Autor Wątek: Multiversum.pl - opinie o sklepie  (Przeczytany 312762 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Użytkownik usunięty53490

  • Gość
Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1560 dnia: Cz, 15 Kwiecień 2021, 15:17:10 »
Właściciel bez wątpienia ma problem z grzeczną komunikacją. I lubi sobie pofilozofować. Ale ceny ma dobre i jest rzetelnym sprzedawcą. Przesyłki zawsze dobrze zabezpieczone, realizacja szybka, w razie rezygnacji z zakupu szybki zwrot pieniędzy, itp. Zależy po prostu czego kto szuka, jeśli lubicie jak się was mizia po główce, to nie kupujcie od niego. Mnie konsekwentnie drażni ta roszczeniowa postawa. Powkładali wam do głowy, że klient to święta krowa, któremu trzeba sprzedać tanio, najlepiej z darmową wysyłką i jeszcze serdecznie podziękować, że raczył zasilić kasę sprzedającego. A jak będzie miał kaprys zwrotu towaru, to nie dość, że pokryć koszty przesyłki (ze stratą własną), ale jeszcze zaoferować jakiś rabat na przyszłość lub coś podobnego. I mówię to z perspektywy osoby sporadycznie handlującej na Allegro, dlatego doskonale rozumiem Palacza, który na co dzień musi się użerać z prezentującymi opisaną wyżej postawę dzbanami. Stąd zapewne te jego dziwne zasady i wpisy na blogu.

Offline freshmaker

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1561 dnia: Cz, 15 Kwiecień 2021, 15:48:29 »
dzbany z allegro to inna bajka. ja jestem przyzwyczajony do obsługi przez amerykańskie i brytyjskie sklepy gdzie każdy mnie mizia po główce i wysyła priorytetem zamiennik jak mi coś nie pasuje.

Offline rekinn

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1562 dnia: Cz, 15 Kwiecień 2021, 17:24:37 »
Cytuj
Zostawiłem w MVM masę pieniędzy. Problem z jakością przytrafił się dosłownie 1 raz, w ubiegłym roku - pisałem o tym szerzej w stosownym wątku - chodziło o virgin variant z uszkodzeniem. Poza tym nigdy nie przytrafił mi się większy bubel. Pakowanie zawsze wzorowe.
Jednakże przeniosłem swoje regularne zeszytowe zakupy do Atomu. Dlaczego? Rozumiem politykę gwarantowanego stanu jako dupochron właściciela, ale komunikacja (mailowo zazwyczaj opryskliwa), kuriozalny model PPS, pogmatwany system promocji i rabatów, skasowanie kilku zamówień (tytułem "skasowania przez dystrybutora" - na szczęście Atom sprawnie sprowadził wszystko bez problemów), manipulacje i traktowanie klientów jak naiwne dojne krowy przelało czarę goryczy. Trawestując powiedzenie "lepiej z mądrym zgubić niż z głupim znaleźć" - wolę te 10% drożej ale w miłej i partnerskiej atmosferze z Atomem.
Paradoksalnie - mimo, że żyję w tym samym mieście i na żywo właściciel MVM jest sympatycznym człowiekiem - postanowiłem definitywnie zaprzestać wspierania tego sklepu. Ile można.

Ja od momentu, gdy Palacz zrobił wszystkich w wała, gdzie płakał, że musi zamykać sklep, ale jak będziemy u niego kupować to obiecuje niziutkie przeliczniki (co oczywiscie było kłamstwem), przestałem kupować.

Do tej pory mnie też bawi to, że Palacz nawrzeszczał na żonę któregos z Was przez telefon (nie pamiętam którego forumowicza, a już nie będę szukał) a ten to se jakos wytłumaczył, że pewnie przepracowanie czy cos i dalej u niego kupuje. XD Ja bym żonie w oczy nie mógł spojrzeć. XD

PS: Czy ktos ma jeszcze creepy filmik Palacza z okazji dnia kobiet?

Offline xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1563 dnia: Cz, 15 Kwiecień 2021, 17:30:55 »
Jest normlanie w googlach

https://www.facebook.com/multiversum.eu/videos/dzień-kobiet-2018/788518348179557/

Jak nawrzeszczał, czyją żonę ? ;D
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline Global

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1564 dnia: Cz, 15 Kwiecień 2021, 21:00:10 »
 :o Co ja wlasnie obejrzalem?

Offline rekinn

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1565 dnia: Cz, 15 Kwiecień 2021, 21:40:53 »
Normalnie. :D Ktos na forum tak napisał. Doskonale pamiętam, że się złapałem za głowę gdy to przeczytałem. Jest to pewnie w tym wątku, o multiversum.

Offline Global

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1566 dnia: Cz, 15 Kwiecień 2021, 23:35:28 »
Moze Pan Rafal nie konczyl tylko marketingu na Uniwersytecie w Wakandzie, ale rowniez bral lekcje flirtu u porucznika Borewicza?

Offline nicolascage

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1567 dnia: Wt, 20 Kwiecień 2021, 10:51:20 »
Jeszcze raz dzięki wszystkim za odpowiedzi! Dzięki nim zrobiłem na promce spore zamówienie z MV i nie żałuję - wszystko przyszło zafoliowane, w 2 czy 3 pozycjach minimalnie ruszone rogi (ale na pewno nie ubite) i to wszystko. Moje początkowe obawy o jakość były niepotrzebne :)
Zanim trafiłem na forum zrobiłem też zamówienie w Atomie i tam również wszystko pięknie, a przy opóźnieniu w ich dostawie zaproponowali podzielenie mojej wysyłki bez dodatkowych kosztów.
Ogólnie to kapitalny powrót do hobby po 15-20 latach przerwy i z radością będę kontynuować zakupy w obu sklepach :)

Offline Grzmichuj

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1568 dnia: Wt, 20 Kwiecień 2021, 12:29:06 »
Jeszcze raz dzięki wszystkim za odpowiedzi! Dzięki nim zrobiłem na promce spore zamówienie z MV i nie żałuję - wszystko przyszło zafoliowane, w 2 czy 3 pozycjach minimalnie ruszone rogi (ale na pewno nie ubite) i to wszystko. Moje początkowe obawy o jakość były niepotrzebne :)
Zanim trafiłem na forum zrobiłem też zamówienie w Atomie i tam również wszystko pięknie, a przy opóźnieniu w ich dostawie zaproponowali podzielenie mojej wysyłki bez dodatkowych kosztów.
Ogólnie to kapitalny powrót do hobby po 15-20 latach przerwy i z radością będę kontynuować zakupy w obu sklepach :)

Gratulacje, bardzo pozytywny post i trochę nie chce mi się psuć Ci humoru, ale... nie narobiliśmy tutaj 107 stron, gdyby chodziło o "w 90% dostaniesz nieuszkodzony komiks, trzeba mieć pecha".
O nie nie, lista grzechów tego sklepu jest długa. Ja zrezygnowałem z usług Multiversum, nawet jak widzę komiks, którego pragnę w świetnej cenie i nie ma go nigdzie indziej. Po prostu nie :)
PS. Atom jest tańszy, ale w preorderze. A prędzej czy później każda staroć będzie miała wznowienie, po prostu nie opłaca się kupować starszych komiksów :)
jeżeli nadal będzie opowiadał takie bzdury, to skontaktuję się z odpowiednimi organami odnośnie pomawiania mnie, Egmontu i jeszcze kilku innych polskich wydawnictw. Ciekawe, czy wówczas będziesz takim kozakiem?

Offline nicolascage

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1569 dnia: Wt, 20 Kwiecień 2021, 12:36:26 »
Zrozumiałe - znikąd się te elaboraty nie wzięły. Może z czasem dotrę do etapu preorderów, ale po tak długiej przerwie przez dłuższy czas pozostaje mi polowanie na starocie (wyszło mnóstwo rzeczy, które chciałbym nadrobić). Tymczasem cieszę się dostawą jak za dzieciaka, gdy się pokazało coś w kiosku czy księgarni. W czasach, gdy porzuciłem hobby, zamawianie online było nie do pomyślenia, więc to dla mnie właściwie pierwsze zamówki bez możliwości „pomacania” towaru. Stąd też obawy co do jakości.

Offline xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1570 dnia: Pn, 26 Kwiecień 2021, 18:55:17 »
"OSTATNI BASTION - czwarty kamień milowy osiągnięty
2021-04-26 18:28:43
Czwarty kamień milowy osiągnięty.

Już za kilka dni koniec kwietnia.

Wasze zakupowe tempo jest przez cały kwiecień dosyć równe, początek każdego pełnego tygodnia w tym miesiącu przynosi kolejny przekroczony 10-procentowy kamień milowy.

To tempo w jakimś momencie musi się jednak zwiększyć, bo jeżeli w obecnym tempie będziemy się posuwali do końca maja to osiągniemy kamień milowy 90% ale nie dotrzemy do kamienia milowego 100%.

Przez cały kwiecień i przez cały maj każdy Wasz zakup w MULTIVERSUM i AZYLU KOMIKSU ma znaczenie."

https://multiversum.pl/_blog/381-OSTATNI_BASTION_-_czwarty_kamien_milowy_osiagniety.html

Coś słabo kupujecie :)

Twój komiks jest lepszy niż mój

sum41

  • Gość
Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1571 dnia: Pn, 26 Kwiecień 2021, 19:14:57 »
90% to slabo a 100% musi byc hmm ja bym sie juz mega cieszyl z 90.............

Offline Teli

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1572 dnia: Pn, 26 Kwiecień 2021, 19:21:58 »
Pfffff.....
Mogę się założyć że końcem maja ostatni kamień milowy zostanie CUDEM osiągnięty i w magiczny sposób Multiversum zostanie ledwo ocalone przez bohaterskie portfele spanikowanych komiksiarzy (który to już raz?). Przecież to typowy Palaczowy marketing.

Toż te "kryzysy", groźba likwidacji sklepu, akcje ratunkowe to już świecka tradycja powtarzana raz na dwa-trzy lata. Podziękuję i ratować nie będę. Wolę Atom, chłopaki dobrze pracują i nie pajacują co chwila z pseudomarketingiem.

Choć przyznaję jak przeczytałem o tej akcji to nieźle się uśmiałem. Miło wiedzieć że ostały się jeszcze jakieś stałe i tradycje sprzed pandemii.

Offline xanar

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1573 dnia: Wt, 27 Kwiecień 2021, 15:23:00 »
DC COMICS - SPECJALNA AKCJA SPRZEDAŻOWA
2021-04-27 14:03:02
Przez dwa dni - 28-29.04.2021 - będziecie mogli skorzystać z wyjątkowej oferty związanej z tomami z wydawnictwa DC COMICS.

Będzie to specjalna akcja związana wyłącznie ze sprowadzanymi z USA oraz oferowanymi przedpremierowo tomami.

Jeżeli chodzi o tomy już wydane - będziecie mieli szansę upolować sporo tytułów które zniknęły z naszej oferty po rozstaniu się DC z Diamondem w ubiegłym roku.

Jeżeli chodzi o ofertę przedpremierową - będziecie mieli okazję do zakupu tytułów których premiera planowana jest zarówno na najbliższe tygodnie jak i na nadchodzące miesiące.

Wszystkie tomy objęte tą specjalną akcją będą możliwe do kupienia przez te dwa dni w specjalnych cenach których nie warto przegapić.

UWAGA! Przy zakupach w ramach tej specjalnej akcji nie będzie można skorzystać z systemu PPS.

https://multiversum.pl/_blog/383-DC_COMICS_-_SPECJALNA_AKCJA_SPRZEDAZOWA.html
Twój komiks jest lepszy niż mój

Offline nicolascage

Odp: Multiversum.pl - opinie o sklepie
« Odpowiedź #1574 dnia: Wt, 27 Kwiecień 2021, 16:39:34 »
Jeśli dobrze łapię, to Multiversum i Azyl Komiksu są powiązanymi firmami i gość po prostu planuje zamknięcie jednego, jeśli nie uda mu się sprzedać dość zalegającego towaru (może spłata jakiegoś zaległego kredytu?). Co prawda nie znam go od tej strony co Wy, ale chyba nie deklarowałby zamknięcia sklepu, jeśli nie planowałby tego zrobić.
Jako ciekawostka: zrobiłem 2 zamówienia w odstępie równo tygodnia i dzieliło je nieco ponad 100 numerów zamówień. Skoro handluje tylko tomami, a nie zeszytami, a przesyłka jest zawsze płatna, to można chyba założyć, że ludzie nie robią zamówień po 100 PLN, a ich średnia wyniesie pewnie co najmniej kilkaset złotych. Jeśli przemnożymy to przez 100, to chyba całkiem nieźle idzie to czyszczenie magazynów :)
Jakkolwiek kuriozalne nie byłyby akcje marketingowe i opisy stanu produktów, lepiej żeby na rynku była jak największa konkurencja - klient skorzysta :)