Takiego mejla dostałem z Livro, Wy zapewne też:
Ceny promocyjne za określone produkty podane na naszej stronie były wynikiem błędu cenowego, który pojawił się na naszym portalu. Z tego względu jesteśmy zmuszeni anulować złożone przez Państwa zamówienie. Jednocześnie pragniemy oświadczyć, że uchylamy się od skutków prawnych naszego oświadczenia woli - zamieszczonej na stronie prowadzonego przez nas sklepu internetowego oferty sprzedaży, ponieważ złożyliśmy je pod wpływem błędu. Jest nam z tego powodu niezmiernie przykro, jednak wierzymy, że znajdą Państwo zrozumienie dla zaistniałej sytuacji. Mamy nadzieję, że w niedalekiej przyszłości będziemy mogli zrehabilitować się Państwu nowymi, dopracowanymi i atrakcyjnymi ofertami, a także sprawną realizacją złożonych zamówień.
Zwrot Państwa środków niezwłocznie zostanie zlecony. Pieniądze powinny zostać zaksięgowane na Państwa koncie w ciągu 3-4 dni roboczych.
W ramach przeprosin przekazujemy jednorazowy kod rabatowy, który obniży wartość produktów w koszyku o 10%.
Kod można wykorzystać do 31.07.20 r