Autor Wątek: taniaksiazka.pl  (Przeczytany 80034 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Online Bazyliszek

Odp: taniaksiazka.pl
« Odpowiedź #165 dnia: Wt, 12 Kwiecień 2022, 20:21:28 »
11% dodatkowego rabatu od ich cen internetowych i darmowa wysyłka to zbyt kusząca oferta dla kogoś, kto zamawia tak dużo jak ja. Inaczej zostałbym przy Tantisie. Ale wolna dostawa dalej wkurza.

Offline Castiglione

Odp: taniaksiazka.pl
« Odpowiedź #166 dnia: Wt, 12 Kwiecień 2022, 22:04:33 »
Zrobiłem zamówienie za komiksy z lutego i marca i dorzuciłem do nich Geanty


No to nie dziwne, że czekałeś na zamówienie, bo firma wyszła z Polski 16 lat temu.

Online LukCook

Odp: taniaksiazka.pl
« Odpowiedź #167 dnia: So, 16 Kwiecień 2022, 22:50:57 »
Cytuj
Przy tej okazji w ramach drobnego prezentu od zajączka wpisując przy zamówieniu jajeczko otrzymasz 5% zniżki!
Kod ten jest ważny tylko od 16 do 18 kwietnia 2022 r. przy zamówieniu za min. 129 zł.

Online Bazyliszek

Odp: taniaksiazka.pl
« Odpowiedź #168 dnia: Pn, 18 Kwiecień 2022, 10:12:46 »
Tam już od dawna nie działa podnoszenie procentów.

Maksymalnie jest 7% jak wydasz 5k złotych.

Jednak podnoszenie procentów dalej działa, tylko nie wiem czy @stachel ma rację i można to podbić powyżej 7% czy już nie. Muszę napisać do nich maila. W każdym razie po zamówieniu za 733 zł rabat na koncie wzrósł mi z 6 do 7%. Jest nieźle.

Offline stachel

Odp: taniaksiazka.pl
« Odpowiedź #169 dnia: Pn, 18 Kwiecień 2022, 10:28:41 »

Online Bazyliszek

Odp: taniaksiazka.pl
« Odpowiedź #170 dnia: Pn, 18 Kwiecień 2022, 12:00:14 »
Czyli było kiedyś 9%, ale się już nie załapałem. Szkoda.

Offline muaddib

Odp: taniaksiazka.pl
« Odpowiedź #171 dnia: Wt, 19 Kwiecień 2022, 13:39:26 »
Miałem ostatnio (nie)ciekawą korespondencję z tanią książką na temat programu lojalnościowego. Zadzwoniłem w lutym na infolinię podpytać o rabat, bo właśnie przekroczyłem 1000zł, więc powinienem wpaść w pierwszy próg. Pani powiedziała mi, że ktoś już kiedyś pytał o ten program i "osoba decyzyjna" powiedziała jej, że skończył się w 2019 roku i teraz już żadnego programu nie ma. Po rozmowie przemyślałem sprawę i napisałem maila z pytaniem o szczegóły, bo na stronie jak byk stoi, że program obowiązuje (dorzuciłem linki i screeny). Niedawno przypomniało mi się, że tania książka mi ciągle nie odpisała, więc upomniałem się o odpowiedź. Dostałem odpowiedź... z załączonym nagraniem mojej rozmowy z infolinią, że przecież już mi wszystko wyjaśnili. Ruszyło mnie to trochę, więc napisałem elaborat z analizą co jest u nich na stronie i że skoro program nie istnieje to wprowadzają klientów w błąd. Tego samego dnia dostałem odpowiedź, że nie mam rabatu, bo reklamowałem jedno zamówienie (dostałem kiedyś pół zamówienia obite z każdej strony).
Cytuj
Rabat ulega zmniejszeniu w przypadku zwrotu towaru z powodu rezygnacji z zakupu, reklamacji lub nieodebrania zamówienia.
Nawet nie przeprosili za wprowadzenie w błąd...
Po kolejnym zamówieniu zniżka rzeczywiście się pojawiła, ale ta sytuacja mocno mnie zniesmaczyła. Zapis z wyłączeniem reklamacji też wydaje mi się nie w porządku, bo wg niego klient lojalny to taki, który bierze co dają i nie wybrzydza, ale to ich sklep więc pewnie biznesowo im się to skleja.

Offline Eyeless

Odp: taniaksiazka.pl
« Odpowiedź #172 dnia: Wt, 19 Kwiecień 2022, 17:53:21 »
Z punktu widzenia formalnego / matematycznego można ich zrozumieć jeśli suma zrealizowanych zamówień nie przekroczyła wymaganej kwoty. Niemniej walka z klientem to zawsze porażka handlowca.

Offline srogin

Odp: taniaksiazka.pl
« Odpowiedź #173 dnia: Wt, 19 Kwiecień 2022, 19:33:20 »
Myślę, że wydałem w ich sklepie w ciągu ostatnich dwóch lat jakieś 8k. Konto założyłem w 2020. Przysługuje mi jakaś zniżka, czy nie, bo już kompletnie się pogubiłem. PS. Nigdy u nich nie reklamowałem.

Offline Eyeless

Odp: taniaksiazka.pl
« Odpowiedź #174 dnia: Wt, 19 Kwiecień 2022, 20:55:53 »
Z tego co mają w programie lojalnościowym to konta musiały być zarejestrowane przed 13.09.2019 i od tego momentu liczone były wydatki i przyznawane rabaty

Online Bazyliszek

Odp: taniaksiazka.pl
« Odpowiedź #175 dnia: Wt, 19 Kwiecień 2022, 23:41:26 »
klient lojalny to taki, który bierze co dają i nie wybrzydza, ale to ich sklep więc pewnie biznesowo im się to skleja.

Exactly. :)

Wg mojej historii zamówień wychodzi że zamówiłem raz w 2017 a potem przez 3 lata nic, bo zamawiałem tylko w tantisie/dobrej książce. Potem mam dwa anulowane zamówienia i dopiero od 2020 roku ruszyłem z kopyta. Pojawił się pierwszy rabat na koncie i zachęcony nim zamawiałem coraz więcej.

Dziś dostałem od nich mailem kod rabatowy na 5%. To wykorzystam go 27 kwietnia i się zrobi 17% mniej. :)
« Ostatnia zmiana: Wt, 19 Kwiecień 2022, 23:44:34 wysłana przez Bazyliszek »

Online parsom

Odp: taniaksiazka.pl
« Odpowiedź #176 dnia: Śr, 20 Kwiecień 2022, 15:10:21 »
Z tego co mają w programie lojalnościowym to konta musiały być zarejestrowane przed 13.09.2019 i od tego momentu liczone były wydatki i przyznawane rabaty

Ja mam konto od 2016 i rabatu ani śladu.

Online Bazyliszek

Odp: taniaksiazka.pl
« Odpowiedź #177 dnia: Cz, 28 Kwiecień 2022, 17:23:03 »
Fajnie, że te składanie kodów rabatowych działa. Mam 7% upustu na koncie, wykorzystałem kod rabatowy na 5% a potem przyznano mi jeszcze 5% rabatu dla krwiodawców. 9 pozycji z kwietnia z 582 zł zeszło do 489 zł. Zawsze coś. Knightfall Prolog wyszedł mi trochę drożej niż 114 zł, ale ponieważ nie mam darmowej wysyłki Allegro, to kwota lekko poniżej 120 zł mnie zadowala. Wszystko opłacone, teraz tylko czekać tydzień na wysyłkę.

Offline FrozenBeast99

Odp: taniaksiazka.pl
« Odpowiedź #178 dnia: Nd, 01 Maj 2022, 22:43:39 »
Może komuś się przyda, 2 jednorazowe kody rabatowe (5%) na zamówienie za minimum 149zł:

TK5KOSK57FF3A976741 - ważny do 12.05
TK5KOSK577089697C38- ważny do 14.05

Offline nayroth

Odp: taniaksiazka.pl
« Odpowiedź #179 dnia: Pn, 02 Maj 2022, 17:15:43 »
« Ostatnia zmiana: Pn, 02 Maj 2022, 17:22:21 wysłana przez nayroth »