Autor Wątek: Multiversum.pl - opinie o sklepie  (Przeczytany 315497 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Genocider

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1695 dnia: Pn, 07 Czerwiec 2021, 17:59:49 »
Palacz chyba coś wspominał o promocji na Marvela, więc liczyłem, że będzie taniej... Podwyższył ceny 2 czerwca, teraz znowu, więc to już DRUGA podwyżka w ciągu niecałego tygodnia. Do tego preordery nie są już taniej. Zatem bez zastanowienia biorę kolejnego omnibusa w Atomie. W dodatku nie muszę zamrażać kasy na pół roku.

Ja, też wolę dopłacić, niż zamrażać kasę. Do tego przy obecnej cenie to ATOM wychodzi taniej bo ma się przesyłkę w cenie.


Offline Toranga

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1696 dnia: Pn, 07 Czerwiec 2021, 23:09:35 »
Ja to nie mogę się nadziwić skąd, mimo tych wszystkich przekrętów na klientach, wciąż znajduje swoich akolitów... Masakra.

Nie wiem, gdzie Ty widzisz tych "akolitów" i "przekręty".

Ja, też wolę dopłacić, niż zamrażać kasę. Do tego przy obecnej cenie to ATOM wychodzi taniej bo ma się przesyłkę w cenie.

Teraz to już zdecydowanie nie ma sensu kupować w Multi. Totalnie nie rozumiem tego ruchu. Aczkolwiek moim wyborem będzie raczej "kolo z FB"  ;D
W Atomie kupuję tylko jak mają w okazyjnej cenie coś co chciałbym kupić, czyli prawie nigdy... ::)

Offline Gazza

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1697 dnia: Wt, 08 Czerwiec 2021, 09:41:27 »
Nie wiem, gdzie Ty widzisz tych "akolitów" i "przekręty".
(...)
Akolitów nie braknie skoro od lat dają się nabierać na te "kryzysy" i pogróżki właściciela, że jeśli przestaną wspierać to zwinie biznes, co samo w sobie jest już "przekrętem" bo od lat powtarza się regularnie co wiosnę, przy czym teraz przybrało już formę metodycznego i kuriozalnego przekręcania klientów w "podziękowaniu" za wierność podwyżkami po zakończeniu kluczowej akcji, wycofaniem się z preorderów na zeszyty, zamknięciem "programu PPS" i robieniem z ludzi najzwyczajniej idiotów. Nikomu nie bronię ale takie jest moje zdanie i jeśli się z nim nie zgadzasz - nie mój problem. U nas w kraju nie brakuje takich co gdy im się w twarz pluje twierdzą, że deszcz pada. ;)

Offline misiokles

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1698 dnia: Wt, 08 Czerwiec 2021, 10:11:16 »
Akolitów nie braknie skoro od lat dają się nabierać na te "kryzysy" i pogróżki właściciela
A jak nazwiesz tych, którzy nie czytają o kryzysach i zwyczajnie kupują w mvm bo wciąż tam najtaniej?

sum41

  • Gość
Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1699 dnia: Wt, 08 Czerwiec 2021, 10:34:32 »
Ja wrocilem do zeszytowek i wole Atom bo tam jest normalna wyszukiwarka ktora wyszukuje dla mnie magiczne slowo "Bagley" a na MVM to ma z tym duze problemy :)

Offline xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1700 dnia: Wt, 08 Czerwiec 2021, 11:03:05 »
A jak nazwiesz tych, którzy nie czytają o kryzysach i zwyczajnie kupują w mvm bo wciąż tam najtaniej?
Aktualnie w preorderze ceny takie same.
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline isteklistek

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1701 dnia: Wt, 08 Czerwiec 2021, 11:22:01 »
Nie wiem, jak niektórzy chcą to nazwać, ale gdy zaczęła się kampania wpisów na fb, na blogu o KiT, to wlaściciel obiecywał, że duże zakupy będą mieć przełożenie na niższe ceny, a tych cen, rabatów, czy projektu jak nie było, tak nie ma. Na pytanie, dlaczego padała odpowiedź, że na cenę składa się wiele różnych czyników, których nie zrozumiesz. Może niektórzy mają krótką pamięć, albo chcą wierzyć, że pewne rzeczy się nie wydarzyły i dzwi mnie, że za każdym razem od nowa trzeba pisać, co MVM ma za uszami. Nie mam problemu z tym, że cena kogoś tam trzyma, ale zbywanie zarzutów na zasadzie „bo tak nie jest, bo mi się to nie przydarzyło” jest słabe, bo przerzuca się odpowiedzialność na krytykujących jako hejterów, którzy zmyślają.

Offline xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1702 dnia: Wt, 08 Czerwiec 2021, 11:42:40 »
Na pewno na cenę nie ma wpływu kurs $  :) a inne składowe to nie wiem  :)
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline Lafar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1703 dnia: Wt, 08 Czerwiec 2021, 13:29:14 »
Większość nie zwraca uwagi na to co jest na FB i na blogu a Ci co to czytają to takie rodzynki jak my i się z tego śmieją a nie biorą tego na poważnie. Szczerze wątpię, że ktokolwiek bierze na poważnie te rewelacje.

Z tego co pamiętam 'specjalna niespodzianka' była obiecana jeżeli Ostatni Bastion przekroczy 110% i nie przekroczył.

Ale to jest takie analizowanie trochę niepotrzebne bo przecież wszyscy wiedzieli, że to nie jest poważna akcja. To, że Ostatni Bastion osiągnie 100% było wiadomo już po pierwszym wpisie...

Co do podpinania pod hejterów i 'mnie nie spotkało to znaczy, że problem nie istnieje' - jeżeli się po prostu zamawia tam i wykonuje normalne rzeczy typu zwrot czy anulowanie zamówienia to nie ma problemów. Jak ktoś wchodzi w polemikę z właścicielem czy zaczyna prosić o wymianę regular na DM to będą problemy. Zwracanie uwagi na chamskie odpowiedzi jak najbardziej popieram ale bardzo dużo negatywnych sytuacji jest na zasadzie 'bo nie poszedł mi na rękę'.

Offline isteklistek

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1704 dnia: Wt, 08 Czerwiec 2021, 14:30:56 »
Sedno problemu jest w zakupie preorderu. W ATOM zamówiłem Batgirl 43 wariant, ale przyjechał do nich uszkodzony, więc musieli odesłać, ale pojawilł się problem, bo dystrybutor nie przysłał nowego. ATOM napisał, że innymi kanałami postarają sie zdobyć - trwałoto koło roku. a gdy ich kilka razy zapytałem, to odpowiadali, że sprawa w toku i w końcu wysłali. Podobnie wyglądała sprawa z oczekiwaniem na wariant Power Girl Rossa - mogli po prostu zrobić zwrot i mieć problem z głowy zostawiajc mnie z niczym. Ja tylko radzę się zastanowić, gdy chce się wejść w kolekcjonowanie zeszytówek, bo z MVM  móże być ciężko, bo oni raczej nie kontrolują informacji, co, kiedy zostało anulowane, przesunięte, czy zamienono wariant na inny. Może coś się zmieniło, dawno nie zamawiałem tam zeszytów w preorder.

Offline xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1705 dnia: Cz, 10 Czerwiec 2021, 22:03:13 »
Widzę, poznikały tytuły DC, które można było zamawiać do premiery i tym sposobem wróciliśmy do tego co było przed "akcją" tylko nie ma już ppsa, tzn. zasadniczo jest, tylko miał działać inaczej niż teraz działa i te osoby, które nie skorzystały na tych nowych warunkach, które były "przez chwilę" zostały z niego wyrzucone i już nie mogą korzystać na tych warunkach, które są teraz  ;D Bo teraz mamy ceny takie same jak u konkurencji w preorderze i ciekawe gdzie te osoby pójdą teraz zamówić - no myślę, że te było iście mistrzowskie zagranie strategiczne :)
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline Toranga

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1706 dnia: Pt, 11 Czerwiec 2021, 21:39:59 »
Widzę, poznikały tytuły DC, które można było zamawiać do premiery i tym sposobem wróciliśmy do tego co było przed "akcją" tylko nie ma już ppsa, tzn. zasadniczo jest, tylko miał działać inaczej niż teraz działa i te osoby, które nie skorzystały na tych nowych warunkach, które były "przez chwilę" zostały z niego wyrzucone i już nie mogą korzystać na tych warunkach, które są teraz  ;D Bo teraz mamy ceny takie same jak u konkurencji w preorderze i ciekawe gdzie te osoby pójdą teraz zamówić - no myślę, że te było iście mistrzowskie zagranie strategiczne :)

To jak w ogóle teraz  wygląda PPS? Bo bylem przekonany, że dla nowych już nie ma, a korzystają tylko "starzy", którzy nie "wypadli".

Przy obecnych cenach pytanie raczej bezprzedmiotowe, ale może ktoś tam pójdzie po rozum do głowy i zrozumie, że odróżnienie się od konkurencji wyłącznie nieporadnym marketingiem i koniecznością opłaty preorderu z góry nie jest skuteczną strategią biznesową.

Offline xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1707 dnia: Pt, 11 Czerwiec 2021, 23:01:40 »
Teraz to nie wiem, jeszcze jakiś czas temu miało być tak, że płacić z góry to masz rabat a jak chcesz korzystać z ppsa i płacić po sprowadzeniu to nie masz bez rabatu.
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1708 dnia: Nd, 13 Czerwiec 2021, 00:03:36 »
Zmiany
2021-06-12 22:03:41
Najważniejsze zmiany:

- niebawem tomy spoza oferty przedpremierowej nie będą oferowane w tak niskich cenach jak obecnie, przywrócony zostanie system z preorderowym rabatem dla tomów. Ceny porabatowe dla produktów oferowanych przedpremierowo po tej zmianie będą bardzo podobne do obecnych jednolitych cen, różnice będą groszowe. Warto na pewno zrobić zakupy tomów dostępnych w naszym magazynie przed wprowadzeniem zmiany podwyższającej ich ceny- w tym przypadku różnica po zmianie nie będzie groszowa. Dla zeszytów jednolity system cen w preorderze i poza nim zostanie utrzymany.

- oferta nowej dystrybucji została czasowo zawieszona, pojawi się ponownie pewnie dopiero za kilka miesięcy w postaci innej niż produkty dostępne w naszym magazynie.

- w związku z czasowym zawieszeniem planów związanych z nową dystrybucją odsunięta w czasie zostaje także operacja związana z utrzymaniem w naszej ofercie mniejszych wydawnictw.
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline Lafar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1709 dnia: Nd, 13 Czerwiec 2021, 07:45:09 »
Pomachajmy wszyscy właścicielowi bo odleciał już tak daleko, że zaczyna wchodzić w przestrzeń kosmiczną.

Nie no, Ostatni Bastion wiadomo, że to było takie działanie na pokaz ale mógł chociaż z dwa miesiące poczekać, żeby ceny tak wyśrubować.  ;D Coś czuję, że to może być pierwsza oznaka następnego kryzysu, który tym razem może być prawdziwy.