Autor Wątek: Multiversum.pl - opinie o sklepie  (Przeczytany 348118 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Marticos22

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #2055 dnia: Wt, 02 Lipiec 2024, 17:04:33 »
Też dostajecie w paczkach z azylu gratisowo Batman/Fortnite w twardej oprawie?

Offline Tymon Nadany

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #2056 dnia: Wt, 02 Lipiec 2024, 17:22:51 »
Była taka akcja że dodawali to do zamówienia ale do końca czerwca.

Offline xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #2057 dnia: Wt, 02 Lipiec 2024, 17:42:27 »
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline freshmaker

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #2058 dnia: Cz, 04 Lipiec 2024, 14:05:31 »
dostałem wezwanie do zapłaty z azylu bo nie opłaciłem paczkomatu. w komentarzach napisałem że proszę o wysyłkę z innym preorderem. napisali mi że nie ma możliwości łączenia zamówień. coś się zmieniło?

Offline xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #2059 dnia: Cz, 04 Lipiec 2024, 14:20:40 »
Ale, jak to kupowałeś ?
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline freshmaker

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #2060 dnia: Cz, 04 Lipiec 2024, 14:24:29 »
mam preorder nowego darrowa na wrzesień chyba - w tym opłaciłem paczkomat. potem zamówiłem we3 data ukazania podobna to daje w komentarzu że jedna wysyłka. teraz chciałem dorzucić omnibus delano.

Offline xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #2061 dnia: Cz, 04 Lipiec 2024, 14:27:12 »
Masz ppesa ? Jak nie masz to chyba się nie da.
Teraz jest tak, że zakupy w sklepie obsługuje Azyl, preordery Multiversum.
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline Murazor

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #2062 dnia: Cz, 04 Lipiec 2024, 14:55:18 »
Nie mozna juz laczyc, bo "powodowalo to za duzo problemow" ::) Jakis miesiac temu mi tak odpisali. Po dopytaniu... dostalem anulowanie zamowienia bez oplaconej przesylki i musialem zamowic jeszcze raz. Dobrze, ze sie cena nie zmienila w miedzyczasie.

Offline Bushiken

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #2063 dnia: Cz, 04 Lipiec 2024, 15:14:35 »
Preordery obsługuje nadal Azyl a Multiversum PPSa tylko.
Jako, że Multiversum to Rafał Pałacz wiadomo, że każde najmniejsze uchybienie i się wylatuje.
Niech najlepiej wycofają się z PPS jak to dla nich taki logistyczny horror trzymać ludziom jedną listę zamówionych rzeczy.
Jako, że nie jestem już w PPS pod nowym szyldem a byłem bardzo długo pod starym Azylowym a nawet dawnym Multiversumowym i zamawiam preordery opłacając z góry rozmawiałem z Robertem z Azylu jak to ma wyglądać.
Spytałem co w sytuacji gdy opłacam do zamówienia wysyłkę a towary mają czasem miesiąc różnicy miedzy sobą. Logiczne  wydawało się dla mnie, że będą notować ile mamy opłaconych łącznie przesyłek i najwyżej trzeba by dopłacać jeżeli będziemy chcieli wysłać a nie będziemy mieli opłaconej żadnej przesyłki na zapas.
Niestety system uznaje zamówienie jako całość i trzeba czeka aż wszystko się pojawi na sklepie aby je wysłać. Można ewentualnie opłacić dodatkową przesyłkę i wysłać cześć rzeczy jeśli jeden lub kilka produktów się opóźnia. Nie można będzie tego opóźnionego podpiąć pod wysyłkę innego zamówienia a opłaconą z preorderem przesyłką puścić całą resztę zamówienia jaka dotarła.

Offline Kandor

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #2064 dnia: Cz, 01 Sierpień 2024, 18:03:47 »

Offline moai

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #2065 dnia: Cz, 29 Sierpień 2024, 20:59:39 »
Pytanko, czy Azyl Komiksu/Multiversum ma w zwyczaju odpowiadać na maile? Chciałem zmodyfikować zamówienia i wywalić z nich kilka pozycji i zero odpowiedzi. Dwa maile - jeden normalnie ze skrzynki, drugi przez formularz kontaktowy. Czy oni maja głeboko w d... klientów :)?
Znalazłem info, że lepiej przez telefon. Ale potwierdźcie proszę.
« Ostatnia zmiana: Cz, 29 Sierpień 2024, 21:02:05 wysłana przez moai »

Offline freshmaker

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #2066 dnia: Cz, 29 Sierpień 2024, 21:15:53 »
lepiej przez telefon

Offline Bogumil

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #2067 dnia: Pt, 30 Sierpień 2024, 18:33:19 »
Ja prawie zawsze telefonicznie. Nawet jak nie odbiorą, to zazwyczaj tego samego dnia oddzwaniają.

Offline Kandor

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #2068 dnia: Nd, 01 Wrzesień 2024, 00:54:32 »

Offline Marticos22

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #2069 dnia: Nd, 01 Wrzesień 2024, 17:48:33 »
Tak się zastanawiam gdzie można kupić sobie takie folie do zabezpieczania komiksów jakie stosuje Multiversum? bo na stronie sklepu chyba ich nie oferują.