Autor Wątek: Tantis.pl  (Przeczytany 26787 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline PawelC

Odp: Tantis.pl
« Odpowiedź #105 dnia: Pn, 13 Grudzień 2021, 19:49:52 »
Po dość długiej przerwie postanowiłem dać szansę Tantis. Zamówienie na 8 komiksów, kilka w europejskim formacie, kilka w amerykańskim, na twardo i miękko. Tradycyjnie poprosiłem w komentarzu o bezpieczne pakowaniu w celu uniknięcia uszkodzeń i reklamacji i tradycyjnie zero folii czy wypełniaczy. Efekt do przewidzenia, 5 pozycji do reklamacji.

Od razu napisałem do nich o zamówienie kuriera który odbierze uszkodzone i przyniesie nowe komiksy, poprosiłem też od razu o zabezpieczenie ich folią bo inaczej to nie ma sensu i znowu będą reklamacje.
Sam kontakt z bok bardzo spoko, pani z bok bardzo grzecznie odpisała, że oczywiście im przykro, wymienią, zamówią kuriera, ale...

"...Nowe pozycje możemy nadać kurierem, niestety obecnie nie pakujemy paczek z dodatkiem folii bąbelkowej."

Dosłownie witki mi opadły. Towar za kilka stów, a ci beztrosko wolą go marnować, wysyłać kurierów w tą i z powrotem, odsyłać do wydawcy...albo pewnie kolejnych klientów. Dla mnie to jest autentycznie dziadostwo i brak szacunku do innych - kupujących, przewoźników, wydawców.

Poprosiłem o zwrot komiksów i pieniędzy, tym samym definitywnie dziękuję Tantis było to ostatnie zamówienie u nich.


Offline overseer

Odp: Tantis.pl
« Odpowiedź #106 dnia: Wt, 14 Grudzień 2021, 12:42:36 »
Folia bąbelkowa jest nieekologiczna - kursowanie po kilka razy z tym samym towarem + ponowne pakowanie, oczywiście w ekologiczną tekturę, jest znacznie bardziej "zielone" :)

Ja kupuje w Tantisie dość często ale na allegro - przy darmowej przesyłce od 40 zł można zamawiać w ten sposób po jednym komiksie w paczce ( jeśli komiksy mają dokładnie ten sam format to mogą być dwa ); w ten sposób wszystko jest dopasowane, nie ma co "latać" i obijać się w transporcie - nie zdarzyło mi się jeszcze żeby coś przyszło uszkodzone.

Offline xanar

Odp: Tantis.pl
« Odpowiedź #107 dnia: Wt, 14 Grudzień 2021, 13:04:23 »
Folia bąbelkowa jest nieekologiczna - kursowanie po kilka razy z tym samym towarem + ponowne pakowanie, oczywiście w ekologiczną tekturę, jest znacznie bardziej "zielone" :)
Ma to sens  :)
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline death_bird

Odp: Tantis.pl
« Odpowiedź #108 dnia: Pt, 17 Grudzień 2021, 21:49:59 »
Albo ja kupuję w jakimś równoległym Tantis albo macie jakiegoś gigantycznego pecha...
Najnowsze zamówienie - dwa kartony, zero bąbli czy innych wypełniaczy - stan wszystkiego od bdb (miękka oprawa) do igła (twarda).



Aha. W przypadku większych zamówień generalnie nie korzystam z paczkomatów. Zawsze Pocztex albo odbiór na poczcie.
"Właśnie załatwiliśmy Avengers i to bez kiwnięcia palcem".

Offline JanJ

Odp: Tantis.pl
« Odpowiedź #109 dnia: Cz, 30 Grudzień 2021, 11:08:18 »
Coś Tantisa nie ma ostatnio na Ceneo. Czyżby zrezygnowali z większych rabatów?

Offline Dracos

Odp: Tantis.pl
« Odpowiedź #110 dnia: Cz, 30 Grudzień 2021, 11:14:15 »
Coś Tantisa nie ma ostatnio na Ceneo. Czyżby zrezygnowali z większych rabatów?

Nie wydaje mi się, obstawiam że to kwestia końcówki roku inwentaryzacji itd... Wczoraj, przedwczoraj większość komiksów które miałem tam dodane były tylko w ok 8 sklepach dziś już 16-20. Zakładam że po nowym roku i Tantis się pojawi.

Offline 79ers

Odp: Tantis.pl
« Odpowiedź #111 dnia: Pt, 07 Styczeń 2022, 16:39:07 »
Czy jest jakiś kod zniżkowy do tantis?

Offline death_bird

Odp: Tantis.pl
« Odpowiedź #112 dnia: So, 08 Styczeń 2022, 16:18:03 »
Osobiście nigdy takowego nie widziałem, ale jakimś wytrwałym poszukiwaczem nie jestem.
"Właśnie załatwiliśmy Avengers i to bez kiwnięcia palcem".

Online Sparnage

Odp: Tantis.pl
« Odpowiedź #113 dnia: So, 08 Styczeń 2022, 18:01:55 »
Kody zniżkowe na Tantisie są rozdawane comiesięcznie za pisanie recenzji produktów na ich stronie.

Offline PawelC

Odp: Tantis.pl
« Odpowiedź #114 dnia: Wt, 25 Styczeń 2022, 20:40:13 »
Ku przestrodze, kupiłem na Allegro od tradum_pl dwa komiksy, okazało się, że to tak naprawdę zakamuflowany Tantis, poniżej w jak fantastycznym stanie trafiły do mnie komiksy.

Jakiś czas wróciłem na stałe do Gildii, ale akurat te dwa albumy razem na Allegro były trochę taniej, na tyle taniej zebym się skusił. "Ten sam format, jeden twardziel, przecież tego ktoś nie spier****"...
Nawet do końca nie otworzyłem paczki i poszedł zwrot całości, zachciało się i mam nauczkę.





« Ostatnia zmiana: Wt, 25 Styczeń 2022, 20:54:57 wysłana przez PawelC »

Offline Fanatyk_2004

Odp: Tantis.pl
« Odpowiedź #115 dnia: Wt, 25 Styczeń 2022, 20:42:40 »
Kurcze ja na tantisie już kupowałem parę razy i zawsze spoko.

Offline Lipa

Odp: Tantis.pl
« Odpowiedź #116 dnia: Wt, 25 Styczeń 2022, 21:01:22 »
Również coś ostatnio u nich brałem i naprawdę pozytywnie się zaskoczyłem

Online perek82

Odp: Tantis.pl
« Odpowiedź #117 dnia: Wt, 25 Styczeń 2022, 21:30:17 »
Parę godzin temu odebrałem kolejna przesyłkę i zawsze jest ok. Kupuję tam pojedyncze albo max 2 sztuki. Wrzucają w te swoje ciasne paczki. Nie bawią się w folię. Póki jest ok to nie narzekam. Jakby było ubite to się wymieni. Jutro 3 książki mają przyjść ale w przypadku książek mam większą tolerancję na ew. uszkodzenia okładki.
Trwa zabawa w wybieranie komiksów, które koniecznie trzeba przeczytać. Jeśli lubisz takie akcje, to zajrzyj tutaj:
https://forum.komikspec.pl/komiksowe-top-listy/100-komiksow-ktore-musisz-przeczytac-(przed-smiercia)/

Offline starcek

Odp: Tantis.pl
« Odpowiedź #118 dnia: Śr, 26 Styczeń 2022, 08:24:14 »
Kupiłem na alle od nich książkę i gdyby nie fakt, że miała nieduży format na pewno miałaby ubite robi. Pakują na ścisk do tektury, co w przypadku zakupu komiksów oznacza niezła loterię.
Za każdym razem, gdy ktoś napisze: 80-ych, 70-tych, 60.tych, '50tych - pies sra na chodniku w Tychach.

Offline LukCook

Odp: Tantis.pl
« Odpowiedź #119 dnia: Śr, 26 Styczeń 2022, 08:55:22 »
U mnie bardzo negatywne doświadczenie. Większość paczek uszkodzonych a jeżeli dotrze paczka w dobrym stanie to w środku uszkodzone komiksy. Większość wyglądała jak u PawelC. Przestałem u nich zamawiać po tym jak podczas korespondencji o reklamacji, Pani z biura obsługi napisała, że jak chcę dostać nie uszkodzony i dobrze opakowany towar to żebym do niej napisał maila przed zamówieniem  :-X :o