziej klasyczny komiks dla koneserów. Wtedy cena byłaby nawet uzasadniona.
No pod film, jakby go nie było to w ogóle nic takiego by nie wydali. Dobry pomysł - pod z Marvela należy wydać komiks z DC.  :)
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline death_bird

Odp: Egmont 2020
« Odpowiedź #2296 dnia: Cz, 16 Lipiec 2020, 10:37:05 »
Nie znam się na polityce wydawniczej a tym samym na polityce wydawniczej Egmontu nie znam się w szczególności, ale nie zdziwiłbym się bardzo gdyby się okazało, że nieudany eksperyment z tym tytułem będzie pretekstem do tego żeby w takiej formie nie wydawać rzeczy naprawdę popularnych.
Wydanie około omnibusowe (żeby nie używać bezpośrednio wyrazu na "o") np. klasycznego Pajęczaka wziąłbym z pocałowaniem ręki.
"Przedwieczni"? Za te pieniądze? Jasne... cenię sobie resztki wolnego miejsca na półce.
"Właśnie załatwiliśmy Avengers i to bez kiwnięcia palcem".

Online isteklistek

Odp: Egmont 2020
« Odpowiedź #2297 dnia: Cz, 16 Lipiec 2020, 10:43:37 »
Ale przecież z Batmana Noir nie ma aż takiego wyboru, wydano jeszcze: Gotham by Gaslight, The Court of Owls, Dark Victory, Black Mirror, The Dark Knight Strikes Again i tom z komiksami Eduardo Risso (zawierający zdaje się, wszystko to co wyszło u nas w Rozbite miasto i inne opowieści) - które z tych tomów powodowałby opad szczęki? Skąd wiesz, że gdyby wyszły któreś z nich, zamiast którychś z tych co wyszły, nie narzekałbyś, że są dyskusyjne, wolałeś wersje w kolorze, a te co nie wydali, powodowałyby opad szczęki?