Autor Wątek: Multiversum.pl - opinie o sklepie  (Przeczytany 342542 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline freshmaker

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1200 dnia: Pn, 07 Wrzesień 2020, 19:13:08 »
dostałem pulp hc z mvm - ale niespodzianka - bez zakładki z podpisami autorów. mieliście podobnie? może coś zje%$%#$ przy zamawianiu?

Offline Arne

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1201 dnia: Pn, 07 Wrzesień 2020, 19:19:27 »
Zakladki mialy dostac tylko osoby, ktore zamowily Pulp w przedsprzedazy i przed ukazaniem komunikatu o zakladce z podpisami. Jestes pewien, ze spelniles te warunki?

Offline freshmaker

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1202 dnia: Pn, 07 Wrzesień 2020, 19:22:06 »
zamawiałem po pokazaniu się komunikatu - ale jak klikałem to przy komiksie był przycisk "pre-order".

edit: na mvm nie ma przycisków preorder, chyba pomyliło mi się z innym sklepem. info na fb faktycznie strzelone po fakcie wiec sam zrobiłem się w bambuko. sprowadzane z USA to niestety nie to samo co oferta przedpremierowa. tyle jeżeli chodzi o niedzielnego zamawiającego...

edit 2: rownolegle napisałem do sklepu, niestety dostałem mało pro- kliencka odpowiedz. trochę szkoda, szczególnie ze pare stówek rocznie tam zostawiam.
« Ostatnia zmiana: Pn, 07 Wrzesień 2020, 19:49:39 wysłana przez freshmaker »

Offline tB

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1203 dnia: Pn, 07 Wrzesień 2020, 20:38:03 »
Ty się chociaż doczekałeś odpowiedzi. Ja poza brakiem wkładki (przy nazwie produktu * więc to wg tego co mieli na stronie preorder), mam zbite rogi w całym zamówieniu. Ciekawe, jak się zachowają.

Offline freshmaker

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1204 dnia: Pn, 07 Wrzesień 2020, 21:24:56 »
no właśnie, czyli tez zrozumiałeś ze będzie wkładka. mi zaproponowali odstąpienie od umowy. nie chce mi się w to bawić ale lekki niesmak jest.

Offline Lafar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1205 dnia: Wt, 08 Wrzesień 2020, 08:13:15 »
Też miałem zamawiać ale wreszcie się kapnąłem, że tylko preordery dostaną wkładkę. Teoretycznie winy sklepu nie ma ale mogli to napisać wyraźniej w oryginalnym poście. Jak coś preorder to są tylko te rzeczy które są w kategoriach opisanych jako 'preorder' - kiedyś to były chyba dwie gwiazdki, teraz wszystko jest oznaczone jedną, więc nie ma jak tego inaczej rozróżnić.

Offline xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1206 dnia: Wt, 08 Wrzesień 2020, 08:29:02 »
A u konkurencji jak rozróżniacie co jest preorderem a co nie, tam nie ma żadnych gwiazdek ?
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline tB

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1207 dnia: Wt, 08 Wrzesień 2020, 08:58:38 »
Zdecydowanie nieporozumienie komunikacyjne. Intencja sklepu była taka, żeby pochwalić się dobrymi wieściami z osobami, które złożyły zamówienie przedpremierowe.

A przez niejednoznaczne oznaczenia w sklepie można było zinterpretować całość jako zaproszenie do zamawiania, bo Pulp jest oznaczony jako "*" - czyli to do poprawki w komunikacji sklepu.
Nowych kartek z autografami nie wygenerują, więc przeprosiny za nieporozumienie i zaproponowane rozwiązanie "odstąpienia od umowy" ma sens.

Offline Lafar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1208 dnia: Wt, 08 Wrzesień 2020, 09:00:22 »
A u konkurencji jak rozróżniacie co jest preorderem a co nie, tam nie ma żadnych gwiazdek ?

W atomie mają na zielono napisane po prostu Preorder w karcie produktu.


Offline xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1209 dnia: Wt, 08 Wrzesień 2020, 09:26:44 »
Tylko tam też są produkty oznaczone jako preorder np. z PREORDERa 04.2020.
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline Lafar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1210 dnia: Wt, 08 Wrzesień 2020, 09:32:23 »
Fajnie, ale co to zmienia?

Offline xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1211 dnia: Wt, 08 Wrzesień 2020, 12:50:25 »
Jeżeli odnosicie się do tego posta :

https://www.facebook.com/multiversum.eu/photos/a.123322767739939/4281236631948511/?type=3&theater

no to tam jest wyraźnie napisane "Każdy kto złożył ", nie wiem dlaczego ktoś miałby to zinterpretować jak czas teraźniejszy albo przyszły.

Zresztą preordery zazwyczaj mają jakiś swój czas aktywności "od" - "do" i to info było już po tym czasie "do" rozumiem, że ktoś może nie wiedzieć jak to działa, ale to raczej nie jest wina sklepu.
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline freshmaker

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1212 dnia: Wt, 08 Wrzesień 2020, 17:52:50 »
tak ja źle zrozumiałem tego posta z fb - nie kupuję raczej w mvm pre-orderów więc czytając że towar sprowadzany na zamówienie myślałem że chodzi właśnie o to i łapie się na promocję. winy sklepu tu nie ma.

napisałem do sklepu że nie dostałem zakładki z podpisami a w odpowiedzi mniej więcej "a gdzie masz napisane że ma być zakladka". dla mnie takie podejście jest słabe. wolałbym odpowiedź w stylu "przykro nam, zakładka była dodawana tylko do zamówień przedpremierowych" czy cokolwiek innego w tym stylu.

Offline xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1213 dnia: Wt, 08 Wrzesień 2020, 17:57:09 »
Akurat kontakt ze sklepem to raczej słaby, delikatnie mówiąc  :)
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline OokamiG

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1214 dnia: Wt, 08 Wrzesień 2020, 17:59:29 »
Odpowiedź mało kulturalna.