Cały czas kupuję w Taniej Książce, bo 7% rabatu lojalnościowego i regularne kody InpostPay to dla mnie najkorzystniejsza oferta. Nie mniej, chcę podkreślić, że ta firma ciągle nie nauczyła się indywidualnego podejścia, albo nie opracowała procedur, które powinny być stosowane w przypadku pakowania komiksów.
Ostatnia paczka to 4/5 reklamowanych tytułów i jedyne usprawnienie jest takie, że teraz reklamację można złożyć z poziomu strony i historii zamówień. Więcej o tym, jak to wygląda w poniższym filmie. Pozdro.
<edit> odpisali w sprawie reklamacji. Teraz zwrot można wykonać w ramach "szybkie zwroty" z Inpost. Jest to bardzo wygodne.
W odpowiedzi wysłałem im oczywiście link do powyższego wideo i załączyłem dw p. Monikę Kalicką, która odpowiada w Glosel za sprawy PR. Zobaczymy, czy postanowią coś z tym zrobić.